Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn liker jeg å gå i grøftekantene. Spesiellt på vinteren.

 

Har ikke opplevd dette selv. Men det hender at noen av vennene mine har en sterkt dragning mot grøfta på vinteren.

Dette i kombinasjon av is, fart og dårlig sikt.

 

Jeg holder pusten når jeg kaster ting i søpla (på kjøkkenet). Det er jo egentlig tålig logisk igrunn.

 

Hehe, husker at jeg var slik i min yngre alder...

Maniene er "borte" nå...

 

Det hender ganske ofte at jeg reiser meg brått opp, går noen skritt, og blir vannvittig svimmel. Alt svartner og jeg får sykt dårlig balanse. Varer kanskje bare 10 sekunder, men faen så ubehagelig det er. Skjer gjerne når jeg reiser meg fra stolen foran tv'en, svartner alltid på samme sted midt i banen til kjøkkenet :p

Det hender at det skjer med meg også, ELSKER DET!! er som å besvime, bare litt mindre. Tror at hodet får for lite blod.

 

ProTip: Kjøp jernpiller for guds skyld.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

jeg legger også dopapir i skålen, men jeg har en litt mer avansert fremgangsmåte tror jeg.

 

man bretter papiret slik at det blir 3 lag med dopapir og lengden må være slik at den går fra vannet og helt opp til tissetassen..

 

også setter jeg meg helt fremme på doskålen slik at bæsjen renner ned langs dopapiret :)

 

etter første bæsjen har landet er både bæsjen og papiret nede i vannet og nå er det trygt å slippe helvette løs med vanlig bæsjing :)

Lenke til kommentar
Da jeg var liten pleide jeg alltid å lukke øynene, og så presse på øyelokket med hendene. Etter å ha presset på øynene en stund, så jeg mye rart som minnet meg om stjerner, et rutete gulv, vann, tåke, og mye annet rart. Kunne sitte sånn i flere minutter. Etterhvert ble jeg redd for at det skulle skade øynene mine, og så sluttet jeg med det.

 

Hah. Ja, jeg er rar. Hurra for det første innlegget på år og dag.

 

 

WTF. Dette gjorde jeg også, så sykt mye rart...

Lenke til kommentar
Da jeg var liten pleide jeg alltid å lukke øynene, og så presse på øyelokket med hendene. Etter å ha presset på øynene en stund, så jeg mye rart som minnet meg om stjerner, et rutete gulv, vann, tåke, og mye annet rart. Kunne sitte sånn i flere minutter. Etterhvert ble jeg redd for at det skulle skade øynene mine, og så sluttet jeg med det.

 

Hah. Ja, jeg er rar. Hurra for det første innlegget på år og dag.

 

 

WTF. Dette gjorde jeg også, så sykt mye rart...

 

Det gjorde jeg også før! Såg rare mønstre osv! Skikkelig rart. Men sluttet med det da det gikk lengre og lengre tid til mønstrene forsvant når jeg hadde fjernet fingrene. :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å drite med genser på. Om jeg kan velge tar jeg den av før jeg går på do. Enda værre er det om jeg er på kjøpesenter ol. og må ha på meg jakke i tilegg.

 

Ikke jeg heller.. :p Tar den alltid av meg. På kjøpsentre og andre offentlige toaletter driter jeg aldri.

Også, nå jeg skal slå lens, så må jeg alltid åpne jakka og ziphooden/dra opp genseren, og pakke beltet mest mulig til siden, av redsel for urin på disse tingene.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg litt rar når jeg mimer med stor innlevelse til musikken jeg hører på, mens jeg går langs veien, spesielt når jeg i tillegg irriterer meg over at det kommer folk forbi, ettersom det betyr at jeg må roe meg ned litt :p

 

Jeg har også en greie med at når jeg spiser chips så tar jeg en håndfull og sorterer chips-bitene etter størrelse, så spiser jeg alltid de minste først og "jobber" meg oppover :p

 

Og så elsker jeg å se på nedlastinger.. hastighet opp og ned, variasjoner i dette, hvor mye som er igjen osv :p Kan sitte alt for lenge med dette iblant :p

Lenke til kommentar
Da jeg var liten pleide jeg alltid å lukke øynene, og så presse på øyelokket med hendene. Etter å ha presset på øynene en stund, så jeg mye rart som minnet meg om stjerner, et rutete gulv, vann, tåke, og mye annet rart. Kunne sitte sånn i flere minutter. Etterhvert ble jeg redd for at det skulle skade øynene mine, og så sluttet jeg med det.

 

Hah. Ja, jeg er rar. Hurra for det første innlegget på år og dag.

 

 

WTF. Dette gjorde jeg også, så sykt mye rart...

 

Det gjorde jeg også før! Såg rare mønstre osv! Skikkelig rart. Men sluttet med det da det gikk lengre og lengre tid til mønstrene forsvant når jeg hadde fjernet fingrene. :ohmy:

 

Gjor akuratt det samme, men har alltid trudd eg var den einaste. pleide å trykke fjeset ned i puten osv og vips, rare farger og lys :)

 

No i dei siste åra har eg vel slutta med det, men presterte å ligge framoverbøgd på henda ein skuletime, dette førte til at heile klasserommet blei KRAFTIG opplyst og engleaktig ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...