Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, det med lommen har jeg også. Jeg MÅ ha mobilen og lommeboken i høyre (for meg) og nøkler, frisk og iPoden i venstre Også MÅ jeg har klokke på meg ellers får jeg helt angst Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Huh?! Jeg som satt meg og fortsatte fra i går kveld på side 23 er ferdig allerede etter en halvtime? =( Elsker denne tråden! - Venstreklikker rundt overalt egentlig (så lenge jeg ikke spiller), ikke noe høyreklikking involvert. Er egentlig deilig, men litt irriterende å ende opp med å merke tekst hvis jeg trykker 2-3 ganger på samme plass. :< - Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =( - Sitter og dunker med foten hele tida. - "Stikker" meg selv i haka/fingrene med det lille skjegget jeg har som 15-åring. Vet ikke hvor rart det er, men synes sånt er artig. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.Øyh, den bruker jeg også! Utrolig effektivt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =( Åhoi, GJETT om jeg også har det sånn, da. Hadde en foreleser i ex.phil. dette semesteret, som var helt håpløs på dette. Begynte å skrive midt på tavlen, og skrev verdens mest uryddige notater ut mot kantene i alle retninger samtidig. Så ble tavlen omsider full, og da begynte han gjerne å viske midt på tavlen, men ikke helt ut til kantene. Visket bare slik at han fikk frigjort så mye plass som han trengte der og da. Så skrev han seg utover på det nye feltet, og så videre. Forferdelig rot. I tillegg var selve viskingen dårlig, slik at han hele tiden skrev på en grå grøt av gammel tekst ... Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =( Åhoi, GJETT om jeg også har det sånn, da. Hadde en foreleser i ex.phil. dette semesteret, som var helt håpløs på dette. Begynte å skrive midt på tavlen, og skrev verdens mest uryddige notater ut mot kantene i alle retninger samtidig. Så ble tavlen omsider full, og da begynte han gjerne å viske midt på tavlen, men ikke helt ut til kantene. Visket bare slik at han fikk frigjort så mye plass som han trengte der og da. Så skrev han seg utover på det nye feltet, og så videre. Forferdelig rot. I tillegg var selve viskingen dårlig, slik at han hele tiden skrev på en grå grøt av gammel tekst ... Helt forferdelig. Akkurat som KRL lærern min i 8,9 og 10nde haha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.Øyh, den bruker jeg også! Utrolig effektivt. Ja, av en eller annen grunn er det faktisk det men skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.Øyh, den bruker jeg også! Utrolig effektivt. Ja, av en eller annen grunn er det faktisk det men skjønner ikke hvorfor... Kan det ha noe med at giftige stoffer som er avsatt av føttene fordamper opp i nesa? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, kanskje det er det x] Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sansynlig vis er det akkurat det som skjer! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var et av de bedre forklaringene på det. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg må snu meg til en siden, og så tilbake også tilbake minst 3-4 ganger jeg ;( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg "hopper" over alle lyktestolper vi kjører forbi på lange turer.. Blitt vane.. EDIT:Det foregår slik: Lyktestolpe på høyreside = Hopper litt med høyre fot Lyktestolpe på venstreside=Hopperlitt med venstre fot Gjør også dette med skilt osv.. Endret 3. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ah dette er så sykt! Mangen som gjør noe lignende har jeg funnet ut. Jeg prøver å unngå alt. Er det en lyktestolpe til høyre lener jeg hodet litt til venstre og motsatt. Men det er utrolig irriterende! Edit: Trykkleif Endret 3. desember 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spessielt når jeg har vondt i føttene fordi jeg har dumpet med de 1000 ganger på 20 min.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eller vondt i nakken og kvalm fordi hodet har vaiet konstant frem og tilbake i 20 minutt? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 DEt er kanskje ikke noe små-rart jeg gjør, det er noe små-rart jeg får, men la gå.. Jeg får alltid gangsperr i ræva når jeg har sittet på ræva stille hele dagen. fatter ikke hvorfor :S Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg pleier å holde pusten når vi kjører forbi en buss e.l. som slipper ut mye eksos.. Er jo farlige saker! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 når jeg ser en bra film(eller serie for den saks skyld) har jeg en tendens til å gjenta det de sier... Dette kan vere litt iriterende for de rundt meg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det liker jeg også å gjøre! Ikke noe som er så morsomt å brife med at du kan replikkene i filmen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Blir helt vill hvis læreren ikke visker ut alt som står på tavla, ikke type "La stå"-ting, men hvis han lar det bli igjen en liten prikk fra noe som skulle blitt fjernet helt. =( Hver gang lærere ikke klarer å viske ordentlig må jeg gå opp og viske ut resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå