Varmo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er visstnok en racer på å merke tekst når jeg leser slik som mange andre. Har fått høre dette på skolen av folk som sitter ved siden av meg utallige ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hehe, det er jeg også. ALL tekst SKAL markeres. EDIT: Markerer teksten.. HELE TIDEN. Endret 21. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke le av han med trappene og venstre fot. Jeg gjør det samme selv - samme fot må begynne og avslutte trappen (indikerer at trappen har 2k trinn der k er et naturlig tall), og ideelt bør jo selvsagt begge være høyre. Nå går jeg riktignok "pretty fsckin' fast", så det er ikke rent sjelden at jeg tar trappene i to trinn (særlig disse fordømte molbotrappene i auditoriene, som ikke engang har konstant trinnlengde og høydeforskjell, argh). Samme regler da også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 N benyttes som regel for naturlige tall, ikke k. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Ikke helt enig - N, eller rettere sagt ℕ, er symbolet for mengden av naturlige tall. k er en tellevariabel, eller hva man skal kalle det. Jeg kunne riktignok brukt n i stedet, hvis det var det du mente. n og k er begge vanlige å bruke på den måten. Edit: Dette er for øvrig en fillesak, poenget var å få frem at det var et partall. Edit 2: Forsvarer meg mot evt. OT-beskyldninger med at dette er en smårar ting jeg gjør - uttrykker meg matematisk når det ikke er nødvendig og egentlig bare forvirrer folk. Endret 21. november 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må knipse med fingerne nesten hele tiden. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vel, det gjør jeg også, men jeg kan ikke fordra å bruke k til det av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må synge Awimbobbe Awimbobbe (Hakuna Matata) med Bruttis hele tiden Ganske falskt btw Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Di sier da vitterlige "Awimbawe" da . Ihvertfall sålangt min hjerne klarer å huske. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Di sier da vitterlige "Awimbawe" da . Ihvertfall sålangt min hjerne klarer å huske. Ja.. Du har helt rett.. Det var broren min sin versjon som jeg tok i sted.. Sorry Artig sang anyway.. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) I sted la jeg merke til 2 ting jeg gjør på jobben, jobber forresten på lager og plukker el-varer. Hver gang jeg går inn i rommet med småvarer og skal plukke eller ser på varer fra Krups, synger/rapper jeg inni hodet "Cops, comin' tryin to snatch my Krups". Så fortsetter jeg "these pigs wanna burn my house dooown", og så bare dikter jeg til jeg ikke klarer mer. Jeg dikter altså om Cypress Hill - Insane in the Brain.. Så går jeg lenger inn i rommet og skal plukke MoccaMastere.. Da synger jeg MoccaMaster of Puppets med Metallica.. "Controlling.. Faster! dudududu Obey your MoccaMaster!" Trodde dette skulle gå over, men har vart i 4 mnd.. Er glad jeg bytter jobb snart PS, begge tekstene jeg synger er ikke riktig heller Endret 22. november 2007 av LoCDoG Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Når jeg låner en blyant av en eller annen på skolen, pleier jeg å begynne å tygge på den uten at jeg merker det , og plutselig: Oida! Det her var jo hennes blyant! Pleier ikke å tygge på mine egne! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Når jeg låner en blyant av en eller annen på skolen, pleier jeg å begynne å tygge på den uten at jeg merker det , og plutselig: Oida! Det her var jo hennes blyant! Pleier ikke å tygge på mine egne! Jeg klarer ofte å stoppe rett før den havner i munnen. Husker en gang da jeg lånte vekk en tusj til en venn på barneskolen. Da jeg fikk den tilbake, var den våt. Han fikk lov til å beholde den. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 -Sjekker kjøleskapet omtrent 20 ganger i timen når jeg ser på tv. -Må ALLTID ha både opera og firefox oppe på en gang. Opera til browsing, firefox til annet(youtube, imageshack osv) -Må alltid gi hunden min en stor bamseklem når jeg skal gå/kommer. -Må alltid fylle på nye isbiter per påfyll. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Å så koselig med hunden da den blir sikkert kjempeglad Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg begynner ofte å le når jeg kommer inn dørene hjemme etter skolen... Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ler ukontrollert av ting som overhodet ikke er morsom. I går når brodern sa jeg høres ut som en gressklipper når jeg drikker fra flaske. Jeg holdte helt seriøst nesten på å kveles av latter. :< Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 sitter og trommer med pekefinger og langefingeren mellom bordet.. deilig Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det gjør vondt etter hvert, men den kule lyden du får når du gjør det med begge hender er genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå