Henrik C Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Wow, du er jammen meg kul og morsom. Voks opp da. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Når jeg pusser tenna, så etter jeg har pussa må jeg alltid skylde tannbørsten også suge ut vannet som er mellom hårene på tannbørsten. Så spytter jeg ut vannet og tar mer vann på tannbørsten osv, gjør sånn hver gang 5-10 ganger ca Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg vill ikke være kul og morsom...det bare skjer hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Og dette foregår uoppdaget? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) * Sjekker og fikser håret hver gang jeg går forbi ett speil. * biter negler * Må sjekke at jeg har låst døra, selvom jeg vet det, må gjerne sjekke flere ganger. * Må alltid sikre at alle stikkkontakter er ute, vinduer er lukket etc. før jeg drar ett sted eller leger meg, hvis ikke får jeg noia * må alltid gå på do før jeg legger meg, uansett hvor lite jeg egentlig må * lukter alltid på glass før jeg drikker av det * lukter alltid på mat før jeg spiser det, om det er innpakket eller ikke Endret 21. oktober 2007 av Iver.th Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ok, kom på denne her, som jeg har hatt hele livet (og den er rar): Hver gang jeg har mulighet, så må høyre og venstrefoten alltid trakke på like mange kontraster i bakken (f eks skygger, fliser, ting i teppemønster) når jeg går en gange... dersom jeg ikke klarer det, har jeg denne syke følelsen at jeg må gå til bake for å trakke en ekstra gang med det beine som har trakket på litt mindre enn den andre... og om du sjekker postene mine ender 90% av setningene mine med ... (mange ganger også i denne posten, og de kom jeg på akkurat nå mår jeg skrev det bare sjekk innleggene min (spesielt de lange)) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis jeg ser på et tv-program eller film, og jeg tenker på å lage meg mat i pausen, klarer jeg ikke å tenke på annet fra det tidspunktet jeg tenker "hmm, jeg er sulten, kanskje jeg skal lage meg litt mat?" til jeg faktisk gjør det. I mellomtiden sitter jeg altså å tenker på at jeg skal reise meg opp, gå til kjøkkenet, åpne kjøleskapet, ta ut mat, lage meg mat, gå tilbake, spise og fortsette å se på filmen/tv-programmet. Er utrolig irriterende, fordi jeg får vanskeligheter å følge med på det som skjer på tv'en... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg sier hæ?, selv om jeg hører hva som blir sakt, og mens jeg venter på at dataen skal gjør ettellerannet, så lager jeg alltid slike bokser i skrivebordet.. jeg sjekker alltid kjøleskapet uten grunn, og hvis jeg tror jeg har glemt å telle noe så teller jeg alltid en ekstra, har en tendens til å være borti nesa med underleppa av og til... Kommer ikke på noe mer i slengen, utenom at jeg ALLTID må dra dekselet for kamera til mobilen opp og ned... det var da noe^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Også prøver jeg alltid å lage en drit lang remse av skall når jeg skreller det gjør vel alle...? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Haha, jeg sitter også å lager slike bokser på skrivebordet. ^^ Og ikke minst dette med å sjekke kjøleskapet til stadighet er noe jeg også kjenner meg igjen i. Kan stå og se tomt inn i kjøleskapet i et minutt eller to. Bare stå der og se rett og slett, uten mål og mening, for så å lukke den igjen og gjøre andre ting. Er egentlig litt irriterende. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg klarer ikke å stå stille. Noensinne. Må enten vaie fra venstre til høyrebein eller gå rundt i en liten sirkel. BARE NOE! Ikke stå stille. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis jeg ser på et tv-program eller film, og jeg tenker på å lage meg mat i pausen, klarer jeg ikke å tenke på annet fra det tidspunktet jeg tenker "hmm, jeg er sulten, kanskje jeg skal lage meg litt mat?" til jeg faktisk gjør det. I mellomtiden sitter jeg altså å tenker på at jeg skal reise meg opp, gå til kjøkkenet, åpne kjøleskapet, ta ut mat, lage meg mat, gå tilbake, spise og fortsette å se på filmen/tv-programmet. Er utrolig irriterende, fordi jeg får vanskeligheter å følge med på det som skjer på tv'en... Åh, sånn er jeg også. Det er skikkelig irriterende. Så pleier jeg å planlegge i hodet hva jeg skal spise, og fokuserer på det i stedet. En annen ting er at hvis jeg først tenker at jeg skal gå på do, så må jeg gå på do, uansett om jeg virkelig må eller ikke. Når jeg først har tenkt det så klarer jeg ikke å tenke på annet før jeg har gått på do Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er sånn jeg også, sitter og venter på reklame pausen, men av en eller annen merkelig grunn blir jeg sittende å se på reklamen helt til den er ferdig, da begynner jeg å lage mat Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Også prøver jeg alltid å lage en drit lang remse av skall når jeg skreller det gjør vel alle...? NEI ! ikke alle, og hvertfall ikke HVER gang. Mens alle har DrIT lyst på mandarin og er skikkelig mandarin sultne bare river de impulsivt av skallet for å så nesten ikke ta seg selv tid til å dele mandarin båtene og dermed gomler de ned i halsen... Mens jeg.. Jeg står der og skreller og skreller.. Får kanskje en liten mandarin sprut i øyet.. Å det svir ! nei men jeg gjør det hvertfall hver gang, ganske sikker på at det ikke er like vanlig som å vanne tannkremen før den puttes i munnen Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Kult og morsomt. Virker ikke som du har noe å wanke på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Kult og morsomt. Virker ikke som du har noe å wanke på. ITSOVERNINETHOUSAND! Må ta meg på haka hele tia, eventuelt holde på haka på T-banen eller bussen... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da skal jeg nok finne deg Avhengig av å tygge på tråden til hetta på gensere, men bare av og til, og helst etter båtturer når de smaker salt Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hehe. Når jeg går i badet, for å pusse tenna f.eks. Så pleier jeg alltid å se bak dusjforhenget, for å sjekke om det er noe scary der eller ikke.... Ja jeg er pingle når det gjelder spøkelser og slike ting... Endret 22. oktober 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg begyner å wanke, nesten overalt. en gang i bilen når vi kjørte til hytte... og jeg satt foran Og dette foregår uoppdaget? Ja, haha. Plutselig en dag kvikner han til: "HVA FAEN ER DETTE HVITE DRITTEN PÅ HENDENE MINE?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg mente heller den/de som eventuelt måtte sitte sammen med ham i bilen jeg. Altså, om man sitter foran i bilen skal det mye til for at bilføreren ikke legger merke til at du runker (med mindre føreren er døv og blind, men da burde han vel egentlig ikke kjøre bil heller ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå