Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når jeg har sykt mye jeg MÅ gjøre, da gjør jeg minst. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når jeg har sykt mye jeg MÅ gjøre, da gjør jeg minst. Der kjenner jeg meg igjen.. Kanskje fordi jeg blir så sliten av å tenke på alt mulig crap jeg må gjennom Og som en annen nevnte litt tidligere: Få krampe i tåen: Jeg pleier å slippe tåen akkurat når det begynner å gjøre veldig vondt, så blir den helt god og løs som en tøs etterpå MEN å få krampe i låret om natten derimot.. AU! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når jeg har sykt mye jeg MÅ gjøre, da gjør jeg minst. Skulle eigentleg skrive ferdig engelskoppg. til i morgon (har hatt 2 veker), men har kun skrevet 3 linjer. Så skal eg i dusjen i tillegg, så må nok sitte lengre oppe enn vanleg. Heldigvis skal eg ikkje skrive så mykje. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm. Litt middels stor ting?: Sammle på skilt er morro. Sitter her med et "Bruk andre fortauet" skilt og et Securitas Skilt. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hmm. Litt middels stor ting?:Sammle på skilt er morro. Sitter her med et "Bruk andre fortauet" skilt og et Securitas Skilt. Jeg har et *UTGANG EXIT*-skilt som lyser i mørket! Så har jeg et skilt det står"e tillatt trappa sellen er" på. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I de siste vekene har jeg begynt å "knekke" fingrer mens jeg venter på ting som spill ska bli ferdig å loade og slikt, legger merke til at noen av kompisene mine blir litt irriterte når jeg snakker med dem over mikrofon og jeg begynner å "knekke" fingrer. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg gjorde det da jeg var yngre. Stoppa da noen fortalte meg at jeg ikke kunne kjøre bil når jeg ble gammel nok visst jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Knekker fingrane eg òg, men ikkje sånn "trykkje hard på fingrane"-knekking, kun flette dei saman og strekkje hendene utover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Klarer det ikke, jeg. Kommer med tiden? EDIT: Derimot kan jeg knekke nakken min 1000 ganger uten at det blir noe bedre.. Alle klager på det.. Men vil kunne knekke fingra mine.. Endret 29. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Neh, ikke en god ting heller.. Sitter å knekker i fingre/nakke ofte selv Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gjør det samme selv Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva Det med papir nede i do gjør jeg overalt til og med hjemme. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er bare ekkelt å få vann opp i rompen uansett om det er reint eller ikke untatt når jeg dusjer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva Jeg holder meg lengst mulig, helst til jeg er hjemme Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Apropo do...jeg foretrekker å sitte toppløs under "akten". (var dette litt for privat?) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når jeg er på offentlige toaletter, eller toalettet på jobb, legger jeg alltid papir rundt kanten på doskåla, åsså litt papir nede i do, sånn jeg slipper spruten med vann rett opp i ræva Det med papir nede i do gjør jeg overalt til og med hjemme. Samme her. Etter å ha lest det i rutetid. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Apropo do...jeg foretrekker å sitte toppløs under "akten".(var dette litt for privat?) Hvorfor det? Og ja, creepy å vite slikt . Endret 29. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når jeg blir stressa hjelper det meg når jeg "knekker" ledda i nakken... Føles evig deilig. Knekke fingrene gjør jeg automatisk. Det har blitt en refleks nå Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Knekker fingrene hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå