Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Jeg står og stirrer i kjøleskapet i gjerne fem minutter, i den tro at det skal dukke opp noe nytt der. xD

Spennende.. ;)

Jeg kom på en ting til.. Når jeg sier iPod så uttaler jeg i'en som i, og ikke ai, som (kremt) er mer normalt (?).

Men jeg gjør det bare fordi jeg vet det høres så sabla teit ut :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjærer av det øverste laget på en ny ost og kaster det :wee:

Ostetoppen er ikke god.

Det gjør jeg også. Mamma blir så oppgitt, for både søster og jeg har gjort det i alle år. :p

 

Samme her! Skjærer ALLTID vekk toppen av osten. Det med og spise en osteskive for hver andre jeg bruker.. Det gjør jeg KUN når osten er fersk, altså nyåpnet. Vet ikke hvorfor, den smaker bedre da :p

Lenke til kommentar

AV en eller annen rar grunn liker jeg å brekke meg når jeg pusser tenner, men hater å brekke men sånn ellers. Altså når jeg pusser på tunga, får å ungå litt dårlig ånde (tror det hjelper mot dårlig ånde vaffal) pusser jeg alltid litt lenger bak, så brekker jeg meg, men det føles ganske deilig. Men jeg kan bare gjøre det 2-3 ganger, hvis jeg gjør det mer blir det bare ekkelt >.< Gikk over grensa engang og schpøy xD

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
AV en eller annen rar grunn liker jeg å brekke meg når jeg pusser tenner, men hater å brekke men sånn ellers. Altså når jeg pusser på tunga, får å ungå litt dårlig ånde (tror det hjelper mot dårlig ånde vaffal) pusser jeg alltid litt lenger bak, så brekker jeg meg, men det føles ganske deilig. Men jeg kan bare gjøre det 2-3 ganger, hvis jeg gjør det mer blir det bare ekkelt >.< Gikk over grensa engang og schpøy xD

Wow.. Grovt.. Det var nesten like ekkelt som avataren din :p

Lenke til kommentar

Når jeg spretter en ny hvitost, må jeg alltid kappe av en halv centimeter bakpå og så kappe kanten øverst sånn at den ikke blir sånn rett vinkel, men mer fucka :p

Får noia om det ikke er gjort på osten oO

 

Kaster også osten når det er igjen rundt en centimeter, selv om jeg stort sett ender opp med ingenting ost på midten først og bare ost igjen i kantene, noe som irriterer sterkt. ><

Lenke til kommentar
Jeg skjærer av det øverste laget på en ny ost og kaster det :wee:

Ostetoppen er ikke god.

Det gjør jeg også. Mamma blir så oppgitt, for både søster og jeg har gjort det i alle år. :p

Haha. Her har pappa lært meg å gjøre det, men mamma liker ikke at jeg gjør det. Merkelige greier.

Det er jo helt naturlig å skjære av øverste laget. Det er jo plastikkost.

Lenke til kommentar
-Må alltid drite før jeg skal noe. (jobb\fest\besøk\butikken etc)

Så når du alltid skal drite hos meg er det bare på gøy?

 

Har en del kule ting jeg gjør:

-Sjekker klokken 4-5 ganger før jeg faktisk får med meg hva den er

-Trommer på alt, men gjerne så svakt at det ikke lager lyd.. Lyden har jeg i hodet =)

-Trommer også med tennene, det har jeg gjort siden jeg var veldig liten (husker min far ba meg gi faen en gang han så på TV). Er litt mer diskrét nå..

-En slager de siste ukene har vært å lage overtrykk eller undertrykk i ørene og lar det være der, lyden blir så lav rundt meg da..

-Hermer ubevisst etter andres dialekter, jo mer ulikt de snakker jo bedre.. Svensker og moldensere er en favoritt

-Regner om tallene i norske bilskilt (ikke mc/henger) med noen spesielle regneregler.. Målet er å få tallene symmetrisk, 10201 f.eks er bra. 99907 er dårlig.. I 55753 kan du låne 2 fra 7 og gi til 3 så du får 55555.. Stigende rekkefølge er også en vinner.. Men dette skjer som oftest når jeg ser et skilt jeg tror jeg kan få til

-Vrir alltid hodet ned mot høyre og ser i speilet når jeg passerer fotobokser i tunneler, selv om jeg ikke kjører for fort eller jeg har bremset ned. I tillegg føler jeg at det klør på venstre side av pannen, så jeg tar hånden foran øynene :p Det er sikkert pga jeg alltid ligger på det jeg tror er grensen for å få bot og ikke, og er redd for den jævla blitzen..

-Hater å ha ting i lommen, utenom nøkkelknippet som jeg er litt redd for å miste (nøkkel til bil, hybel, ytterdør i "blokken" og noe jobbopplegg). Nøkkelknippet skal i høyre bukselomme, ingen andre..

-Med en gang jeg kjeder meg på dataen spiller jeg FreeCell. Hvis jeg kjeder meg når jeg spiller FreeCell, går jeg på startmenyen og starter FreeCell igjen.. Så innimellom sitter jeg her i min egen lille transe og har 2-3 FreeCell gående.. Er forresten jævli god i FreeCell.. (Nå sjekket jeg hvor man har stor bokstav i FreeCell)

 

Disse her MÅ jeg ikke gjøre da, og folk legger (trolig) ikke merke til de, men jeg hadde en veldig fin en da jeg var ca 10-11 år.. Det var noe som gjorde at øyelokkene klistret seg igjen i øyekrokene, så øynene aldri føltes helt åpne (tror det var allergi). Jeg orket ikke å flytte hånden helt opp til hodet for å åpne de skikkelig, så jeg lagde en grimase :p Folk trodde jeg var tilbakestående, og jeg brukte lang tid på å venne meg av med det der.. Tror faktisk allergitablettene hjalp meg, mulig de bare var placebo..

 

Og i mange år klarte jeg ikke å forestille meg sirkler, og omtrent hver kveld før jeg sovnet tenkte jeg på sykler/mopeder/biler osv.. Da var jo ikke hjulene runde, og jeg konsentrerte meg bare om det.. Hehe.. Det var utrolig plagsomt, og varte i mange år (husker ikke når det forsvant, kanskje jeg var så mye som 15-16 år)

 

Lo forresten høyt av han som skulle redde puten fra veggen og han som fikk poeng for å avslutte en trapp med venstre fot :D Tror jeg skal begynne å gi meg poeng for bilskiltene..

 

EDIT: HAHA, leste noen sider jeg hadde hoppet over og der hadde faktisk tomman beskrevet en annen del av "bilskiltspillet" mitt ;) fantastisk

Endret av LoCDoG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...