Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg klarer bare ikke svart nonstop, bare klarer den ikke! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den svarte er jo den beste da Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Spiser jer 2 tyggegummi må jeg ha 3 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jeg piller meg i rompen etter jeg har drete jeg ler av innlegg som det, klokken er dog 2. Sært, jeg begynnte og å le som bare det jeg og, av den der(klokken er forøvrig rundt 2 her og). Tipper kjæresten kommer ut snart å lurer på hva som foregår Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg drømmer om forummedlemmer o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Is it me? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ikke siden den ene gangen da du var på besøk hos meg i Stavanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 My toe is stil naked. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eg smiler hele tiden, og ler ofte for meg sjøl når eg tenker på en vits eller noe morsomt, så folk kan tror at eg er tilbakestående eller noe sånt. Men eg ha også fått masse komplimenter at eg er veldig hyggelig å morsomt pga av dette. 1 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 jeg har en uvane med å snakke engelsk til de på jobben til normann. fordi det er så mange polakker på vertet her at jeg snakker bare engelsk omtrent. så når det kommer en normann og spør om noe eller jeg spør en normann så går det på engelsk i starten. og jeg snakker engelsk når jeg kommer på en annet jobb utenfor vertet og da er det bare å beklage å skifte til norsken. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg irriterer meg veldig over når det blir siklete i munnen. Den moven hvor man suger opp litt av det slimet som ligger øverst i halsen. Det mest irriterende er slike vitaminbjørner, de lager HAUGEVIS av sikkel! Så vet du det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg holder kroppen i takt med musikken jeg hører på, om du skjønner... Gjør de og de bevegelsene akkurat i den kicken osv...(hardstyle :-)) På bussholdsplassen går jeg alltid fram og tilbake, greier ikke å holde meg i ro. Får ALLTID gåsehud av musikken jeg hører på. Litt rart men deilig. Trommer med fingrene på datamaskinen min (laptop). Greier aldri å sitte i ro, jeg sitter(/ligger) i sengen når jeg bruker pcn. Pga jeg ikke greier å holde meg i ro, greier jeg alltid å skyve sengen 3-4 cm fra veggen (sengen er helt inntil veggen). Jeg må alltid ha mine svarte gardiner trukket 100% over vinduet i rommet, ellers føler jeg noe er feil..rart men. Liker å ha det HELT mørkt i rommet for en eller annen grunn :-S Ja, det var noe.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jess, kom på en ting til. Jeg lever på post-its for øyeblikket. Jeg er så.. tja, eh redd, for å glemme noe, at ofte rett før jeg legger meg (og kommer som regel på noe ti-femten minutter etter jeg har lagt meg) skriver jeg ned alt jeg må huske å sjekke, gjøre osv neste dag, på en lapp, og legger den ved pc'n. Skulle jeg gjort det i dag ville det blitt et punkt med "sjekke innlegg etter mitt i SRTDG,TEL!" Er vel mer tvangstanke det der, kanskje. Ikke i dag! Lover! Endret 23. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg liker å tilfredstille navlen min, og jeg liker det Hah, det gjør kjæresten min og Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 H_H_N Vi er nesten helt like. Jeg gjør ALT det der! Bortsett fra at jeg trommer ikke med fingrene men, mere med føttene Vis jeg tenker etter så bruker jeg fingrene mine også. Å så har jeg blitt litt fæl med å ha hånda i buksa Lol :O Hehe.. Så har jeg en tendens til å ha dårlig tid hehe. Å SA HATER!!! jeg når andre snakker til meg vis jeg konsetrerer meg om en film eller noe på tv. Eller noe viktig jeg leser/spiller på pc'en. Lenke til kommentar
cappi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 må alltid sjeke at døren er låst før og etter jeg pusser tennene når jeg skal lege meg. glemer og blonke når jeg spiller Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå må denne tråden fram i lyset igjen. Er for bra til å la ligge død Jeg snur alltid dynen etter en viss tid for å få den kalde siden Lenke til kommentar
drz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nå må denne tråden fram i lyset igjen. Er for bra til å la ligge død Jeg snur alltid dynen etter en viss tid for å få den kalde siden /signed =) Samme med puta egentlig Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gjør det bare med puta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå