Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Spiser nesten alt jeg kommer over(spiste viskelær, papir, lim,blyanter m.m på skolen). Biter ennå negler og renser under de med tenna ^^

-Skreller oversiden av hveteboller og spiser det først

-Klikker med venstre museknapp hele tiden

-TV og/eller musikk må alltid være på hjemme, takler ikke stillhet!

-Tukler med nøkkelknippet eller lighter i lomma når jeg går ute(blei litt varmt en gang og måtte seriøst sjekke at det ikke tok fyr ^^)

-Nappe ut hår

-Lage sjenerende lyder med å dra sugerør opp og ned i pappkopper(mcdonalds etc)

-Gå rundt hjemme, sjekke i skap, skuffer, kjøleskap osv uten noen grunn

-Blitt fortalt at jeg klør og klorer meg voldsomt i ansiktet når jeg sover men det nekter jeg å innrømme. Klarer forresten ALDRI å ligge på ryggen eller magen, må ligge skjevt helst på høyre side.

 

+++ Orker ikke nevne alt :p

Lenke til kommentar

Har en tendens til å sitte å fikle med ting, klarer ikke sitte i ro uten å ha noe i fingrene, en penn jeg sitter å klikker på eller noe sånt.

Klarer heller ikke se en film eller noe sånt uten å ha noe å knaske på, samme faen hva det er for noe egentlig så lenge det er spiselig.

Har også en stygg uvane med å være sinnsykt sarkastisk til mye folk sier. Hater at jeg gjør det egentlig, og begynner å få kommentarer fra andre om at jeg må slutte med det.

Lenke til kommentar
:!:

 

Men har de lov til å ha døren oppe da?

Trur ikke det :p, men jeg maser så fælt om og få sitte der inne (noe som heller ikke er lov), at jeg noen ganger klarer og forhandle meg fram til at de skal la døra stå oppe, i.o.m. at jeg ikke kan gå bort og stabbe de med kniv uansett :p, da bare småler de litt og sier OK :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...