Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har og en sånn med bilen:

Parkere, slå av lys, slå av vifte, slå av setevarme,varmetråder etc. skru ned stereoen og slå av. slå av ekstralysene. Sette i park, handbrekk på. skru av bilen. Sjekke at jeg har med det jeg skal.(snus, mobil etc.) vri rattet slik at det låses, gå ut og låse bilen. Tar bestandig en gang i håndtaket for å høre den pipelyden som kommer når den er låst.

Mesteparten er kommet av at jeg har et elendig batteri.

Sjekker hver time etter at pengbok, snusboks, mobil og nøkler er på plass. Hver halvtime i fylla.

Er sikkert flere ting.

Lenke til kommentar

Når jeg er ute i "offentlig" rom må jeg alltid sjekke at alt er på plass i lommene hele tiden. Dette må jeg gjøre minst hver 5 min. vanligvis gjør jeg det hvert min. Tidligere måtte jeg sjekke absolutt alt tyggegummipakke, handlelista i baklomma, etc. men nå holder jeg meg til verdisakene mobil, lommebok, nøkler, pda, gps, etc. Og det gjøres i rekkefølgen øverst venstre, nedover , nederst høyre, oppover.

Problemet er at det skjer automatisk. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått panikk fordi mobilen ikke er der hvor den skal være fordi jeg faktisk prater i den. Det er en ganske flau opplevelse å rope ut til de jeg går sammen med at "vent litt jeg har mistet mobilen" og løpe bakover for å finne med den, mens jeg faktisk prater i mobilen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Når jeg er ute i "offentlig" rom må jeg alltid sjekke at alt er på plass i lommene hele tiden.

Jeg og. Sitter på skole eller buss så må jeg skjekke lommene hele tiden selv om jeg kjenner det er der. Er sånn at jeg av og til angrer hvis jeg ikke skjekker sekken en siste gang før jeg går til bussen. ;)

Lenke til kommentar
Når jeg er ute i "offentlig" rom må jeg alltid sjekke at alt er på plass i lommene hele tiden.

Jeg og. Sitter på skole eller buss så må jeg skjekke lommene hele tiden selv om jeg kjenner det er der. Er sånn at jeg av og til angrer hvis jeg ikke skjekker sekken en siste gang før jeg går til bussen. ;)

Gjør akkurat det samme selv. Særlig når jeg skal på fotballtrening. Hender jeg skjekke sekken opp til flere ganger hver minutt. Og hvis jeg glemmer å gjør det hjemme så må jeg stoppe opp ute for å skjekke om jeg har med alt.

Lenke til kommentar
Mhm... Sjekka istad at kalkulatoren var i sekken, sjekker nå, sjekker imorgen tidlig, sjekker på bussen, sjekker på t-banen, sjekker når jeg kommer på skolen og sjekker før prøven :wee:

Stakkars oss med tvangstanker :!:

Det verste er at jeg MÅ ha den med selv om jeg vet jeg sannsynligvis ikke får bruk for den (vel, de fleste dagene FÅR jeg jo det, da). Tar den med hver eneste dag av prinsipp. Det har nesten blitt en av de få faste levereglene jeg faktisk har - at jeg aldri går hjemmefra uten kalkulator. :)

Lenke til kommentar
Spiser bare med gaffel.

edit: Fatter ikke hva jeg skal med den dumme kniven så lenge det ikke er seigt kjøtt.

samme her,du er ikke alene om å bare bruke gaffel:)

jeg skjerer og spiser med gaffelen,det er så mye enklere/behageligere enn å stresse med kniven:)

Lenke til kommentar
Kniv er til for å bruke på biff. Uten om det er den ganske unødvendig i grunn.

Jeg bytter alltid om på bestikket når jeg er på restauranter o.l. gaffel-høyre kniv-venstre etc. kommer helt ann på hva jeg skal skjære eller hva jeg spiser.

Bruker kniven til å skufle erter o.l. på gaffelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...