Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Skal vi se, markerer deler av tekst jeg holder på å lese for så å kopiere det (gjør ingenting med den kopierte teksten). Gang på gang på gang på gang. Aner ikke hvorfor, har bare blitt en uvane. :p

Gjør akkurat det samme hele tiden jeg også :roll: Hakke peiling hvorfor..

Noen andre ting :dontgetit:

-hvis jeg skrur opp eller ned lyden på anlegget i bilen så setter jeg det ofte på partall :p

-HVER gang jeg kjeder meg/ikke har noe å gjøre, hører på musikk, eller bare sitter i ro, så må jeg tromme med både hender og føtter.

-ser ofte på klokka uten å opfatte hvor mye den er, for deretter å se en gang til etter jeg har lagt den bort.

-Sitter ofte oppå høyrefoten som er bøyd 90 grader til siden under den venstre, som jeg sitter vanlig med (hvis noen skjønner :roll: )

-Trykker på mobilen med tastelåsen på når jeg kjeder meg

-Snakker med meg selv/synger på en dum måte, som om jeg skulle gjort narr av en sang når jeg er hjemme alene

Skal se om jeg kommer på mer :wee:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SNakker av og til Brønnøyværing (de har rart tonefall) med hunden min. Jeg slår bare om automatisk av og til, og jeg kan ikke dialekta en gang. :ph34r:

Jeg snakker tysk med kattene mine, og jeg svarer også for dem, på tysk og med pipestemme :ermm:

Når gjester er her snakker jeg norsk med kattene :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg legger et bein oppå dyna og et under HVER natt, det fører dessverre til kald seng :(

AKURATT SOM MEG! Jeg legger et bein oppå dyna og dyna under benet slik at det er imellom bena, vet ikke hvorfor jeg sovner av det :p Ellers så sitter jeg og lager lyder når jeg kjeder meg :lol:

Lenke til kommentar

-biter meg selv i leppa

-biter på bruskorken

-nynner på abba sanger uten å tenke over det

-vipper opp og ned på den skyve saken på mobilen (samsung d600E) hele tiden

-fikkler med klokken hele tiden

-hvis jeg spiser brødskive med nugati, må jeg først ta en bit av brødskiva, for å så med en gang ta en slurk at melken, slik at jeg moser det i munne... vet ikke hvorfor, men jeg får drit vondt i magen når jeg gjør det...

-har en fast rutine på hvordan jeg skal pusse tennene.. hvis jeg bommer, eller hopper over en plass, starter jeg på nytt

-våkner alltid klokka 3 på natta, uten mål og mening, presis klokken 3 hver hellsikes natt

Endret av PetterAA
Lenke til kommentar

Hahahahaha! Skulle likt å hatt skjult kamera inn i stua deres!

Eller snakker du om et juletre cecolon? :hmm:

Edit: Kan ikke sitte mot kjøreretningen på buss/trikk, etc. MÅ sitte riktig vei. Kanskje normalt i forhold til hva andre her driver med, men men...

Endret av haxxorx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...