Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Det jeg mente er jo at tråden er beregna på små-rare ting en gjør, men ikke vil innrømme (sett bort ifra innrømmingsdelen) så om de fleste som poster her sitter (for) mye på diskusjon.no er det jo ikke smårart? :)

 

Yey fLeReK :wee:

Så hvis mange nok gjør det er det ikke små-rart. Er det det du mener?

 

Multiquote ftw! :D

Endret av fredrik
Lang quote tapte kampen mot det mektige redigeringsverktøyet ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vannet kommer jo til å renne ut under da. Det er jo en liten sprekk mellom døren og gulvet.

Neinei, jeg tenker at det plutselig er 2 meter med vann på doen, ikke at det kommer sakte.

Merkelige greier.

 

Enda en ting jeg merker at jeg gjør innimellom er at jeg legger hodet ned på skulderen når jeg skriver innlegg, og tar det opp igjen etter at jeg har skrevet innlegget.

Er ikke rutine, men jeg gjør det med gjevne mellomrom merker jeg.

Driver og svimer og ser rundt i rommet jeg når jeg skriver noen innlegg :wee: . Hurra for touch og at hjernen jobber fortere enn fingrene på tastaturet

Lenke til kommentar
Stopper helt noen ganger og bare glaner tomt ut i lufta. Etter et par minutter er jeg tilbake til reality. Blir mobba for det hele tiden

:(

Det gjør jeg og. Fy faen så deilig det er å "kunne" det trikset når det er urolig rundt deg, eller når du er irritert. Folk blir noen ganger redde (!), men jeg bruker det mest til avkobling. Selv om jeg har opplevd at det noen ganger skjer absolutt uten min vilje. En gang så sto jeg og stirra i en vegg i 20 minutter, før noen klappa til meg...

Lenke til kommentar
Stopper helt noen ganger og bare glaner tomt ut i lufta. Etter et par minutter er jeg tilbake til reality. Blir mobba for det hele tiden

:(

Er rett for at jeg gikk glipp av mye når jeg gikk på barneskolen på grunn av det der. Har heldigvis gått bra, og dette har stort sett gått over. Men jeg må noen ganger skjerpe meg selv når det er noe kjedelig som skjer, men jeg antar at dette er normalt.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å lære meg det der stenge ut verden-trikset, men det funker ikke :( Funker maks to sekunder i gangen. Problemet er at jeg ikke klarer å koble ut hørsla, så jeg hører alt rundt meg, samtidig som jeg hører tankene mine.

Konsentrer på et punkt helt til du begynner å skjele(hvordan skriver jeg det?). Bare la det skje også lar du kroppen slappe av, så er du borte.

Btw, så en dag, da jeg la meg i 2-tia, våkna jeg 4 og så la jeg meg igjen. Etter det husker jeg ikke noe før jeg våkna i dusjen kl 7. I dusjen satt jeg og klødde meg på ryggen da jeg våkna. Huska ikke noe som hadde skjedd før det. :S

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å lære meg det der stenge ut verden-trikset, men det funker ikke :( Funker maks to sekunder i gangen. Problemet er at jeg ikke klarer å koble ut hørsla, så jeg hører alt rundt meg, samtidig som jeg hører tankene mine.

Konsentrer på et punkt helt til du begynner å skjele(hvordan skriver jeg det?). Bare la det skje også lar du kroppen slappe av, så er du borte.

Takk for tipset, men det funka ikke. Tror jeg anstrenger meg for hardt, får heller prøve det på skolen i morgen, litt sånn tilfeldig. Oppdaga nettopp at hvis jeg lukker øynene, så klarer jeg å lage sånn buldrelyd like ved ørene, da :D Litt den samme lyden som man får ved ørene når man gjesper.
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å lære meg det der stenge ut verden-trikset, men det funker ikke :( Funker maks to sekunder i gangen. Problemet er at jeg ikke klarer å koble ut hørsla, så jeg hører alt rundt meg, samtidig som jeg hører tankene mine.

Konsentrer på et punkt helt til du begynner å skjele(hvordan skriver jeg det?). Bare la det skje også lar du kroppen slappe av, så er du borte.

Takk for tipset, men det funka ikke. Tror jeg anstrenger meg for hardt, får heller prøve det på skolen i morgen, litt sånn tilfeldig. Oppdaga nettopp at hvis jeg lukker øynene, så klarer jeg å lage sånn buldrelyd like ved ørene, da :D Litt den samme lyden som man får ved ørene når man gjesper.

Det kan jeg og! :wee: Høres ut som man puster veldig tungt.

 

Uansett, ang. erfaring med å stenge verden ute så føler jeg det er lettere på skolen enn andre steder. Er så forbanna på de i klassen og sytinga dems at jeg tror det gir en slags motivasjon for å få det til.

Har opplevd å stenge 5 minutter ute mens noen prøvde å si meg noe, var litt flaut jo :( .

 

Jeg gråter om jeg tenker hardt på, eller snakker om "umulige" ting, for eksempel stjernehimmelen og andre uvirkelige ting. Her snakker vi fossing, ikke litt tårer i øya. Var mye verre før da :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å lære meg det der stenge ut verden-trikset, men det funker ikke :( Funker maks to sekunder i gangen. Problemet er at jeg ikke klarer å koble ut hørsla, så jeg hører alt rundt meg, samtidig som jeg hører tankene mine.

Konsentrer på et punkt helt til du begynner å skjele(hvordan skriver jeg det?). Bare la det skje også lar du kroppen slappe av, så er du borte.

Takk for tipset, men det funka ikke. Tror jeg anstrenger meg for hardt, får heller prøve det på skolen i morgen, litt sånn tilfeldig. Oppdaga nettopp at hvis jeg lukker øynene, så klarer jeg å lage sånn buldrelyd like ved ørene, da :D Litt den samme lyden som man får ved ørene når man gjesper.

Uansett, ang. erfaring med å stenge verden ute så føler jeg det er lettere på skolen enn andre steder. Er så forbanna på de i klassen og sytinga dems at jeg tror det gir en slags motivasjon for å få det til.

Har opplevd å stenge 5 minutter ute mens noen prøvde å si meg noe, var litt flaut jo :( .

Stenger også verden ute når jeg sitter og tegner på skolen. Det er deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...