MrUrge Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg synes alltid at den siste båten i en mandarin smaker dritt! Derfor pleier jeg å ta den jeg egentlig skal spise sist først, men det blir jo ikke no forskjell, for den siste smaker alltid dritt Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er mange av dere som har en klinisk definert sykdom: Tvangslidelse Enten enkle "Tvangstanker" men i noen tilfeller ser jeg: "Tvangsnevroser" (vaske hendene hele tiden) Er det ikke fint å få ett navn på det? hehe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jo, og for et originalt navn. Hadde aldri klart å komme på det. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 -Spiser nesten alt jeg kommer over(spiste viskelær, papir, lim,blyanter m.m på skolen). Biter ennå negler og renser under de med tenna ^^ -Skreller oversiden av hveteboller og spiser det først -Klikker med venstre museknapp hele tiden -TV og/eller musikk må alltid være på hjemme, takler ikke stillhet! -Tukler med nøkkelknippet eller lighter i lomma når jeg går ute(blei litt varmt en gang og måtte seriøst sjekke at det ikke tok fyr ^^) -Nappe ut hår -Lage sjenerende lyder med å dra sugerør opp og ned i pappkopper(mcdonalds etc) -Gå rundt hjemme, sjekke i skap, skuffer, kjøleskap osv uten noen grunn -Blitt fortalt at jeg klør og klorer meg voldsomt i ansiktet når jeg sover men det nekter jeg å innrømme. Klarer forresten ALDRI å ligge på ryggen eller magen, må ligge skjevt helst på høyre side. +++ Orker ikke nevne alt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan klarer du å følge med på instrumentene til et fly mens det kjører? Døra står som regel oppe på de strekningene jeg flyr , ene flyvertinna sto og kikka på meg en gang, og skjønte faen ikke hva jeg drev med :!:, var visst helt borte Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 :!: Men har de lov til å ha døren oppe da? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har en tendens til å sitte å fikle med ting, klarer ikke sitte i ro uten å ha noe i fingrene, en penn jeg sitter å klikker på eller noe sånt. Klarer heller ikke se en film eller noe sånt uten å ha noe å knaske på, samme faen hva det er for noe egentlig så lenge det er spiselig. Har også en stygg uvane med å være sinnsykt sarkastisk til mye folk sier. Hater at jeg gjør det egentlig, og begynner å få kommentarer fra andre om at jeg må slutte med det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 :!: Men har de lov til å ha døren oppe da? Trur ikke det , men jeg maser så fælt om og få sitte der inne (noe som heller ikke er lov), at jeg noen ganger klarer og forhandle meg fram til at de skal la døra stå oppe, i.o.m. at jeg ikke kan gå bort og stabbe de med kniv uansett , da bare småler de litt og sier OK :!: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hahaha! Hva om du absolutt ikke får lov da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hva om du absolutt ikke får lov da? Da.... setter jeg på Ipoden EDIT: Og tar meg en bolle Endret 8. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ellers så sitter jeg og lager lyder når jeg kjeder meg HAHAHA! Jeg tror jeg dævver! Evig bra! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tar meg selv i å humme, eller si "aah" med sånn utpust når jeg hører på musikk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kom på noe: Jeg har en evne til og lage... stønnelyder, når jeg sover Hender jeg våkner av det Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hm.. Resten av huset begynner vel å lure etter uttallige netter med stønning? :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hm.. Resten av huset begynner vel å lure etter uttallige netter med stønning? :!: Ingen andre som hører det, og har bare fått en kommentar når folk har sovet over (var ei jente faktisk, men vi er gode venner så hu forsto ) Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hehe.. Leit om ho hadde vært litt aggresiv, og trodd no helt annet. Smekksmekk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hver gang jeg går forbi ett fruktfat er det akkurat som en fysisk refleks som gjør at jeg må ta to av de runde fruktene og sjonglere med dem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg må tygge på ledningen til headsetet, også tar jeg på meg selv konstant. (Hendene mine, altså. Når jeg ikke skriver sitter jeg og tar meg selv på fingrene) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, jeg tygger også på ledningene til headsetet. Nam nam Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Når jeg leser en avis må jeg lese en artikkel i denne rekkefølgen: *Overskriften *Ingress *Bildetekst *Sitater *Hovedtekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå