Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT, men dette er jo i OT-baren,så...

Kunne vi ikke laget en tråd der det var dyrene som var i sentrum og?

Små-rare ting dine dyr gjør, eller noe sånt? Hadde ivhertfall vært litt morsomt :p

Sjølv om det er OT-baren skal ein vel halde seg til topic. ;)

Litt On topic: Har rekkjefølgje på det eg gjer når eg kjem heim frå skulen (varierer litt om eg ser på TV med ein gong eg kjem heim eller etter): Setjer i kontakten til PC-en, slår den på, går ut i rommet ved sida av mitt og setjer i kontakten til beidbandet og routeren, kjem tidsnok tilbake til å trykkje Windows XP på boot-menyen før den går vekk (viss eg ikje gjer noko innan 10 sek booter den Ubuntu), går kanskje på do medan Windows loader. Har rekkjefølgje etter det óg: Minimerer Xfire, loggjer på msn, opner Opera og MediaMonkey.

Slik gjer eg nesten kvar dag.

Ein annan ting eg gjer er å taste pin-koden på mobilen før det er komt opp for å bli "fortare" ferdig.

Lenke til kommentar

Når jeg kommer hjem skrur jeg av alarmen, snur meg låser døren, snur meg litt til skrur på lyset, henger fra meg nøklene, tar av meg skoene, legger posten på kjøkkenbordet, setter sekken i trappen, tar av meg jakken, går opp, tar opp laptopen, kobler til harddisken åpner Opera,går på do, sitter og ser 6-8 SG/SGA episoder.

Vært sånn hver dag i flere år nå (bortsett det med SG og SGA episodene, det er bare noen uker gammelt :p).

Endret av Groening
Lenke til kommentar

De var noe jeg Merket nettop da jeg skulle slå på ovnen , (Dette er noe som hender hver gang)..

Først Må jeg sjekke at katten ikke er inni ovnen..

Grunn:

Dette kommer av at den gangen jeg fulgte med på hotel ceaser( Dette er lenge siden :p )

Jeg så en episode der en hadde stengt hunden inne i ovnen :( ...

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar
De var noe jeg Merket nettop da jeg skulle slå på ovnen , (Dette er noe som hender hver gang)..

Først Må jeg sjekke at katten ikke er inni ovnen..

Grunn:

Dette kommer av at den gangen jeg fulgte med på hotel ceaser( Dette er lenge siden :p )

Jeg så en episode der en hadde stengt hunden inne i ovnen :( ...

Nice one :D

Litt på grensen den der.. !

Lenke til kommentar

*Når jeg åpner en røykpakke, må plasten rulles sammen og pakkes inn i folien på en bestemt måte før jeg kan tenne en røyk - hvis noen andre åpner en pakke og legger plasten/folien fra seg må jeg plukke det opp og brette det. Gjør det samme med det meste annet av småpapir også.

*Sjekker stadig at teksten på røyken vender mot meg.

*Trekker aldri inn det første draget som tenner røyken.

*Tygger på innsiden av lepper og kinn.

*Fikler med hodebunnen for å finne små nupper som jeg må klore på, og da blir det skorpe som jeg må pelle av, skorpene vokser seg bare større og flere og jeg har stadig blod under neglene på grunn av det.

*Må sove med et ben utenfor dyna, men drar det inn hele tiden fordi jeg må stenge alle åpninger for edderkopper.

*Må alltid starte og avslutte trapper med venstre ben, hvis ikke føler jeg at det ligger "vekt" på høyrebenet - det samme gjelder om jeg kommer borti noe med benet. Hvis det blir ujevnt må jeg tråkke ekstra hardt ned med venstrebenet eller hoppe/hinke litt på det.

*På fremmede toaletter tørker jeg alltid hendene med papir FØR jeg skrur av krana (med papiret) og tar ikke i dørhåndtak eller døra på vei ut. Og sjekker alltid at døra er skikkelig låst først.

*Må alltid ha med meg noe å drikke, selv om det bare er en kort tur ut (også om natta), ellers blir jeg helt tørr i munnen. Hvis jeg røyker uten å ha drikke begynner jeg å spytte.

*Brusen i kjøleskapet ligger med den kaldeste mot høyre, når ny brus skal settes inn må alt flyttes noen plasser bort slik at det alltid er den brusen som har ligget lengst som er helt til høyre.

*Gnir på enden av neglene og kjenner etter skarpe kanter. Hvis jeg finner en pirker jeg på den til jeg får av en negleflik, som fører til enda mer kanter og til slutt river jeg neglen helt ned til neglesengen (noe jeg ikke takler å kjenne), hvis jeg da ikke finner en negleklipper veldig fort.

*Gnisser tenner, særlig når jeg sover.

*Hvis jeg har fått noe som lukter sterkt eller er klissete/rart på hendene klarer jeg ikke slappe av før jeg har fått vasket det av, noe som gjerne tar lang tid.

*Drar stadig tunga over fortennene oppe.

*Den riktige rekkefølgen er Spar-Hjerter-Ruter-Kløver, og alle kortene må være "nede" før kabalen kan legges opp.

*Bretter overleppa mot nesa.

*Klarer ikke sitte stille når jeg snakker i telefonen.

*Takler ikke å ta i tøy som ikke er tørket i trommel. Da føler jeg meg tørr på hendene og må vaske dem, men det hjelper ikke. Får samme følelsen av å være i klesbutikker (tørr luft med kleslukt).

*Liker ikke partall, særlig ikke med 4 i. 5 er derimot et veldig fint tall.

*Den bølgelyden i ørene kan jeg også lage, av og til "henger det seg opp" sånn at jeg ikke klarer å slippe, nesten som en muskelkrampe.

Det var noen av dem, jeg har mange flere... :ermm::dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg åpner kjøleskapet for å se om det er noe godt der. Det er det som oftest ikke, så jeg går ut i stua og tilbake igjen og åpner kjøleskapet. :!:

Det pleier ikke funke btw.

det holder jeg på med og...:)

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar

Ååh, det er så mye, blant annet:

Sjekke at ytterdøra er låst, minst 3 ganger, rett etter hverandre.

Lukke alle åpne dører.

Slå av å på vifta på kjøkkenet.

Alltid sjekke under senga før e legger meg, og i reste nav rommet at ingen andre er der.

Ikke ha beina på utsiden av senge kanten når det er mørkt på rommet (Noe som er litt tungvindt pga jeg må hoppe, slå av lyset og lande trygt og godt i senga)

Er noen ting, vil ikke si alt heller :p

Lenke til kommentar
Jeg åpner kjøleskapet for å se om det er noe godt der. Det er det som oftest ikke, så jeg går ut i stua og tilbake igjen og åpner kjøleskapet. :!:

Det pleier ikke funke btw.

Haha, nydelig! Jeg pleier å prøve med skuffen, men neida, sjeldent det er kommet noen nye kjekspakker :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...