Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har to puter, pleier å bruke en hver natt.

 

Klarer ikke å sovne hjemme uten lydbok

 

Har en lei uvane at jeg sovner i dusjen før skolen, setter meg pent ned og sover. Også klart å sove stående. Skjedd noen ganger når jeg dusjer om ettermiddagen/kvelden at jeg våkner opp pga vannet blir kaldt =(

Lenke til kommentar

Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken...:p

Lenke til kommentar
Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken...:p

Har det akkurat sånn jeg også.. Er helt jævlig å møte motgående folk. Omtrent det samme når det gjelder folk man kjenner sånn passe, så man må hilse. Veit aldri om man skal se på vedkommende før man hilser, eller bare titte opp rett før man passerer og hilse. Hater å hilse :ermm:

Lenke til kommentar
Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken...:p

Samme her. :p

Lenke til kommentar
Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken...:p

Hvordan hadde du klart deg ned Karl Johan? :p

Lenke til kommentar
Hvordan hadde du klart deg ned Karl Johan? :p

Da er det mange folk, og det er mye å se på. Du kan også se veldig lite på veldig mange så du får ikke direkte øyekontakt.

Verre når du møter en på en lang vei, kan ikke se opp i skyene eller noe sånt tull da :wee: . Du kan alltids "sende melding" på mobilen, late som du er opptatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...