WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har en veldig rar måte å skrive på som alle andre synes er rar, og når jeg spiser holder jeg bestikket motsatt, selv om jeg er høyre hendt. Da er vi to , folk kikker skikklig rart på meg noen ganger :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden er forresten litt ironisk. Siste del av trådens navn er "men ikke vil innrømme". Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja igrunn, når vi alle faktisk innrømmer hva vi gjør som er rart... o_O Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja igrunn, når vi alle faktisk innrømmer hva vi gjør som er rart... o_O Kanskje vi ikke tør innrømme det til familie og venner, men vil innrømme det til "strangers" her på forumet.. Likevel er vel ikke alle på forumet ukjente da.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Simen1 er her! HIDE ALL SPAM. Biter negler, huff. :/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) 4 medlemmer: Simen1, WheelMan, gormers, mrbjoern Han er kjapp med refreshinga edit: Skjedde samme igjen :!: Endret 28. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv. Redigert: Det var da svært til oppstyr bare fordi jeg besøker tråden litt, også av deg da Moonshield som fikk nytt brukernavn av meg i går. Wheelman: Jeg er treg til å oppdatere ja. Jeg åpner gjerne 10-20 faner i Firefox og går gjennom de før jeg begynner på en ny runde. Den siste fanen kan ofte bli stående lenge før jeg svarer sånn at det kommer mange innlegg i mellom. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv. Forstår det fra din side, men det er en del av oss med under 10 000 innlegg som ikke har så altfor mange bekjente her på forumet.. Btw: Simen1: Gratulerer med dagen Endret 28. november 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv. Redigert: Det var da svært til oppstyr bare fordi jeg besøker tråden litt, også av deg da Moonshield som fikk nytt brukernavn av meg i går. Wheelman: Jeg er treg til å oppdatere ja. Jeg åpner gjerne 10-20 faner i Firefox og går gjennom de før jeg begynner på en ny runde. Den siste fanen kan ofte bli stående lenge før jeg svarer sånn at det kommer mange innlegg i mellom. Det samme gjør jeg også. Bruker å glemme av at jeg har de tabsene oppe. Btw, takk for brukernavnet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kom på en skikkelig rar ting jeg gjør. Når jeg sitter å leser i tråden her. Så gjør jeg det som andre bruker å gjøre. For eksempel når pompews sa at han alltid må ha stortåene oppå langetåene så gjorde jeg det. Dette er kun ting som lar seg gjøre mens jeg sitter i stolen. Hvis det er andre ting som man gjør når man er ute å går så gjør jeg det ikke. Da har jeg glemt det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Btw: Simen1: Gratulerer med dagen Whaaat?, har Simen1 bursdag? *bøye seg i støvet for* Gratulerer med dagen Simen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) *arrangere fest* GRATTIS SIMEN! Endret 28. november 2007 av Konnis Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper ikke jeg tar feil nå Sto hvertfall på forumets forside.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med dagen Simen. Er det rart av meg å suge på chipsen/ostepoppen i sånn ca. 10 sekunder før jeg tygger og svelger den? Når jeg spiser chips tygger jeg den aldri mens den er tørr! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) glem det... Endret 28. november 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Oo.. Samme dag som bestevennen min. Gratulerer med dagen, Simen. Jeg skylder på tastaturet når jeg går inn i feil klasserom på skola.. Grunnen kommer nok fra at tastaturet trykker av seg selv, ganske ofte slik at jeg går feil på CS. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Grattis med dagen da Simen . Old man walking. Selv sitter jeg også med stortåa oppå "ringtåa" og innimellom presser sånn at jeg får krampe eller noe og presser den ut og får en godfølelse Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane. Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre. hehe, det samme gjør jeg, markerer tekst og venstreklikker.. åsså når jeg skal skru opp lyden på annlegget må det være ett "rundt" tall .. feks 10,15,20 etc.. takler ikke hvis det står på 18.5 feks=P, tenkte ikke over det før nå. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med dagen Simen. Er det rart av meg å suge på chipsen/ostepoppen i sånn ca. 10 sekunder før jeg tygger og svelger den? Når jeg spiser chips tygger jeg den aldri mens den er tørr! Nope, det er da den er god. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg må alltid ha minst en rosin i hver skje når jeg spiser grøt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå