thrice Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hver gang jeg går innn automatiske skyvedører til for eksempel kjøpesentre må jeg ta hånda frem for å bevise at det er the force som åpner døra Å! Du er så ikke alene Forcepower! pleier jeg å rope når jeg dytter med hånda. Star Tards Det er faktisk noe av det morsomste jeg har lest på forumet! Hm.. Skremmende, men har faktisk ikke noe jeg ikke vil innrømme. Kanskje det er jeg som er for A-4.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Omg, jeg holdt og på det med hånden og skyvedører da jeg var yngre. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hver gang jeg går innn automatiske skyvedører til for eksempel kjøpesentre må jeg ta hånda frem for å bevise at det er the force som åpner døra Å! Du er så ikke alene Forcepower! pleier jeg å rope når jeg dytter med hånda. Star Tards Knis, dagens Tack så mycket. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg liker å trykke på handicap-knappen på rulledører når vennene mine er der inne og går inn døren selv slik at vennene mine står igjen i rulledøra som tar evig lang tid Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) ...Liker du å stjele epler også? o0 EDIT: Angående en fjott (;D) som nevnte at han ikke blabla med at jeg kalte nynorsk dialekt: Greit, nynorsk er ikke en dialekt. Men jeg, som menneske plasserer selvfølgelig min egen dialekt som hovedmål, og alle som ikke skriver som meg er teite. B`klager til Mephistopheles. ;D Endret 16. november 2007 av Binko Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ...Liker du å stjele epler også? o0 Har jo epletre hjemme .. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg liker å trykke på handicap-knappen på rulledører når vennene mine er der inne og går inn døren selv slik at vennene mine står igjen i rulledøra som tar evig lang tid eller gå bakerst og stoppe den rett før man kan gå ut, alltid en slager Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 En annen ting jeg gjør er å "skrape" av saus med kniv rundt munnen når jeg spiser. Praktisk, men ser litt snålt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg legger papir på kanten når jeg er på do andre plasser enn hjemme :O Edit: gjelder ikke på besøk hos folk, men typisk skolen osv. Endret 16. november 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) For dere skyvedør åpnere.. Dere må feste Ducktape på den sensoren om natta.. Da krasjer alle i døra når de åpner.. Helt fantasktiskt morsomt å se på! (Ja, noen her gjorde det på kjøpesenteret, og nei, jeg var ikke med. ) Dette fungerer kun om personalet ikke går inn hoveddøra.. Om dette skjer, kan dere kaste opp en "lue" å hente den ned igjen. Endret 16. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ser ikke folk rart på dere da? Hm, analyserer ikke akkurat alt og alle etter jeg gør det . Er litt i min egen verden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 to ting jeg gjør som kan virke litt rart -spille luft guitar og luft trommer når jeg hører på musikk -snakke med meg selv når jeg er forbanna Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tygger på ting. faktisk så gjør jeg det akkurat nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg MÅ tygge ting like mange ganger på hver side i munnen. Og så er jeg opphengt i partall. Alt må gå opp i to. Jeg må også tråkke like mange ganger med hvert bein på sprekker, kumlokk osv... Ellers så føles alt bare skjevt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 -spille luft guitar og luft trommer når jeg hører på musikk There you got me Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg liker å trykke på handicap-knappen på rulledører når vennene mine er der inne og går inn døren selv slik at vennene mine står igjen i rulledøra som tar evig lang tid Vet, spessielt på Oslo S når alle skal ut og det ståår bøttevisav folk inni xD :!: Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 -spille luft guitar og luft trommer når jeg hører på musikk There you got me and me Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har en fast rutine med tannbørste morgen og kveld: Det er en elektrisk tannbørste som har ladestasjonen festet til veggen Jeg tar den alltid mellom peke og langefinger, med pekefingeren lengst fra meg, og snurrer tannbørsten en halv eller en og en halv runde mot meg, så lander den i hånda, rett før jeg legger den ned. Jeg tar tannkremtuben, snurrer av lokket og kaster den ned mot benken, så den lander helt flatt uten å sprette. Jeg påfører tannkrem og pusser tenna i nøyaktig 5 minutter. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) hver gang jeg går innn automatiske skyvedører til for eksempel kjøpesentre må jeg ta hånda frem for å bevise at det er the force som åpner døra Jeg gjorde dette senest i dag. Gjorde det på Rema 1000 sine ”western” dører. Fikk en del blikk siden jeg nærmest ropte ”the force is strong!” Endret 17. november 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg gjør vel stort sett alt som står i denne tråden :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå