Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Når eg tenkjer noko eg eigentleg ikkje vil tenkje, dirrer eg på augo og lukker dei for å få tankane vekk.

 

Stengjer av og til ute verda eg òg.

 

Det er ikkje noko eg "gjer" akkurat, men av og til (kanskje eit par gongar i veka) "dagdrøymer" eg på ein måte, og ei stund etterpå (kan vere alt frå ein dag til fleire månadar) skjer det eg dagdrøymde. Blir ofte veldig fjern når det skjer, og tenkjer t.d. «no kjem eg til å seie det og det, så gjer eg det.» Merkelege greier.

 

Edit: Nokon seier at det er kun hjernen som "kopler ut", men det trur ikkje eg. For korleis kan eg husker litt av det som kjem til å skje, gjerne eit par dagar før det skjer.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikkje noko eg "gjer" akkurat, men av og til (kanskje eit par gongar i veka) "dagdrøymer" eg på ein måte, og ei stund etterpå (kan vere alt frå ein dag til fleire månadar) skjer det eg dagdrøymde. Blir ofte veldig fjern når det skjer, og tenkjer t.d. «no kjem eg til å seie det og det, så gjer eg det.» Merkelege greier.

 

Edit: Nokon seier at det er kun hjernen som "kopler ut", men det trur ikkje eg. For korleis kan eg husker litt av det som kjem til å skje, gjerne eit par dagar før det skjer.

 

Er det ikke dette de kaller Déjà Vu?

 

Edit: Fant en god link: Deja Vu

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Det er ikkje noko eg "gjer" akkurat, men av og til (kanskje eit par gongar i veka) "dagdrøymer" eg på ein måte, og ei stund etterpå (kan vere alt frå ein dag til fleire månadar) skjer det eg dagdrøymde. Blir ofte veldig fjern når det skjer, og tenkjer t.d. «no kjem eg til å seie det og det, så gjer eg det.» Merkelege greier.

 

Edit: Nokon seier at det er kun hjernen som "kopler ut", men det trur ikkje eg. For korleis kan eg husker litt av det som kjem til å skje, gjerne eit par dagar før det skjer.

 

Er det ikke dette de kaller Déjà Vu?

Det tror jeg også.. Virkelig creepy! Har ikke opplevd det på noen år :(

Lenke til kommentar

Ok, kom på enda en ting jeg har begynt med i det siste: når jeg drikker vann (eller farris) liker jeg å slappe av i kjevene og la vannet renne fritt ut av kjeften. Evt. bomme på kjeften med glasset/flaska med vilje, slik at jeg søler vann på meg selv. Kanskje litt sær, den. :)

Lenke til kommentar
Ok, kom på enda en ting jeg har begynt med i det siste: når jeg drikker vann (eller farris) liker jeg å slappe av i kjevene og la vannet renne fritt ut av kjeften. Evt. bomme på kjeften med glasset/flaska med vilje, slik at jeg søler vann på meg selv. Kanskje litt sær, den. :)

Da er vi to sære. For det er deilig når det friske vannet bare renner. :love:

Lenke til kommentar
Ok, kom på enda en ting jeg har begynt med i det siste: når jeg drikker vann (eller farris) liker jeg å slappe av i kjevene og la vannet renne fritt ut av kjeften. Evt. bomme på kjeften med glasset/flaska med vilje, slik at jeg søler vann på meg selv. Kanskje litt sær, den. :)

Da er vi to sære. For det er deilig når det friske vannet bare renner. :love:

Haha, den var jeg seriøst rimelig sikker på å være alene om, men neida :D
Lenke til kommentar
Det er ikkje noko eg "gjer" akkurat, men av og til (kanskje eit par gongar i veka) "dagdrøymer" eg på ein måte, og ei stund etterpå (kan vere alt frå ein dag til fleire månadar) skjer det eg dagdrøymde. Blir ofte veldig fjern når det skjer, og tenkjer t.d. «no kjem eg til å seie det og det, så gjer eg det.» Merkelege greier.

 

Edit: Nokon seier at det er kun hjernen som "kopler ut", men det trur ikkje eg. For korleis kan eg husker litt av det som kjem til å skje, gjerne eit par dagar før det skjer.

 

Er det ikke dette de kaller Déjà Vu?

 

Edit: Fant en god link: Deja Vu

Noen ganger etter jeg f. eks har kjørt gjennom et sted, får jeg en ekkel følelse av at jeg har vært der før.. Selv om jeg vet at jeg ikke har det. Eller ofte når jeg bare skal si noe, eller hente noe, får jeg samme følelsen. Når jeg vet at jeg ikke har gjort det slik og på den måten før.

Creepy :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, får vel komme med noen innrømmelser jeg også :p

 

Alltid når jeg spiser boller grafser jeg ut innmaten først, slik at bare "bolleskinnet" blir igjen, før jeg også spiser det :p

 

Hvis jeg er oppreist når jeg snakker i mobilen går jeg alltid rundt, klarer bare ikke å stå stille da...

 

Hvis jeg går rundt i en by e.l og det er murstein/fliser med forskjellige farger i bakken/gulvet prøver jeg å tråkke på de med den fargen det er færrest av, og hvis det er like mange av hver farge , sørger jeg for å tråkke på samme farge hele tiden.. skremmende :p

Kom på et par ting til jeg gjør.

 

Hvis jeg har en penn i hånda, og ikke skriver med den. da jeg skru den fra hverandre og skru den sammen, og slik sitter jeg frem til jeg skal bruke pennen. På skolen tar jeg alltid frem pennen og gjøre overnevnte hvis vi blir bedt om å legge ned/vekk blyanten.

 

Når jeg sitter foran PC-en klarer jeg aldri å sitte helt stille, må alltid bevege på et eller annet.

 

Også en annen merkelig ting jeg "gjør" er at hvis jeg har problemer med å sove, så legger jeg meg motsatt vei i senga, og da sovner jeg av en merkelig grunn fortere.

Lenke til kommentar
Etter at jeg fant ut at jeg har den utrolige evnen til å lage enormt "kule" monsterlyder, så har jeg begynt å gjøre det in public. Samtidig som jeg (ja, igjen unikt) gjør leppen om til en "firkant". Jeg strammer to muskler under på siden av nesen. : D

Jeg klarer også å gjøre leppen om til en "firkant"! :O

Gjort i lengre tid, du er ikke alene om det :p

Lenke til kommentar

- dusjrekkefølge: shampo, vask ut, barberskum, barber, vask ut, shampo, såpe, vask ut.

- tørker meg mens dusjen står på. jeg står med dusjstrålen stående på på ryggen, tørker håret, framside før jeg slår av.

- snurrer mobilen min rundt (ekstreeeeeeemt mye og ofte)

- markerer teksten jeg leser (somregel avsnittet)

- sjekker kjøleskapet hver gang jeg går forbi

- kan begynne å tenke på helt andre ting mens jeg snakker i tlf så jeg mister samtalen helt.

- spiser skjelden opp hele brødskiver. lar ofte en kant være igjen (et hjørne uten pålegg)

- sigg i venstre innerlomme, nøkler i høyre ytterlomme. det funker ikke ellers.

- når jeg kjeder meg på bussen blar jeg igjennom telefonlista og sjekker innboksen.

- jeg trykker unødvendig hardt på tastaturet, for å høre hvor fort jeg selv skriver ellernoe.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...