Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Den følelsen er dritherlig, men jeg pleier ikke å ha på vekkerklokken i helgene av den grunn. Er så herlig når jeg våkner i ukedagene noen timer før jeg vanligvis skal stå opp, ser på vekkerklokken og legger meg godt til rette, fornøyd med at jeg kan sove lenger. :)

Lenke til kommentar
Jeg lider også av Schizofrenisk søvnmangel. Det er jævlig. Jeg er trøtt hele dagen og helt utslitt, men når det blir kveld så føler jeg meg lys våken og det kan ta mange timer før jeg sovner.

 

Jeg ser på klokka omtrent hvert minutt. Bare for å se om den har flytta på seg.

 

Pft, tviler jeg på. Er bare du som lurer deg selv. Gå til sengs og stå opp til SAMME TID hver dag, så skal du nok se at din "schzofreni" forsvinner.

Lenke til kommentar

Vel, sånn sett drakk jeg 4 liter glasscola om dagen før, dyre greier.

 

Smårart, tja, jeg legger meg aldri når jeg sier jeg skal legge meg og utsetter og utsetter og utsetter for å idle på forumet og fjesbok.

Og jeg utsetter også å spise til det går så langt at jeg svimer av / våkner og klarer ikke komme meg ut av senga på noen timer.

Jeg klarer ikke kaste ting, så rommet mitt er fylt med ting og tang av alle slag. Spesielt flasker, gorker og det mamma kaller søppel, men som jeg kaller skatter.

Lenke til kommentar
Jeg lider også av Schizofrenisk søvnmangel. Det er jævlig. Jeg er trøtt hele dagen og helt utslitt, men når det blir kveld så føler jeg meg lys våken og det kan ta mange timer før jeg sovner.

 

Jeg ser på klokka omtrent hvert minutt. Bare for å se om den har flytta på seg.

 

Pft, tviler jeg på. Er bare du som lurer deg selv. Gå til sengs og stå opp til SAMME TID hver dag, så skal du nok se at din "schzofreni" forsvinner.

 

Det har jeg prøvd og gitt opp. Det er håpløst når jeg har så mye lekser og sånn som må leveres til dagen etter. Da må jeg sitte litt utpå natta :(

Lenke til kommentar
Vel, sånn sett drakk jeg 4 liter glasscola om dagen før, dyre greier.

 

Smårart, tja, jeg legger meg aldri når jeg sier jeg skal legge meg og utsetter og utsetter og utsetter for å idle på forumet og fjesbok.

Og jeg utsetter også å spise til det går så langt at jeg svimer av / våkner og klarer ikke komme meg ut av senga på noen timer.

Jeg klarer ikke kaste ting, så rommet mitt er fylt med ting og tang av alle slag. Spesielt flasker, gorker og det mamma kaller søppel, men som jeg kaller skatter.

 

 

oioi, da er vi 2... har og tusen gorker liggende omkring, har klart og kaste dem oppi en skuffe da... slipper og trå på dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...