yuo are smart Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Skal vi se, markerer deler av tekst jeg holder på å lese for så å kopiere det (gjør ingenting med den kopierte teksten). Gang på gang på gang på gang. Aner ikke hvorfor, har bare blitt en uvane. Endret 31. oktober 2007 av Bamboocha Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kom på noe jeg gjør når jeg går i byen. Går jeg forbi en butikk som spiller litt dunk-dunk-musikk gjør jeg alt jeg kan for å _ikke_ gå i takt med musikken. Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kom på noe jeg gjør når jeg går i byen. Går jeg forbi en butikk som spiller litt dunk-dunk-musikk gjør jeg alt jeg kan for å _ikke_ gå i takt med musikken. Oo Gjør som meg, bli tonedøv og du klarer ikke følge takta Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gjør som meg, bli tonedøv og du klarer ikke følge takta Heter det ikke taktløs? Ja, jeg tuller. Enklere sagt enn gjort, tror jeg. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal vi se, markerer deler av tekst jeg holder på å lese for så å kopiere det (gjør ingenting med den kopierte teksten). Gang på gang på gang på gang. Aner ikke hvorfor, har bare blitt en uvane. Jeg gjør akkuratt det samme! Hver gang jeg f.eks. viser noen et eller annet på PC-en. SÅ markerer jeg tekst, og jeg tenker ikke på at det kanskje er veldig irritert for han andre. Så det ender med at de sier "Drit i det da". Morsomt hver eneste gang! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Når jeg skal sove må det være helt stille. Er det en eller annen tikking, suselyd eller piping etc må jeg stå opp, lete etter den og plugge ut det som lager lyden. Er det noe som "bråker" ligger jeg våken hele natta. Det må også være bekmørkt. Er det en skygge elns, blir jeg bare liggende og se etter monstre i lyset. Før jeg skal ut av huset må jeg gå og tisse først. Hver gang. Det samme når jeg skal sove. Først tisse, så pusse tenner, legge meg. Så blir jeg liggende i senga i 5-10 min før jeg må ned og tisse igjen. Jeg må kalle kattene floppy-loppy og blanko-lanko (med babystemme) når jeg går forbi dem eller ser dem ute, selv om jeg veit de heter Floppy og Blanko. Ikke de dumme tullenavnene. EDIT: går jeg forbi et speil eller reflekterende glass må jeg se om jeg ser feit ut. Men jeg prøver å gjøre det så ingen ser det Ganske irriterende. Endret 31. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Når jeg skal sove MÅ jeg ha beina under dyna, tror at noen skal spise beinet mitt vis ikke. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Når jeg skal sove må det være helt stille. Er det en eller annen tikking, suselyd eller piping etc må jeg stå opp, lete etter den og plugge ut det som lager lyden. Er det noe som "bråker" ligger jeg våken hele natta. Det må også være bekmørkt. Er det en skygge elns, blir jeg bare liggende og se etter monstre i lyset. Før jeg skal ut av huset må jeg gå og tisse først. Hver gang. Det samme når jeg skal sove. Først tisse, så pusse tenner, legge meg. Så blir jeg liggende i senga i 5-10 min før jeg må ned og tisse igjen. Jeg må kalle kattene floppy-loppy og blanko-lanko (med babystemme) når jeg går forbi dem eller ser dem ute, selv om jeg veit de heter Floppy og Blanko. Ikke de dumme tullenavnene. EDIT: går jeg forbi et speil eller reflekterende glass må jeg se om jeg ser feit ut. Men jeg prøver å gjøre det så ingen ser det Ganske irriterende. Hva skjedde med SCSI igjen..? Kaster floppy ennå opp? Når jeg skal sove MÅ jeg ha beina under dyna, tror at noen skal spise beinet mitt vis ikke. Jeg legger et bein oppå dyna og et under HVER natt, det fører dessverre til kald seng Endret 31. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Prater ved meg selv når jeg er aleine. Gjør det bevist men vet egentlig ikke hvorfor. Ganske beroligende hvis du er redd eller noe det, har jeg funnet ut. Endret 31. oktober 2007 av Dernel Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da er det vel ikke så rart lenger da Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bruker en del minutter vær dag på å se meg selv i speilet. Spytter i vansken når jeg vasker hendene gjør jeg også. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når eg spele kabal må rekkefølgen være > Hjerter - Ruter - Kløver - Spar. Og alltid hjerter kong sist Ha beina under dyna når eg legger meg, er viktig. Nokon gongar spiser eg, bare fordi eg ikkje har noko anna å gjer. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg spiser nesten ingenting til midag og ender opp med å småknaske rester resten av kvelden Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Som flere andre har sagt: Jeg markerer alt jeg leser på skjermen uten å vite helt hvorfor. Ikke det at det er så forferdelig traumatisk å innrømme det, men ^^ Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når jeg har langt nok hår, så sitter jeg ofte og snurrer håret med pekefingeren og lager floker som jeg må jobbe med å løse opp. En "smårar" greie som jeg OFTE ser på bussen og andre steder, er VOKSNE mennesker (menn og kvinner) som sitter i sine egne tanker og peller seg i nesa, og avslutter med å putte fingern i munnen.FY OG FØY. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg beveger leppene til teksten når jeg hører på musikk. Jeg vil tro det er derfor folk ser litt rart på meg på bussen. Det hjelper nok ikke at jeg spiller mye luft-trommer heller. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, tror jeg kjenner meg igjen der, JLa:) Kan jo ikke noe for det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg danser inni meg når jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg danser inni meg når jeg hører på musikk. Seconded. OG jeg spiller luftgitar/synger eller lufttrommer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når jeg går og hører på musikk må jeg passe på at jeg alltid tråkker med venstrebeinet på 1. og 3. slaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå