Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Selvom det ikke er hemmelig, så må jeg være 100% sikker på at ingen andre hører, med mindre jeg snakker med mormor o.l.

 

EDIT:

 

Må alltid holde pusten hvis noen rundt meg hoster. Har vell tanker om at jeg kan puste inn noe som kan gjøre meg syk fra dem, men veit ikke om det er mulig da.. :p

 

Det er noe av det mest plagsommeste som finnes, når en starter å snu seg bort, når jeg hoster i armen.. Føles ut som om jeg er en ekkel gris som skal prøve å smitte alle.. :wow::roll:

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Jeg "hopper" over alle lyktestolper vi kjører forbi på lange turer.. Blitt vane.. :(

 

EDIT:Det foregår slik:

 

Lyktestolpe på høyreside = Hopper litt med høyre fot

Lyktestolpe på venstreside=Hopperlitt med venstre fot

 

Gjør også dette med skilt osv.. :p

Apropos det så kom jeg på noe rart jeg gjør i blant:

- Jeg prøver å gå kun på de hvite stripene i gangfelt og ikke mellom stripene.

- Når jeg går på fortau med firkantede heller så prøver jeg å trå midt på hellene og unngå kantene. Ikke for noen logisk grunn men bare for at skrittene skal stemme over ens med hellene. Akkurat som sjakkbrikker ikke går på kantene mellom ruter så prøver jeg også å unngå det.

Lenke til kommentar
- Når jeg går på fortau med firkantede heller så prøver jeg å trå midt på hellene og unngå kantene. Ikke for noen logisk grunn men bare for at skrittene skal stemme over ens med hellene. Akkurat som sjakkbrikker ikke går på kantene mellom ruter så prøver jeg også å unngå det.

 

 

Haha! Der er vi 2.. Gjør det hele tiden, selvom det av og til svekker ned farten min.

Lenke til kommentar

Hvis jeg leter etter noe godt å spise, leter jeg automatisk etter det i kjøleskapet, selv om jeg vet at det ikke er noe der.

 

Jeg pleier også å pusse tennene mine i en bestemt rekkefølge. Først til høyre, nedre del av tennene. Så tar jeg venstre siden. Så går jeg på øvre delen av tennene. Til slutt pusser jeg fronten. :)

 

Noen ganger tror jeg at andre folk vet hva jeg tenker. Så jeg tenker automatisk på noe fint om denne personen. Selv om jeg vet at dette ikke er mulig :)

Lenke til kommentar
- Når jeg går på fortau med firkantede heller så prøver jeg å trå midt på hellene og unngå kantene. Ikke for noen logisk grunn men bare for at skrittene skal stemme over ens med hellene. Akkurat som sjakkbrikker ikke går på kantene mellom ruter så prøver jeg også å unngå det.

Haha! Der er vi 2.. Gjør det hele tiden, selvom det av og til svekker ned farten min.

+1. Trodde jeg var aleine, da klassekameratene klager på meg, når jeg går sikksakk.. :p
Holdt på med dette da jeg var mindre, men har stort sett vokst det fra meg. Unngår dog alltid sånne streker mellom "sjakkplatene", men ikke sånn tydelig slik at andre ser det.

Jeg har lagt merke til andre voksne som har gjort det samme. Da tenkte jeg "Yess!, jeg er ikke alene!" :p

Lenke til kommentar

av en eller annen merkelig grunn har jeg en tendens til å overtenke absolutt alt jeg skal si.

så når vi(foreksempel) diskuterer etellerannet i klassen og

jeg har noe å si overtenker jeg det slik at det ender med at jeg ikke sier noe som helst ettersom temaet er for lengst ferdig når jeg er klar til å si det jeg mener :)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...