Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv.

 

Redigert: Det var da svært til oppstyr bare fordi jeg besøker tråden litt, også av deg da Moonshield som fikk nytt brukernavn av meg i går. :p

 

Wheelman: Jeg er treg til å oppdatere ja. Jeg åpner gjerne 10-20 faner i Firefox og går gjennom de før jeg begynner på en ny runde. Den siste fanen kan ofte bli stående lenge før jeg svarer sånn at det kommer mange innlegg i mellom.

Lenke til kommentar
Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv.

Forstår det fra din side, men det er en del av oss med under 10 000 innlegg som ikke har så altfor mange bekjente her på forumet.. :)

 

Btw: Simen1: Gratulerer med dagen :fun:

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar
Det høres ikke akkurat logisk ut at man er så flau at man hemmeligholder rare ting for de man kjenner best og stoler mest på, men gjerne kringkaster det for for hele verden via Internett. Deriblant skolekamerater, jobbkollegaer, naboer, hele slekta osv.

 

Redigert: Det var da svært til oppstyr bare fordi jeg besøker tråden litt, også av deg da Moonshield som fikk nytt brukernavn av meg i går. :p

 

Wheelman: Jeg er treg til å oppdatere ja. Jeg åpner gjerne 10-20 faner i Firefox og går gjennom de før jeg begynner på en ny runde. Den siste fanen kan ofte bli stående lenge før jeg svarer sånn at det kommer mange innlegg i mellom.

 

Det samme gjør jeg også. Bruker å glemme av at jeg har de tabsene oppe.

 

 

Btw, takk for brukernavnet.

Lenke til kommentar

Kom på en skikkelig rar ting jeg gjør. Når jeg sitter å leser i tråden her. Så gjør jeg det som andre bruker å gjøre. For eksempel når pompews sa at han alltid må ha stortåene oppå langetåene så gjorde jeg det. Dette er kun ting som lar seg gjøre mens jeg sitter i stolen. Hvis det er andre ting som man gjør når man er ute å går så gjør jeg det ikke. Da har jeg glemt det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Oo.. Samme dag som bestevennen min. :)

 

Gratulerer med dagen, Simen. :)

 

Jeg skylder på tastaturet når jeg går inn i feil klasserom på skola..

Grunnen kommer nok fra at tastaturet trykker av seg selv, ganske ofte slik at jeg går feil på CS. :p

Lenke til kommentar
Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane.

 

Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre.

 

 

 

hehe, det samme gjør jeg, markerer tekst og venstreklikker.. åsså når jeg skal skru opp lyden på annlegget må det være ett "rundt" tall .. feks 10,15,20 etc.. takler ikke hvis det står på 18.5 feks=P, tenkte ikke over det før nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...