SuKa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Papercut for så å gjøre det, er en minneverdig opplevelse! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ler ukontrollert av ting som overhodet ikke er morsom. I går når brodern sa jeg høres ut som en gressklipper når jeg drikker fra flaske. Jeg holdte helt seriøst nesten på å kveles av latter. :<Oh, det sliter jeg også litt med. Særlig når jeg er alene, kan plutselig begynne å flire høyt for meg selv av f.eks. at vannet i kasserollen holder på å koke over, eller at jeg legger ting på dumme plasser, eller at jeg sklir på gulvet eller noe. Helt usaklig. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sitter alltid å rister med venstre beinet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det gjør vondt etter hvert, men den kule lyden du får når du gjør det med begge hender er genial. ja lærerne klikker når jeg gjør det. og p åTentamen ble jei nesten kasta ut Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Klikker med pennen når eg tenker, er nok ganske irriterande for andre Kabal rekkjefølgja må vere Hjarte, Spar, Ruter og Kløver : ) Like å ha pute over magen Endret 27. november 2007 av Heize Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ler ukontrollert av ting som overhodet ikke er morsom. I går når brodern sa jeg høres ut som en gressklipper når jeg drikker fra flaske. Jeg holdte helt seriøst nesten på å kveles av latter. :<Oh, det sliter jeg også litt med. Særlig når jeg er alene, kan plutselig begynne å flire høyt for meg selv av f.eks. at vannet i kasserollen holder på å koke over, eller at jeg legger ting på dumme plasser, eller at jeg sklir på gulvet eller noe. Helt usaklig. We both suffer the same sickness. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 We both suffer the same sickness. Flott at vi ikke er aleine. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Shit! Jeg har en ukjent bror! Den MÅ være ren! REN! Og btw: Jeg har noe til felles med Simen1! Endret 28. november 2007 av Underpants Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da er vi tre, for det gjør jeg også. Hater såpe/sjampo på flaska. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det der gjør jeg og. Oo Aner ikke hvorfor, men jeg må gjøre det. Jeg kan og finne på å gå ut av dusjen for å vaske korken skikkelig om den er ekkel. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 - Liker ikke spise boller om dem er klemt flate! Blir alltid så sur når andre klemmer på dem, for de veit jeg ikke er glad i det. De er best luftige - Ellers må jeg dobbelsjekke om døra er låst, alltid. Usikker på hvorfor egentlig. Jeg kan vite og huske at jeg låste, men MÅ sjekke.. - Markerer vell teksten på datan hele tida. Veit ikke hvorfor, men sikkert for å holde på med noe samtidig som jeg leser Noe annet kommer jeg ikke på.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tenker alltid på at det er livsfarlige bakterier i dusjhodet når jeg dusjer. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Så du er ikke en bot som alle tror i den mystiske brukere tråden? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Må ha stortåene oppå langetåene til en hvær tid Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg låser alltid bilen når jeg går ut av den. Enten det er for å være borte i time, eller fordi jeg går inn og betaler for dieselen jeg nettopp har fylt på. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Så du er ikke en bot som alle tror i den mystiske brukere tråden? Aller først... Jeg skyller også flaska først ^^ Er stress når det er masse såperester på korken, og ellers på flaska oO Og Simen1 er fremdeles en bot, han er en vanntett robot, faktisk. Som oppfører seg og ligner på ett vanlig menneske. Men han er fremdeles en bot laget av ett middels stort kinesisk firma, som drifter sin underavdeling google. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg skyller sjampoflaska i dusjvannet før jeg åpner korka og bruker av den. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Haha, akkurat det samme gjør jeg også. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Må ha stortåene oppå langetåene til en hvær tid Akkurat det jeg gjorde når jeg leste innlegget ditt Deilig å "knekke" tærne.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har en veldig rar måte å skrive på som alle andre synes er rar, og når jeg spiser holder jeg bestikket motsatt, selv om jeg er høyre hendt. Og omtrent alltid før jeg lager mat i helgene, må jeg på dass i det jeg skal f.eks skjære av brødet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå