Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Liker lyden av tasting på pctastaturet. Koselig lyd Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det og blåse på isen hjelper meg ingen verdens ting. Men jeg gjør det bare Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Headbanger mens eg kjører bil Klarer ikkje sitte i ro med god musikk i ørene! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sitter alltid og leker med scrollen på datamusa, uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hmm. Hender at jeg stimulerer klitorisen på musa jeg og. Endret 23. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har en snål vane med å skrive ord og setninger med fingrene. Og knekke fingrene bakover Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Blackouts er faktisk ganske interessant. Føler meg alltid så god etterpå. Full av energi og klar til dyst! Har forresten en stygg uvane med å "koble ut". Kan, midt i en samtale, falle ut og begynne å tenke på helt andre ting. Lyd og bilde forsvinner og alt som er igjen er tankene. Helt til noen vifter noe forran ansiktet mitt, da spretter jeg tilbake til min lille kropp. Moro. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har en radio på badet. Jeg slår den alltid på når jeg kommer inn, uansett om jeg skal drite eller bare hente noe Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg sutter alltid istykker ostepop istedenfor å tygge den. Det er sikkert en litt merkelig ting å gjøre. Også slikker jeg på potetgullet mitt. Sånn, at jeg spiser krydderet før selve flaket. Når jeg var mindre spiste jeg grandiosaen min i lag. Først fyllet, så bunnen. Endret 26. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
brasj Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Clockworktoy syns det var rart at jeg alltid markerer ting på skjermen for å få tiden til å gå, eller når jeg leser. Jeg tar alltid den lengst mulige bussruta hjem. Endret 26. februar 2009 av nostegar Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Clockworktoy syns det var rart at jeg alltid markerer ting på skjermen for å få tiden til å gå, eller når jeg leser. Jeg tar alltid den lengst mulige bussruta hjem. Digg å kjøre buss <3 Jeg må alltid kommentere folks meninger. ALLTID! Slår aldri feil... Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 tenker alltid det verste jeg. når jeg går i byen når det er litt mørkt tenker jeg alltid på hvor jeg skal løpe hvis noen stopper meg elns. litt plagsomt. er jeg paranoid btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stapper hånda nedi buksa når jeg sitter på pcen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er faktisk en vanlig ting å gjøre her å Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sutter også ostepopen. Tar allti håret bakover når jeg tenker eller bare sitter stille, når jeg tar bak håret mener jeg noe ala The Joker. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg bruker saks eller kniv for og skrape vekk huden min mens jeg dusjer. Spesielt i ansiktet... Lenke til kommentar
solsikk3r Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når jeg spiller kabal må bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar Det gjør jeg og! :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg setter alltid på musikk når jeg går på do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå