Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg venter på noe eller kjeder meg i Vista så pleier jeg alltid å klikke opp og ned på vinduet....Det er skikkelig plagsomt, men jeg må bare!

Og ellers når jeg kjeder meg pleier jeg å løfte opp musa og se under den...Aner ikke hvorfor :roll:

Har også som vane å kalle hunden for "gubben" hver gang jeg ser den etter skolen, kanskje ikke så rart men.

Og når jeg skal kneppe sekken til skolen eller fra skolen, pleier jeg alltid, ALLTID, å kneppe bare på den høyre siden.

Hvis jeg knepper på den venstre må jeg kneppe den opp, og kneppe på den høyre.

Ganske morsomt :)

Lenke til kommentar

jeg hopper over komlokka,jo fordi søstra mi sa at det bringer ulykke å trø på de!

jeg klemmer så bollen min flat før jeg spiser den...

Når jeg skal se video i vlc for eksempel må jeg dra musepila ned i venstre hjørne.

Rart eller hva?

Endret av gunfighter
Lenke til kommentar

Veldig ofte når jeg sover våkner jeg halvveis opp og gjør merkelige ting. F.eks. i natt drømte jeg at jeg var på jobb, og noen var interessert i leselampen min, så jeg dro ut kontakten og satte den fra meg på golvet. Jeg husker alt jeg gjør, og alt virker veldig logisk når jeg gjør det.

En annen gang stod jeg opp for å dra pulten vekk fra veggen, veggen kom innover i rommet you see. Så måtte ikke ødelegge pulten. Fant også ut at jeg måtte dra frem N64 kontrollen min som lå viklet inn bak tven. Etter litt riving og røsking ga jeg opp. Dagen etterpå var det fæla rot bak tv, men ingen kontroll. Er som jeg gjør ting i søvne, men husker alt likevel.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å synge til musikken på PC-en, mens jeg forsiktig dunker musa i takt med den (dog bare når jeg leser)

Jeg pleier å sitte rart på stolen, med stolen sidelengs, og lene venstresiden min mot ryggen.

Jeg pleier å lage liksom-snusleppe når jeg ser på film for meg selv, fordi det gjør at jeg blir rolig (blir sånn placebo-effekt av å ha ekte snus)

Lenke til kommentar

- Jeg sitter alltid på tuppen av en stol, med rompa mi that is.

- Tygger på tuppene til fingrene

- Kommenterer høyt for meg selv når jeg ser på tv. Som oftest når jeg blir oppgitt over noe, irritert eller synes det er så sinnsykt morro.

Tror dette her er mer "uvaner", men samma. :D

Lenke til kommentar

Eg får latteranfall om eg byrjar tenke på noko morosamt. Akutt høg latter, som gjer at mange rundt meg byrjar tvile litt på min mentale balanse.

Utanom det, MÅ eg væte munnenden på sigarettane før eg fyrer opp.

Har eg antydning til ei lita rift, eit sår e.l. sjekker eg blodårene som leier frå skaden for blodforgiftning, inntil ei veke etter såret har lukka seg heilt. Eg vaskar og skadestadane i grønsåpevann. Kjenner ingen smerter eller noko, men berre MÅ halde det reint.

Lenke til kommentar

Jeg tygger på ledningen til headsetet mitt når jeg ikke hører på musikk. Å la være går bare ikke.

Jeg snur kaffekoppen min hele tiden, så den "rette" siden vender mot meg (hva som er den "rette" siden varierer etter hvor i huset jeg sitter, eller om jeg er på kafè)

Lenke til kommentar

Aha!

Den siste tingen som Eplefe skriver, SÅNT liker jeg! De små tingene som bare skal være sånn. Sånn at alt er i orden og på plass. Stemmer.

Jeg trykker alltid en gang på "legge-på" knappen på telefonen før jeg legger meg, så jeg kan se på lyset fra mobilen treffe taket mitt... :love:

Også er jeg kjemperedd for å få vondt i hodet. Drikker vann hele tida, passer alltid på å få meg luft og bevege meg hver dag. Det bare ER SÅNN, MKAYH?!

Lenke til kommentar

kom på en ting til.

men enig med han fyren oppom her. dette er vell mest uvaner men men.

Kjefter og smeller noe jævlig på andre bilister. særlig i bykjøring, så etter at jeg flytta til trondheim har det blitt mye banning i bilen. Voldsomt hvor god tid alle har da! Og kjøre i by er foresten no dritt. Landeveis kjøring er myyyye bedre, lenge leve bygda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...