Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg hjemme alene ser jeg alltid rundt i skap ol. etter noe kult å spise\lage.

Blir jeg sur på PC-en legger jeg ansiktet i hendene og snakker til den. F.eks: "Hvorfor er du så jævla treg da?"

Leser avisen bakfra. Når jeg kommer til sporten begynner jeg forfra og leser meg fram til sporten igjen.

Endret av Odd Ball
Lenke til kommentar

Når jeg lager meg brødskiver.

Når jeg rydder sammen brødet da, så lager jeg alltid en sånn snurr på åpningen i posen hvor brødet er i (ikke brødposen, men dagligvareposen), åpner brødskuffen med tærna, dropper brødet ned i skuffen, og bruker tærne til å fikse posisjonen til posen med brødet i fint i skuffen, og lukker skuffen med tærna. (det er skuffen nærmest gulvet)

Standard rutine.

Lenke til kommentar

- Når jeg hører på musikk, uten at jeg tenker over det, så begynner jeg å tromme med føttene på gulvet (jeg er trommeslager, så jeg driver med det hele tida).

- Når jeg skal smøre meg mat skal alltid smøret smøres på perfekt.. Ingen andre i huset klarer det så fint som meg, derfor må jeg alltid smøre over igjen hvis noen andre har smørt på for meg..

- Når jeg har laget med ostesmørbrød / sandwich e.l. så osten ligge øverst. Ikke salaten. Osten!

- Når jeg kjeder meg, begynner jeg å bite huden rundt neglene mine. Veit ikke hvorfor og klarer heller ikke å stoppe. Har gjort det nå i et par år. Huden rundt alle neglene mine har hovnet opp og ser helt for jævlig ut.. iværtfall etter å ha dusja..

- Ta en kjapp en like før jeg legger meg. Har hørt og mener at det er lettere å sovne da.

- Tygger på ledningene til hedsettet jeg og :)

Lenke til kommentar
Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane.

Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre.

HAHa gjør akkuratt det samme. MArkerere teksten hele tiden. og det med firkanter når windos starter

Lenke til kommentar

ser i kjøleskapet, skuffer og skap uten noen grunn..

spiller luftgitar med venstre hånd når jeg hører en bra sang.

løfter ene øyebrynet(som t'ealc i stargate SG.1) når jeg leser/hører/ser noe underlig, også helt uten grunn.

må alltid ha musikk/film i bakgrunnen når jeg sitter forran PC-en.

slår konsekvent av vekkeklokka om morran for så å legge meg igjen en 20minutts tid(ikke alltid det går bare 20min gitt ^^)

hmm er sikkert mere også :p

Lenke til kommentar

Haha. Når noen sier noe, eller jeg har en setning i hodet på en måte, teller jeg bokstavene i ordene på fingrene! Altså, regler:

*Fingrene er som en vekt, langefingeren er balansepunktet selvfølgelig.

*Når jeg teller bokstavene på fingrene må vekta være i balanse. F.eks. om jeg hører ordet "skipatrulje":

s k _ i p

a _ t _ r

u l _ j e

Har vel holdt på med dette i et par år nå, og gjør jeg det ikke, begynner det å klø i fingrene :p

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar

Har en tendens til å trykke på W,A og D fort når PC-en starter opp og jeg skal logge inn på windows..

Går også rundt å kikker i absolut alle skap, i håp om å finne mat.

Prater _veldig_ mye i søvne når jeg er sover hos andre.

Jeg snakker også en del trøndersk og diverse andre dialekter, når jeg er alene.

Henrik.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg har noe liknende som jeg gjorde før hele tiden, men jeg gjør det så og si ikke i det hele tatt nå lenger (heldigvis). Det går ut på at jeg deler ord opp slik at det skal bli helt likt. Eksempler:

Mobiltelefon = "mob ilt ele fon", dette kunne også blitt "mo bi lt el ef on".

Kommer det et ord som ikke går opp, f.eks banansplitt, blir det "banans splitt", altså at jeg bruker midterste bokstaven som en halv. Dette tenker jeg da inni hodet mitt. Har heldigvis greid å slutte med det, var utrolig irriterende da jeg gjorde det hele tiden før, uten å tenke meg om.

Lenke til kommentar

Samme her bare at jeg må trykke på Mine Innlegg linken i venstremarg. Har en slags fobi mot å trykke på F5 på mine innlegg siden. :hmm:

Av og til når det ikke dukker opp noen nye innlegg når jeg trykker på mine innlegg knappen kan det hende at jeg trykker på denne gjentatte ganger helt til det kommer et nytt innlegg.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...