Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg lider også av Schizofrenisk søvnmangel. Det er jævlig. Jeg er trøtt hele dagen og helt utslitt, men når det blir kveld så føler jeg meg lys våken og det kan ta mange timer før jeg sovner. Jeg ser på klokka omtrent hvert minutt. Bare for å se om den har flytta på seg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 du er klar over at den sykdommen var noe jeg og en venn fant på å laget en hjemmeside om ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Seriøst? Oi. Da er det kanskje ikke det det heter da Men jeg sliter ihvertfall med søvnproblemer Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 *snip* Den følelsen er dritherlig, men jeg pleier ikke å ha på vekkerklokken i helgene av den grunn. Er så herlig når jeg våkner i ukedagene noen timer før jeg vanligvis skal stå opp, ser på vekkerklokken og legger meg godt til rette, fornøyd med at jeg kan sove lenger. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg lider også av Schizofrenisk søvnmangel. Det er jævlig. Jeg er trøtt hele dagen og helt utslitt, men når det blir kveld så føler jeg meg lys våken og det kan ta mange timer før jeg sovner. Jeg ser på klokka omtrent hvert minutt. Bare for å se om den har flytta på seg. Pft, tviler jeg på. Er bare du som lurer deg selv. Gå til sengs og stå opp til SAMME TID hver dag, så skal du nok se at din "schzofreni" forsvinner. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Etter at jeg fant ut at jeg har den utrolige evnen til å lage enormt "kule" monsterlyder, så har jeg begynt å gjøre det in public. Samtidig som jeg (ja, igjen unikt) gjør leppen om til en "firkant". Jeg strammer to muskler under på siden av nesen. : D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drikker brus alle dager i uken. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke små-rart. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Muligens. Men jeg kjenner ingen andre som drikker en ca en liter brus hver dag. Uke etter uke. Jeg drikker like mye brus som unger på din alder. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Muligens. Men jeg kjenner ingen andre som drikker en ca en liter brus hver dag. Uke etter uke. Jeg drikker like mye brus som unger på din alder. Om et par år vil du angre. Det er ikke små-rart. Ey, ingen bilder i signatur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vel, sånn sett drakk jeg 4 liter glasscola om dagen før, dyre greier. Smårart, tja, jeg legger meg aldri når jeg sier jeg skal legge meg og utsetter og utsetter og utsetter for å idle på forumet og fjesbok. Og jeg utsetter også å spise til det går så langt at jeg svimer av / våkner og klarer ikke komme meg ut av senga på noen timer. Jeg klarer ikke kaste ting, så rommet mitt er fylt med ting og tang av alle slag. Spesielt flasker, gorker og det mamma kaller søppel, men som jeg kaller skatter. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Sånn ser mitt rom ut og. det nyeste er en bilgrill, lykt og bilhøytalere fra 80-90tallet en gang:P Samt en sprengt Kicker 4-5.1/4" Endret 2. desember 2007 av Mentzoni Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ser mye rundt meg når jeg snakker med andre. Samme med meg, jeg greier ikke å se på folk når jeg snakker med dem. Ser alltid et eller annet sted, en kompis ba meg slutte med det siden jeg virket fraværende hele tiden. Da prøvde jeg å slutte med det, men sliter fremdeles med det. Og å se folk inni øynene er det verste jeg vet... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg lider også av Schizofrenisk søvnmangel. Det er jævlig. Jeg er trøtt hele dagen og helt utslitt, men når det blir kveld så føler jeg meg lys våken og det kan ta mange timer før jeg sovner. Jeg ser på klokka omtrent hvert minutt. Bare for å se om den har flytta på seg. Pft, tviler jeg på. Er bare du som lurer deg selv. Gå til sengs og stå opp til SAMME TID hver dag, så skal du nok se at din "schzofreni" forsvinner. Det har jeg prøvd og gitt opp. Det er håpløst når jeg har så mye lekser og sånn som må leveres til dagen etter. Da må jeg sitte litt utpå natta Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vel, sånn sett drakk jeg 4 liter glasscola om dagen før, dyre greier. Smårart, tja, jeg legger meg aldri når jeg sier jeg skal legge meg og utsetter og utsetter og utsetter for å idle på forumet og fjesbok. Og jeg utsetter også å spise til det går så langt at jeg svimer av / våkner og klarer ikke komme meg ut av senga på noen timer. Jeg klarer ikke kaste ting, så rommet mitt er fylt med ting og tang av alle slag. Spesielt flasker, gorker og det mamma kaller søppel, men som jeg kaller skatter. oioi, da er vi 2... har og tusen gorker liggende omkring, har klart og kaste dem oppi en skuffe da... slipper og trå på dem Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drakk alltid mellom 2-4 cola lemon light hver dag før, men nå har de slutta å selge de Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drakk alltid mellom 2-4 cola lemon light hver dag før, men nå har de slutta å selge de Da blir både magen og tennene dine glade. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg drakk alltid mellom 2-4 cola lemon light hver dag før, men nå har de slutta å selge de Da blir både magen og tennene dine glade. Men ikke huet :!: Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja.. Jeg drikker pepsi max nå da men.... jeg nyter det ikke så mye som jeg gjor med leom light Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg bruker skje og tallerken når jeg spiser potetgull like før/samtidig som jeg bedriver aktiviteter hvor det er en vesentlig fordel at fingrene ikke er smurt inn med fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå