Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Jeg går med ullsokker hele året rundt.

Du er ikke alene, jeg gjør det samme, med unntak selvfølgelig. Om jeg går med sko har jeg vanlige sokker, hvis ikke blir det for trangt i skoa, men når jeg er hjemme må jeg ha ullsokker, vanlige sokker "kveler" føttene mine ;)

Og sånn ellers så har jeg vel de vanlige "tvangstankene" som fine, runde tall på volum, sjekke ekstra om do-døra er låst osv. Forresten må jeg sitte på do, og anti-skvett™ før man skal gjøre nr. 2 er et must.

 

Rar > Normal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler jeg må ha msn-vinduer perfekt diagonalt og må overlappe hverandre i den rekkefølgen de er i på oppgavelinjen. Føles bare "riktig" å ha det sånn. Dette er helst hvis jeg har litt mange vinduer og bare skriver på msn uten å styre med noe annet.

 

Når jeg ser på film mens jeg er pålogga, så må jeg sjekke nesten hvert femte minutt om noen har skrivd til meg, for å være høflig. Er litt pussig jeg. :p

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

-Legge papir i dass før jeg skal på do så det ikke spruter opp..

-Klarer ikke gå på do hvis jeg føler at noen kan høre meg. Da går jeg heller og kniper til jeg føler det er 'trygt'.

-Går rundt i leiligheten når jeg snakker i mobilen.

-Må alltid drite før jeg skal noe. (jobb\fest\besøk\butikken etc)

-Sette minst 10 alarmer med ca 2 minutters mellomrom på mobilen for å ikke forsove meg

-Ha minst 1 grandiosa i frysen (in case of emergency)

-Kjøre forbi bilen foran meg hvis det er klart, selv om jeg har aldri så god tid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Haha, så mye morsomt=p

 

Mine uvaner;

 

Når jeg pusser tenna må jeg ta vann på tannbørsten etter at jeg har tatt på tannkrem. Noe som ofte fører til at tannpastan detter av =(

 

Både jeg og broren min må gå rundt i sirkel på badet mens vi pusser tennene.

 

Jeg kan aldri ha to like substantiv/verb/adjektiv i en setning. må ha variasjon.

 

Jeg ødlegger ALLTID den lille bøylen på kulepenner.

 

Klarer bare drikke melk hvis jeg har brødskive med nuggati ved siden av.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Når jeg pusser tenna må jeg ta vann på tannbørsten etter at jeg har tatt på tannkrem. Noe som ofte fører til at tannpastan detter av =(

Både jeg og broren min må gå rundt i sirkel på badet mens vi pusser tennene.

Jeg kan aldri ha to like substantiv/verb/adjektiv i en setning. må ha variasjon.

Klarer bare drikke melk hvis jeg har brødskive med nuggati ved siden av.

That's what I'm talking about. Det er skikkelig skrudde greier :!:

Lenke til kommentar

- Når det er kaldt ute, går jeg alltid med masse klær... lue og jakke og sånt. Og når det er varmt hender det at jeg går i shorts :!:

- Jeg skjærer alltid opp og tygger maten ferdig før jeg svelger. F.eks. svelger jeg ikke en biff hel.. :sick:

- Pleier å gå på do minst en gang hver dag :whistle:

- Når jeg er tørst, drikker jeg vann, eller saft.. :blush: eller cola!

 

Jeg er en skikkelig skrue altså!

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Når jeg har en ny dvd lukter jeg alltid inni coveret . det er det første jeg gjør etter embalasjen er av !

Når jeg spiser mandariner spsier jeg de slik : "smile med tennene og dytte mandarin båten horisontalt og tygge av spissen på båten

 

Også prøver jeg alltid å lage en drit lang remse av skall når jeg skreller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...