Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg snakker med jenter, så ser jeg ned på puppene hele tida

 

 

Samme her :p ganske irriterende i lengden. pleier også å ta opp mobilen og fomle med den i et par sekunder mens jeg prater med folk, flere ganger iløpet av en samtale. klarer ikke å se folk i øya i mer enn 3 sekunder. har begynt å se mellom øyenbrynene; eller på et av ørene, mest for å plage vedkommende:P

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om (og har blitt gjort oppmerksom av min kjære) har jeg visst følgende uvaner:

- Når ordet "Inevetable" blir uttalt på engelskspråklige filmer; jeg gjenta det!

- Må sove vendt ifra min kjære, d.v.s. ut mot veggen..

- Må "dyte og vinke" til komplett ukjente når jeg kjører i bygdenorge

- Svarer "Hei Ukjent Nummer" når ukjent nummer ringer på mobilen, for så å legge på!

 

Fortsettelse følger.. :)

Lenke til kommentar
Jeg "hopper" over alle lyktestolper vi kjører forbi på lange turer.. Blitt vane.. :(

 

EDIT:Det foregår slik:

 

Lyktestolpe på høyreside = Hopper litt med høyre fot

Lyktestolpe på venstreside=Hopperlitt med venstre fot

 

Gjør også dette med skilt osv.. :p

Apropos det så kom jeg på noe rart jeg gjør i blant:

- Jeg prøver å gå kun på de hvite stripene i gangfelt og ikke mellom stripene.

- Når jeg går på fortau med firkantede heller så prøver jeg å trå midt på hellene og unngå kantene. Ikke for noen logisk grunn men bare for at skrittene skal stemme over ens med hellene. Akkurat som sjakkbrikker ikke går på kantene mellom ruter så prøver jeg også å unngå det.

 

AAARGH! Der har du grunnen til at jeg nesten ikke går ute på asfalt og i byer.. Vanvittig irriterende ettersom om jeg holder på å trakke på "ikke-hvitt-område", så tar jeg et gigantisk steg over til neste hvite..

:cry:

 

 

 

 

 

Når jeg sitter i bilen på lange bilturer, kjører jeg "slalom" med blikket med lyktestolpene. Altså, jeg ser på den ene siden av en lyktestolpe, og "flytter" meg bort til den andre. Og svinger med blikket. ^^

 

Jeg har nesten et lignende problem, men det er så flaut at det snakker vi ikke om.. Vi kaller det next-gen slalom!

 

 

 

 

 

 

 

Også når jeg snakker med noen, har jeg problemer med å se folk i øynene.. Også må jeg bare dra venstre hånd gjennom håret for "å legge det på plass", ca 3 ganger, og avslutter med å ruske til høyre side med høyre hånd, og riste på hodet til jeg ser like bustete ut som før.

 

Pluss en ting til under samtaler: Jeg har en trang for å klø meg på "toppen" av nesa. DET ER IRRITERENDE!

 

 

 

Soving:

Når jeg skal sove så må jeg ligge slik at jeg ser ut i rommet. Gjerne mensd jeg leser. Så MÅ jeg snu meg og se inn i en vegg til jeg blir dødstrøtt, også må jeg snu meg igjen for å få sovne.

 

 

Dagligdags:

Klatre i korridorer/ganger. Bare hoppe og sette beina fast i veggene ved siden av meg mens jeg går oppover.

Klatrer gjerne ellers på dører, opp vegger, tau og sant..

 

 

 

Poster igjen jeg om jeg kommer på noe :p

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Når jeg sitter i bilen på lange bilturer, kjører jeg "slalom" med blikket med lyktestolpene. Altså, jeg ser på den ene siden av en lyktestolpe, og "flytter" meg bort til den andre. Og svinger med blikket. ^^

 

Jeg har nesten et lignende problem, men det er så flaut at det snakker vi ikke om.. Vi kaller det next-gen slalom!

 

 

Samme her, bortsett fra at jeg "hopper" med øyna over skygger på veien..

Lenke til kommentar
Jeg stammer også når jeg blir veldig frustrert på noen..

 

 

Jeg stammer hele tiden, og siden jeg synes det blir litt smårart og ikke noe jeg går rundt og forteller folk så passer det inn i denne tråden.

 

På meg blir det sånn.. når jeg blir veldig frustrert på noen, går jeg som oftest til personen face to face og har en alvorsprat. Og det ender alltid opp med at jeg stammer fordi jeg er så frustrert og prøver å tenke på hva jeg skal si, og huske alt, samtidig som jeg sier det. Blir bare surr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...