SpecialForce Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Og dette foregår uoppdaget? It's called hormons Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Også prøver jeg alltid å lage en drit lang remse av skall når jeg skreller det gjør vel alle...? nei men jeg gjør det hvertfall hver gang, ganske sikker på at det ikke er like vanlig som å vanne tannkremen før den puttes i munnen Alle vanner tannkremen før man bruker den da.. og lang remse med skall er også vanlig her i gården. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Alle vanner tannkremen før man bruker den da.. og lang remse med skall er også vanlig her i gården. Og å ta litt vann på tankosten når du er ferdig å suge det opp igjen;P haha, hender at jeg gjør det:) Endret 22. oktober 2007 av Tee_C Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Og å ta litt vann på tankosten når du er ferdig å suge det opp igjen;P Ja, haha! Det vannet smaker så godt Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Og dette foregår uoppdaget? Ja, haha. Plutselig en dag kvikner han til: "HVA FAEN ER DETTE HVITE DRITTEN PÅ HENDENE MINE?" har nok hatt hvit dritt på hendene i et par år... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg må alltid sjekke klokka en gang til etter at jeg har sjekka den..må være alderen. Hukommelsen går rett vest når man har passert 20 Edit: Glemte no.. Endret 22. oktober 2007 av Krater Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare noen få helt på tampen. -Føler at jeg alltid ser på klokka 17:40 -Utforbi blokka jeg bor i er det ikke ferdige fortau, men kantsteinene er på plass. Disse snevrer inn veien litt ovenfor hverandre på begge sider. Hver gang jeg går, så går jeg på kantsteinene, og krysser veien på innsnevringen. Går den mest beine linjen. -Prøver å unngå sprekker i steinene. -Unngår sigaretter. Da disse vemmer meg noe så inni granskauen. Bare det og skrive det vemmer meg. -Når en dør skal være lukket (pauserom på jobb) og noen kommer inn i 3 sek uten og lukke den (hente kaffekopp) får de streng beskjed om å lukke den @£$€@ døra. -Må ha orden på alt. -Ser og på klokka uten å registrere hvor mye den er. -Har alltid samme rekkefølgen på de første fem ikonene på skrivebordet. -Stiller inn TV kanalene i samme rekkefølge. (har familie uten teknisk innsikt) -Trykker på mobilen ofte når jeg kjeder meg. -Svarer ikke på nummer jeg ikke kjenner. -Sjekker at låsen på ytterdøren er igjen før jeg legger meg. -Låser og tester døra når jeg går ut. -Sjekker alltid med lillefingen på høyre hånd at lommeboken er på plass når jeg er ute. -Når jeg blir sint (ikke får til noe/ pc kræsjer) føler jeg trang for og slå noe/ eller ødelegge noe. -Når jeg kommer på det istedet for å slå/ødelegge noe knurrer jeg. -Viser alltid åpenlyst at jeg er sint når jeg er på jobb. -Har musikk eller annen lyd minst 16 timer i døgnet. -Volum skal alltid stå på 5 - 10 - 15 - 20 osv. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er en jævel på å tromme på ting, snurre ting, fikle med ting og lage lyd generelt. Skjer uten at jeg tenker over det, først når jeg får "KANKE DU DRITE I DET DER DA FOR FAEN??" av mor/far/bror som jeg tenker over hva jeg gjør. Bokstavene på forsiden av kladdebøkene mine må tegnes etter >.< Jeg får også helt spader hvis ting er assymetrisk, eller blir gjort uten system. Ting som å spise non-stop, f.eks. Må sorteres, og spise en av hver farge. Også får jeg en trang til å bite tenna hardt sammen, men holde igjen med kjeven, sånn at kjevemusklene strammer seg noe kollosalt når jeg lukter på en uåpna pakke med lomper Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva slags merke lumper? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe. Når jeg går i badet, for å pusse tenna f.eks. Så pleier jeg alltid å se bak dusjforhenget, for å sjekke om det er noe scary der eller ikke.... Ja jeg er pingle når det gjelder spøkelser og slike ting... Det gjorde jeg mye før. Var redd det for at det kanskje stod noe skummelt bak der. Men har lært det av meg. Nå bryr jeg meg så vidt om det. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 sjekker alltid om jeg har busskortet minst 3 ganger før jeg går om morgenen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) God vane ! Endret 23. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg spiser også godeti i system. Spsiser en av hver farge osv. Når jeg har lite igjen spiser jeg de stygge først eller de jeg liker minst. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når jeg spiser Skittles / Non-stop, og det begynner å bli ca 10 stk igjen av de jeg har på bordet (legger ned et par på bordet, mens de andre er i posen/skåla/whatever), så spiser jeg sånn at jeg kan lage pyramider Liksom.. 3 gul, 2 grønn og 1 rød, og avogtil lager jeg enda større Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vet ikke hvorfor, men hater tallet 137 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kommer på to ting i farta: - Lysbryteren må lage riktig lyd når jeg slår den av før jeg legger meg. Så altså hvis den lager feil "klikke"-lyd, så må jeg gjøre det igjen. Helt til det blir riktig lyd...! - Venstre-klikker (markerer) på skriverbordet så jeg lager "firkanter" hele tiden... Må liksom gjøre det! Ihvertfall når jeg venter på at f.eks. et program eller spill skal starte...! Ganske merkelig men... Sånn er nå det! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 i tillegg til mye av det som er sagt tidligere har jeg jo at jeg tenker på engelsk istedetfor på norsk Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 i tillegg til mye av det som er sagt tidligere har jeg jo at jeg tenker på engelsk istedetfor på norsk Samme her.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Av og til begynner jeg å synge uten å merke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå