Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
når eg går på dass sjekker eg minst 4-5 ganger om døra FAKTISK er låst... Er veldig paranoid :p

 

So am I :!:

 

Det gjør jeg også på offentlige doer, men hjemme er sjangsen for at det kommer noen inn ganske liten. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kikker alltid bak meg hvert 5. minutt dersom jeg er ute og g?... :ermm:

 

Du må et helvette hvis noen skal samme vei som deg :wee:.

 

Dette er noe jeg har tenkt på når jeg går en vei og personen foran meg også skal dit jeg skal samme vei. Hva tenker fyren foran meg, tror h*n at jeg er en stalker? Har hvertfall tenkt slik når jeg går foran en fyr som følger etter meg. Tenker mest slike tanker fordi det er kjedelig å gå, hva annet skal man tenke på, kos med paranoide saker.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg kikker alltid bak meg hvert 5. minutt dersom jeg er ute og g?... :ermm:

 

Du må et helvette hvis noen skal samme vei som deg :wee:.

 

Dette er noe jeg har tenkt på når jeg går en vei og personen foran meg også skal dit jeg skal samme vei. Hva tenker fyren foran meg, tror h*n at jeg er en stalker? Har hvertfall tenkt slik når jeg går foran en fyr som følger etter meg. Tenker mest slike tanker fordi det er kjedelig å gå, hva annet skal man tenke på, kos med paranoide saker.

 

Nå er det litt gøy å ta på seg hette å følge etter folk på kvelden og da, uten å gjøre noe annet, bare holde en avstand på 15-30 meter, og prøve å plutselig forsvinne hvis du merker de ser på deg oftere og ofterE:p slemt sikkert men men :)

Lenke til kommentar

Pleier alltid å benytte hver eneste avledning til å skremme onkelen min. Hevning for traumatisk skremming han gjorde på meg da jeg var liten xD

 

. Vi har samme slags tv så en gang gikk jeg opp å kødda med han mens han så på en fotballkamp jeg hviste han kom til å se på. Tok ned lyden. stressa lenge med å skru opp igjen, rigge seg til rette, for å så å bli avbrutt med at han måtte skru opp igjen.

 

Ringte på døra. han gikk. tok tven over på disney channel på full guffe da han åpna døra ^^

 

Det var den eneste gangen jeg gikk til raid mot han, men ellers benytter jeg tilfeldige situasjoner xD som når vi skal samme vei og det er mørkt. Ikke så ofte, men bra for jo sjeldnere jo mer blir han skremt ! Mwhahah

Lenke til kommentar

Knekker nakken hver dag.. Sjekker alltid om døra er låst flere ganger selv om jeg VET at den er låst. Reagerer på den minste lyd, og er helt stille til jeg finner ut hva det var. Godtar at jeg skal klippe meg til uka, men plutselig er uka omme..Har baktanker om at hun damen i butikken ikke liker meg, av en eller annen grunn :S Prøver alltid å unngå å gå på butikken når hun er der ^.^

 

Må alltid ha døren lukket eller så plager det meg noe sinnsykt.. Setter meg mål, men tar aldri tiltak for å nå dem.

Vi har hatt utallige uker på et prosjekt nå (skolen), og jeg har kun skrevet noen linjer... Det skal leveres på mandag og jeg har ikke oppgave-arket heller.. Såå... Ja.. Det går rett vest.

 

Orker ikke nevne flere ting akkurat nå :p

Lenke til kommentar
Knekker nakken hver dag.. Sjekker alltid om døra er låst flere ganger selv om jeg VET at den er låst. Reagerer på den minste lyd, og er helt stille til jeg finner ut hva det var. Godtar at jeg skal klippe meg til uka, men plutselig er uka omme..Har baktanker om at hun damen i butikken ikke liker meg, av en eller annen grunn :S Prøver alltid å unngå å gå på butikken når hun er der ^.^

 

Må alltid ha døren lukket eller så plager det meg noe sinnsykt.. Setter meg mål, men tar aldri tiltak for å nå dem.

Vi har hatt utallige uker på et prosjekt nå (skolen), og jeg har kun skrevet noen linjer... Det skal leveres på mandag og jeg har ikke oppgave-arket heller.. Såå... Ja.. Det går rett vest.

Orker ikke nevne flere ting akkurat nå :p

 

Altså, min hverdag.

Lenke til kommentar

Dette høres kanskje utrolig sært ut, og det er det vel også.

 

Når jeg er på do andre steder enn hjemme og hos folk jeg kjenner, som bibliotek, skole, butikker etc, så ser jeg alltid om det er mulig å komme over toppen av båsen hvis det plutselig starter å flomme over.

 

Liksom, hvis det er i en gymsal, så ser jeg om jeg hadde hatt sjanse til å komme over toppen hvis det plutselig blir 2 meter med vann på doen.

Sære greier, klarer ikke å slutte å gjøre det. Er nesten som en rutine.

Lenke til kommentar
Når jeg rengjør tenna mine gjør jeg alltid det i fast rekkefølge. Tannpuss, så minitannbørste for visdomstennene, tanntråd, pusse tunga, fluorskyll. :p

 

Når jeg tar på linsene så tar jeg alltid venstre først.

 

Jeg må alltid ta på høyre linse først. En gang tok jeg på venstre først. Da presterte jeg å sette en linse til på samme øye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...