Blax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Klemmer alltid på brødskiven før jeg spiser den, for å kjenne om den er tørr/myk/fersk uansett om jeg vet hvordan det egentlig er eller ikke Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 -"Rister med beinet" -Fikler med snusboksen hele tia -Sjekker kjøleskapet hele tia omtrent -Bruker ikke puta når jeg sover, bare har puta der, legger den til si.. -Sitter veldig skeivt på pc stolen, så hele stolen er blitt skeiv -Dusjer med boxer på skolen, syns det er så gay å stå sammen med masse nakne gutter. (Virker bare rart siden jeg er den enste som gjør det) Kan vel egentlig innrømme alt dette, er jo ikke no farlig likosm.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mission Impossible 4!Mission Impossible 4! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg må alltid ha døra igjen vis ikke ser jeg bare på døra. Jeg må alltid ha vinduet oppe når jeg sover vis ikke klarer jeg ikke å sove fort nok.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Heh... Fjeddiu, tror ikke trolling fungerer i OT-baren. Eller sier du det hele tida...? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg går med hjelm i butikker, i tilfelle varene raser ned Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ingen små-rare ting jeg ikke vil innrømme. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det vil si, jeg vil ikke innrømme dem så da er det jo bare bak mål å poste her Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når man legger seg må man jo såklart pakke dyna rundt seg skikkelig, slik at det ikke kommer kald luft (trekk) inne i dyna. Og før når jeg var liten og hadde låst ei dør, for det meste dodører, så måtte jeg liksom riste i døren fram og tilbake en ca 10 ganger for å sjekke om døra virkelig var låst. Og selv om døra var låst på rist nummer 10, så var det jo ikke sikkert at den var låst på neste rist. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sjekker ALLTID under senga og inni skapet før jeg legger meg. Tvangstanker jeg har hatt lenge. Klarer ikke å sove uten å ha sjekket. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sjekker ALLTID under senga og inni skapet før jeg legger meg. Tvangstanker jeg har hatt lenge. Klarer ikke å sove uten å ha sjekket. Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 da sover han enda tungere Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? . Da blir jeg sikkert drept. Ikke vet jeg. En annen ting er at jeg ikke klarer å ha foten utenfor senga eller sofaen. Av en eller annen grunn føler jeg noen skal kutte akilisen min. Endret 17. oktober 2007 av gåte Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? . Da blir jeg sikkert drept. Ikke vet jeg. En annen ting er at jeg ikke klarer å ha foten utenfor senga eller sofaen. Av en eller annen grunn føler jeg noen skal kutte akilisen min. Offer fra fra house of wax. :!: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En annen ting er at jeg ikke klarer å ha foten utenfor senga eller sofaen. Av en eller annen grunn føler jeg noen skal kutte akilisen min. Gjør det samme, det er spesielt viktig i senga, får ikke sove ellers Noe annet er at jeg plystrer ekstremt mye, av og til så mye at jeg blir lettere irretert selv.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, også går jeg rundt å nynner ofte. Går rundt i gangene på jobb så nynner jeg, gjerne julesanger eller sanger jeg finner opp der og da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har som vane å spille bass-trommen i sangen jeg hører/tenker på med begge føttene .Sikkert vanlig for rocke-musikere? I dette øyeblikk gjør jeg dette, til stor ergelse for listepop-lytterne bak meg kan ikke noe for det selv om det er Lamb of God Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg klarer ikke å dusje med mindre jeg driter og pusser tenner samtidig. Heldigvis har jeg ganske lite bad, så det går fint. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg klarer ikke å dusje med mindre jeg driter og pusser tenner samtidig. Heldigvis har jeg ganske lite bad, så det går fint. Det kan misforstås.. *grøss* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg kjenner sim. Tror ikke du misforstod Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg kjenner sim. Tror ikke du misforstod hahaha made my day! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå