Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi se, markerer deler av tekst jeg holder på å lese for så å kopiere det (gjør ingenting med den kopierte teksten). Gang på gang på gang på gang. Aner ikke hvorfor, har bare blitt en uvane. :p

Jeg gjør akkuratt det samme! Hver gang jeg f.eks. viser noen et eller annet på PC-en. SÅ markerer jeg tekst, og jeg tenker ikke på at det kanskje er veldig irritert for han andre. Så det ender med at de sier "Drit i det da". Morsomt hver eneste gang!

Lenke til kommentar

Når jeg skal sove må det være helt stille. Er det en eller annen tikking, suselyd eller piping etc må jeg stå opp, lete etter den og plugge ut det som lager lyden. Er det noe som "bråker" ligger jeg våken hele natta. Det må også være bekmørkt. Er det en skygge elns, blir jeg bare liggende og se etter monstre i lyset.

Før jeg skal ut av huset må jeg gå og tisse først. Hver gang. Det samme når jeg skal sove. Først tisse, så pusse tenner, legge meg. Så blir jeg liggende i senga i 5-10 min før jeg må ned og tisse igjen.

Jeg må kalle kattene floppy-loppy og blanko-lanko (med babystemme) når jeg går forbi dem eller ser dem ute, selv om jeg veit de heter Floppy og Blanko. Ikke de dumme tullenavnene.

EDIT: går jeg forbi et speil eller reflekterende glass må jeg se om jeg ser feit ut. Men jeg prøver å gjøre det så ingen ser det :p Ganske irriterende.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Når jeg skal sove må det være helt stille. Er det en eller annen tikking, suselyd eller piping etc må jeg stå opp, lete etter den og plugge ut det som lager lyden. Er det noe som "bråker" ligger jeg våken hele natta. Det må også være bekmørkt. Er det en skygge elns, blir jeg bare liggende og se etter monstre i lyset.

Før jeg skal ut av huset må jeg gå og tisse først. Hver gang. Det samme når jeg skal sove. Først tisse, så pusse tenner, legge meg. Så blir jeg liggende i senga i 5-10 min før jeg må ned og tisse igjen.

Jeg må kalle kattene floppy-loppy og blanko-lanko (med babystemme) når jeg går forbi dem eller ser dem ute, selv om jeg veit de heter Floppy og Blanko. Ikke de dumme tullenavnene.

EDIT: går jeg forbi et speil eller reflekterende glass må jeg se om jeg ser feit ut. Men jeg prøver å gjøre det så ingen ser det :p Ganske irriterende.

Hva skjedde med SCSI igjen..?

Kaster floppy ennå opp?

Når jeg skal sove MÅ jeg ha beina under dyna, tror at noen skal spise beinet mitt vis ikke.

Jeg legger et bein oppå dyna og et under HVER natt, det fører dessverre til kald seng :(

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Når jeg har langt nok hår, så sitter jeg ofte og snurrer håret med pekefingeren

og lager floker som jeg må jobbe med å løse opp.

En "smårar" greie som jeg OFTE ser på bussen og andre steder, er VOKSNE

mennesker (menn og kvinner) som sitter i sine egne tanker og peller seg i nesa,

og avslutter med å putte fingern i munnen.FY OG FØY.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...