Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Potetgullfett og fjernkontroll er f.eks ikke noen god kombinasjon. Eller potetgullfett og tastaturet på mobilen eller den bærbare PCen.

Jeg har en rar tendens til å sjonglere litt med fjernkontrollen etter at jeg har skiftet kanal og før jeg legger den fra meg.

Lenke til kommentar
Jeg hører Harry Potter-lydbok på engelsk på iPoden hver kveld før jeg sovner. Utrolig søvndyssende :p Jeg lasta ned alle 7 bøkene. Har holdt på med dette i 3 år nå. Sovner like godt hver natt. Hender ofte at jeg våkner av lydboka som fortsatt går :p

Pleier å sette på diskografien til Black Sabbath og jeg våkner også om morgenen med musikken på. Deilig å sovne til noe du har hørt før, for du merker nye elementer i musikken og sånt.

Lenke til kommentar
Av små-rare ting jeg gjør så må jeg vel nevne at jeg sitter på diskusjon.no det meste av fritia mi jeg tilbringer hjemme. :ermm:

Hæ? Alle som er her gjør vel det?

Sier litt om mange av oss som er her. Og tråden heter vel ikke "Små-rare tin du gjør, men ikke vil innrømme (for de som ikke er på diskusjon.no)"?

Lenke til kommentar
Av små-rare ting jeg gjør så må jeg vel nevne at jeg sitter på diskusjon.no det meste av fritia mi jeg tilbringer hjemme. :ermm:

Sier litt om mange av oss som er her. Og tråden heter vel ikke "Små-rare tin du gjør, men ikke vil innrømme (for de som ikke er på diskusjon.no)"?

Men om alle hadde nevnt det hadde det ikke vært smårart?

Genial avatar forresten :wee: . Tok litt tid å se hva øynene egentlig var.

Lenke til kommentar

Det skjønte jeg ikke. Kan du forklare?

Takk fLeReK! :D

Lenke til kommentar

Det skjønte jeg ikke. Kan du forklare?

Takk fLeReK! :D

Det jeg mente er jo at tråden er beregna på små-rare ting en gjør, men ikke vil innrømme (sett bort ifra innrømmingsdelen) så om de fleste som poster her sitter (for) mye på diskusjon.no er det jo ikke smårart? :)

Yey fLeReK :wee:

Lenke til kommentar
Vannet kommer jo til å renne ut under da. Det er jo en liten sprekk mellom døren og gulvet.

Neinei, jeg tenker at det plutselig er 2 meter med vann på doen, ikke at det kommer sakte.

Merkelige greier.

Enda en ting jeg merker at jeg gjør innimellom er at jeg legger hodet ned på skulderen når jeg skriver innlegg, og tar det opp igjen etter at jeg har skrevet innlegget.

Er ikke rutine, men jeg gjør det med gjevne mellomrom merker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...