Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hver gang jeg kjører forbi gamle folk i byen osv må jeg tute. De bleier å bli vettskremte, ei falt ned en trapp en gang, men klarer bare ikke å la være.

haha :!:

jeg har lagt merke til at jeg må ha alt rekkefølge på oppgavelinja, msn, iTunes, firefox. sånn blir det også inne på firefox, nettby, diskusjon, youtube, og deretter diverse nettsider.

Endret av camillaen
Lenke til kommentar
Hver gang jeg kjører forbi gamle folk i byen osv må jeg tute. De bleier å bli vettskremte, ei falt ned en trapp en gang, men klarer bare ikke å la være.

OMFG :!: :!: :!: Onde jævel. :p

Jeg har en tendens til å putte all hårvoksen i høyresiden av håret mitt, og ingenting i midten, så jeg har hår ut rett på siden, jeg bruker å treffe folk når jeg går forbi de, er helt for jævlig. Jeg begynner alltid med høyrehanden på høyresiden... Må slutte med det.

Lenke til kommentar

Haha :!: fy faen som jeg lo...fortsett med det og oppdater oss!

Onde jævel ja! :p

Ja, har en ting!

Hvis jeg spiller CS:s, og ikke får colt'en så freaker jeg helt ut! Prøver febrilsk å finne den, men uten hell...

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar

Hmm..

-klø/stryke meg på ansiktet eller øret eller lukte på fingra hele tiden når jeg sitter å ikke gjør noe.

-leser en eller annen tegneserie (må være tegneserie) i senga før jeg skal sove, selv om jeg er stuptrøtt må jeg lese litt.

-klarer ikke å sitte 100% rolig. Kan være å snurre litt på stolen, skjelve med det ene benet, knekke tær og fingre, spenne muskler, et eller annet. Ikke slik at det syns, men bare så jeg kjenner det er aktivitet selv :p

-hvis jeg skriver på pc-en, må jeg alltid sjekke om det er blank space etter siste bokstav i en linje, føler meg skikkelig rotete hvis det er "invisible spaces".

-må alltid ha ca 1 time fra vekkerklokka går på til jeg faktisk står opp.

-vasker alltid henda etter å ha vært ute, uansett hvor lite jeg har vært borti.

-irriterer meg grenseløst over folk som ikke går gjennom alle options før de tester et nytt spill :p

-sjekker alltid hele huset hvis jeg kommer hjem og ingen er der (?) og må alltid ha full kontroll over alle døråpninger til rommet jeg er i, sitter helst det det er best oversikt (selv om jeg ikke pleier å se meg rundt og faktisk sjekke når jeg har satt meg ned).

-klarer ikke å sove med mindre enn 3 puter (1 til hodet og 2 til "armstøtter").

Sikkert mer men dette ble for skummelt til å tenke grundigere på :p

Lenke til kommentar

For en fantastisk tråd!!

* Må alltid gå "ned" 5hakk på volumet når jeg skal øke lyden. -35db er en fin sak f.eks. Når jeg stiller lyden under -20db er det fritt valg, for da pleier det å bli høgt

* Denne er skikkelig rar folkens, dette er en tvangstanke jeg har hatt Mange år:

Når jeg starter på en ukjen trapp, må jeg alltid starte med venstrebeinet, det er det "ultimate", men noe som er enda mere ultimat er å ende på vesntrebeinet når jeg er på toppen av en trapp. Ettersom jeg har gjort dette i mange år, så kjenner jeg en del trapper kan du si. Det er mere "poeng" å starte med høyrebeinet og ende på venstrebeinet, dette betyr at jeg kjenner trappen. Hvis jeg alltid hadde starta med venstrebeinet og f.eks endt med høyrebeinet så hadde det ikke vært noe kult, for da blir det til at man får like mange poeng. Greia er da selvfølgelig å ende på venstre, selvom jeg må starte med høyre. Starte og ende på venstrebeinet er NICE. Det samme gjelder når jeg går på busser, ut av dører etcetc

* Tygger på plastikken på bruskorker, og det irriterer sånn ca alle jeg kjenner

* Sjekker alarmen på mobilen mange ganger før jeg legger meg på kvelden, selvom jeg vet jeg allerede har sjekka

* Holder pusten når jeg kjører i tuneller - tror dette henger litt igjen fra barndommen

* sparker på ting på bakken

* MÅ alltid laste ned/opp noe på dataen om natta - føler jeg må utnytte linja o_O

* Pleier å vasse rundt i pysjbuksa når jeg er hjemme

* Jeg må Alltid sitte i sweetspot når jeg ser film eller hører musikk. Når nye kompiser kommer på besøk og setter seg i sweetspotten min, blir jeg bare forfjamsa :S

* Jeg pleier å pusse tenne mange ganger om dagen, tannkrem bare om morgen og kvelden. F.eks hvis jeg har drukket masse cola en kveld, og jeg kjenner jeg har masse belegg på tenna, er ikke veien til tannbørsten lang :D

* Åpner alltid notepad, calculator og vinduer på dataen ved hjelp av "run"

* Har en spesiell måte og brette tyggispakka på når jeg har tatt en tyggis (pleier å si dette er signaturen min)

Kommer nok på mere ting

EDIT: leser alltid i gjennom posten min når jeg har postet, sjekker for skriveleifer, retter de, og leser på nytt

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Jeg ser alltid under sengen før jeg legger mer.

Lukter på alt før jeg spiser det.

Må ha alt i "orden" før jeg sovner.

Skal jeg ta med meg noe viktig til jobb, eller skole så dobbelsjekker jeg det sånn hundre ganger.

Jeg takler ikke å fryse.

Jeg går med ullsokker hele året rundt.

Lenke til kommentar
* Denne er skikkelig rar folkens, dette er en tvangstanke jeg har hatt Mange år:

Når jeg starter på en ukjen trapp, må jeg alltid starte med venstrebeinet, det er det "ultimate", men noe som er enda mere ultimat er å ende på vesntrebeinet når jeg er på toppen av en trapp. Ettersom jeg har gjort dette i mange år, så kjenner jeg en del trapper kan du si. Det er mere "poeng" å starte med høyrebeinet og ende på venstrebeinet, dette betyr at jeg kjenner trappen. Hvis jeg alltid hadde starta med venstrebeinet og f.eks endt med høyrebeinet så hadde det ikke vært noe kult, for da blir det til at man får like mange poeng. Greia er da selvfølgelig å ende på venstre, selvom jeg må starte med høyre. Starte og ende på venstrebeinet er NICE. Det samme gjelder når jeg går på busser, ut av dører etcetc

Haha, nå fikk jeg meg en god latter :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...