Snublefot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg snakker til meg selv ofte, inni hodet. Har lange diskusjoner med meg selv. Tester liksom ut hva jeg skal si, spes vist det er noe jeg gruer meg til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg snakker med meg selv. Veldig mye og høyt - andre i nærheten eller ei - det er ikke så nøye, jeg bare snakker med meg selv hele tiden likevel. Tror jeg til tider krangler høylydt med meg selv også... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg lager også mine egne sanger og synger dem når jeg står aleine på busstopp. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg snakker med meg selv. Veldig mye og høyt - andre i nærheten eller ei - det er ikke så nøye, jeg bare snakker med meg selv hele tiden likevel.Tror jeg til tider krangler høylydt med meg selv også... Er ikke det det første klare tegnet på schizofreni? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tja. Godt mulig. Har hørt at det er første tegn på galskap også. Psykologen min nevnte ikke noe om det, selv om jeg sa det til ham. Var ingen ting å bry seg om. Jeg har drevet på sånn siden jeg var liten. Skjønt, da hadde jeg fantasivenner også. Kanskje det var de som forårsaka det. Hvem vet? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg traff ei dame som drev på sånn. Snakka/diskuterte med seg selv. Høyt. Gjerne inne på badet. Jeg ble redd, jeg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å snakke med seg selv er vel ikke så uvanlig nå til dags. Likevel syns jeg det blir litt creepy når personen diskuterer og krangler med seg selv. Jeg tenker vel høyt istedenfor å snakke med meg selv, men det hender også. Og jeg er så gode venner med meg selv at det aldri har blitt noen krangel. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skjønt, da hadde jeg fantasivenner også. Kanskje det var de som forårsaka det. Hvem vet? Jeg er så upopulær at jeg ikke engang hadde fantasivenner Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvis jeg skal drikke melk eller ha melk i noe mat eller noe, så MÅ jeg lukte på den for å kjenne om den er sur, selv om melka nettopp er kjøpt og åpna. Har begynt å gjøre det med juice også nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 - Ting jeg kan justere på vil jeg aller helst ikke at skal være oddetall. - Ting skal ligge på faste steder i lommene på buksa. Dette er ikke noe jeg har problem med å innrømme, dog Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg traff ei dame som drev på sånn. Snakka/diskuterte med seg selv. Høyt. Gjerne inne på badet. Jeg ble redd, jeg. Samme her. Omtalte seg selv i tredjeperson og greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 She knows that in society she's either a devil or an angel with no in between She speaks in the third person so she can forget that she's me. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg beatboxer, men prøver å skjule det, for jeg vet det er dritplagsomt. xD Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 altså en dårlig beatboxer? hehe Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg -må- ha mobilen i venstre lomme, har alltid hatt den der, så jeg får angst hvis jeg ikke finner den der men i høyre Jeg unngår å se meg selv i speilet, aner ikke hvorfor Hver gang jeg hører på musikk ser jeg for meg at jeg står å spiller for en enorm folkemengde Jeg sover med sokker Jeg har alltid følelsen av at jeg blir overvåket Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg sover med sokker Har prøvd det når det blir skikkelig kaldt, men takler det ikke. Har du prøvd å bruke dem i ca. 15 min, for så å ta dem av? Er en utrolig god følelse. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 I min tid på ungdomskolen har jeg vært innom 3 valgspråk, spansk, Tysk og Engelsk fordypning. Når jeg hadde spansk lærte jeg meg et lite knep av når jeg skulle telle og dvs andre ting å si det på spansk. Den vanen har satt seg selv om jeg har EF nå. eks "En loff og to kneip" Vane måte:"Uno loff Und dos kneip" høres litt dumt ut xD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg får problemer med å funger vanlig om jeg ikke har med mobilen min. Det er så naturlig for meg å ta den opp hver gang det blir stille og rolig rundt meg at jeg blir fullstendig satt ut av å ikke ha den med. Har blitt vanskelig på jobb etter at jeg bestemte meg for å ikke ha den med lenger. Dessuten må jeg alltid gå med noe i høyre og venstre bukselomme. Pleier alltid å ha snus i venstre og mobil i høyre, så uten mobilen må jeg erstatte den med noe annet slik at jeg ikke merker at den ikke er tilstede. På jobb har det blitt til at jeg kjører rullingspakka nedi der. Bortsett ifra det har jeg store problemer med å ikke bevege meg i takt med musikk om det spilles, enten det er med foten, begge føttene, tromme i bordet med fingre eller håndflater eller kun nikke i takt med musikk. Dette kan også skje selv om musikk ikke spilles, men da er det fordi jeg sitter og tenker på en takt oppe i hodet. Faren min trodde jeg hadde problemer med nervøsitet for noen år tilbake, kun pga dette. Fordi jeg alltid satt og trampet en takt med føttene eller noe slikt. I tillegg har jeg litt småproblemer med å bli pustet i ansiktet av folk, selv om det har kommet seg veldig. Jeg var langt verre på det der før. Merker det fortsatt om jeg skal sove riktignok. Dessuten har jeg problemer med å få sove om jeg skal holde rundt noen om jeg ikke ligger akkurat riktig. For å få sove må jeg ofte ligge på siden med hodet til venstre. Slik "må" jeg også ligge om jeg holder rundt noen, men da ender det oftest med at jeg snorker de høyt i øret og de dytter meg unna. Folk jeg ikke kjenner og stoler på får ikke lov å ta på cdsamlingen, lpene eller gitaren min. Ikke får de holde på med stereoanlegget heller. Mye det samme med mobiltelefonen og pcene mine, men det er ikke like "strengt". Vet ikke hvor "rart" det her er, og det er nok heller vaner enn tvangstanker slik noen andre beskriver her. Er nok endel mer også, med det kommer jeg ikke på for øyeblikket. edit: Ja, også hender det at jeg prater med meg selv. Men sjelden høyt, mer i "tankene" mine. Og jeg fatter ikke at jeg gjør det før jeg "sier" noe som "ja, du skjønner" eller "skjønner du hva jeg mener" elns. Da går det opp for meg at jeg selvfølgelig skjønner, for det er meg selv jeg "prater" til. Endret 20. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 altså en dårlig beatboxer? hehe Det stemmer altfor bra. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå