Hansoen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bare puta her også Ellers må jeg sjekke alt i huset før jeg legger meg når jeg er aleine hjemme eller går hjemmefra. Kraner, ovn, verandadør, hagedør(som jeg aldri åpner, men allikavell) alle lys, alt. Får dårlig tid ofte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har en soft pute og en hard pute jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vitaminbjørnene er dyre. Og de går jo som hakka møkk. Varer jo ikke lenge... Det er ikke rart at de har råd til og reklamere på TV når pris per dose er SKYHØY! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skrur alltid varmen opp litt etter litt i dusjen... >.> Blir aldri varmt nok. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jo, til slutt blir det for varmt, og da er dusjen avsluttet. Ihvertfall slik det funker her i gården Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mens vi snakker om dusj. Når jeg står i dusjen må jeg alltid vaske henda godt, og gjerne flere ganger, før jeg tar de i håret. Spiller ingen rolle om jeg har vaska henda før jeg går inn i dusjen Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 har to puter, pleier å bruke en hver natt. Klarer ikke å sovne hjemme uten lydbok Har en lei uvane at jeg sovner i dusjen før skolen, setter meg pent ned og sover. Også klart å sove stående. Skjedd noen ganger når jeg dusjer om ettermiddagen/kvelden at jeg våkner opp pga vannet blir kaldt =( Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nesten hver gang jeg lager toast, begynner jeg å telle ned fra 3. 3,2,1, så er toasten ferdig Trenger ikke en gang å være på kjøkkenet for å gjøre det. Begynner bare å telle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg liker å lage *sokkesko* Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg må ha blikk kontakt med alle forbipasserende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det kan være litt creepy for de som forbipasserer deg. Jeg må se om jeg kjenner personen som kjører fotbi meg da,er ikke bedre det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hehe ja kan kanskje være litt creepy for dem. men,men. HVis det er flere må jeg systematisk ha blikk kontakt med en etter en . Venstre->Høyre Endret 18. oktober 2008 av Moff Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken... Har det akkurat sånn jeg også.. Er helt jævlig å møte motgående folk. Omtrent det samme når det gjelder folk man kjenner sånn passe, så man må hilse. Veit aldri om man skal se på vedkommende før man hilser, eller bare titte opp rett før man passerer og hilse. Hater å hilse Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken... Samme her. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er så jævlig når du går mot en forbipasserende alene, HVOR faen skal man plassere øyene? Jeg bruker å se mot et vindu på et hus, late som jeg skriver på mobilen eller rett og slett bare se til mange kanter idet jeg passerer den andre personen. Klarer ikke ett halvt sekunds blikkontakt og så se flaut ned i bakken... Hvordan hadde du klart deg ned Karl Johan? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe Neida, har egen teknikk i den gata Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan hadde du klart deg ned Karl Johan? Da er det mange folk, og det er mye å se på. Du kan også se veldig lite på veldig mange så du får ikke direkte øyekontakt. Verre når du møter en på en lang vei, kan ikke se opp i skyene eller noe sånt tull da . Du kan alltids "sende melding" på mobilen, late som du er opptatt. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg må alltid ha sømmen på snusposen inn mot tannkjøttet når jeg snuser portion. Har ikke peiling på hvorfor Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Haha, sånn er jeg når jeg snuser også! Har slutta med snusen da, men tar meg gjerne en eller 2 på fest. Men selv da er det viktig at sømmen er riktig vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå