Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh?! Jeg som satt meg og fortsatte fra i går kveld på side 23 er ferdig allerede etter en halvtime? =( Elsker denne tråden!

 

- Venstreklikker rundt overalt egentlig (så lenge jeg ikke spiller), ikke noe høyreklikking involvert. Er egentlig deilig, men litt irriterende å ende opp med å merke tekst hvis jeg trykker 2-3 ganger på samme plass. :<

 

- Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =(

 

- Sitter og dunker med foten hele tida.

 

- "Stikker" meg selv i haka/fingrene med det lille skjegget jeg har som 15-åring.

 

Vet ikke hvor rart det er, men synes sånt er artig. :)

Lenke til kommentar
- Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =(

Åhoi, GJETT om jeg også har det sånn, da.

 

Hadde en foreleser i ex.phil. dette semesteret, som var helt håpløs på dette. Begynte å skrive midt på tavlen, og skrev verdens mest uryddige notater ut mot kantene i alle retninger samtidig. Så ble tavlen omsider full, og da begynte han gjerne å viske midt på tavlen, men ikke helt ut til kantene. Visket bare slik at han fikk frigjort så mye plass som han trengte der og da. Så skrev han seg utover på det nye feltet, og så videre. Forferdelig rot. I tillegg var selve viskingen dårlig, slik at han hele tiden skrev på en grå grøt av gammel tekst ... Helt forferdelig.

Lenke til kommentar
- Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =(

Åhoi, GJETT om jeg også har det sånn, da.

 

Hadde en foreleser i ex.phil. dette semesteret, som var helt håpløs på dette. Begynte å skrive midt på tavlen, og skrev verdens mest uryddige notater ut mot kantene i alle retninger samtidig. Så ble tavlen omsider full, og da begynte han gjerne å viske midt på tavlen, men ikke helt ut til kantene. Visket bare slik at han fikk frigjort så mye plass som han trengte der og da. Så skrev han seg utover på det nye feltet, og så videre. Forferdelig rot. I tillegg var selve viskingen dårlig, slik at han hele tiden skrev på en grå grøt av gammel tekst ... Helt forferdelig.

 

Akkurat som KRL lærern min i 8,9 og 10nde :) haha

Lenke til kommentar
Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.
Øyh, den bruker jeg også! :) Utrolig effektivt.

Ja, av en eller annen grunn er det faktisk det :p men skjønner ikke hvorfor...

Lenke til kommentar

 

Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.
Øyh, den bruker jeg også! :) Utrolig effektivt.

Ja, av en eller annen grunn er det faktisk det :p men skjønner ikke hvorfor...

 

 

Kan det ha noe med at giftige stoffer som er avsatt av føttene fordamper opp i nesa? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg "hopper" over alle lyktestolper vi kjører forbi på lange turer.. Blitt vane.. :(

 

EDIT:Det foregår slik:

 

Lyktestolpe på høyreside = Hopper litt med høyre fot

Lyktestolpe på venstreside=Hopperlitt med venstre fot

 

Gjør også dette med skilt osv.. :p

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Ah dette er så sykt! Mangen som gjør noe lignende har jeg funnet ut. Jeg prøver å unngå alt.

Er det en lyktestolpe til høyre lener jeg hodet litt til venstre og motsatt. Men det er utrolig irriterende!

 

Edit: Trykkleif

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...