Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må pisse før jeg skal spise mat, samma om jeg ikke må pisse men slik er det nå bare! Ellers blir det feil! Koko! :p

 

Har noen til...

 

Skal jeg spille PS3 eller på pc'n så MÅ jeg vaske meg på henda først....ellers blir det FEIL!

 

Om jeg har kjøpt en ny ting...fks tv,dvd spiller,høytalere osv osv så MÅ jeg rydde slik at det er fint rundt.

 

Ellers blir det feil!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

-Jeg må legge essene i denne rekkefølgen: Spar, Hjerter, Kløver, Ruter når jeg legger kabal.

-Jeg har en obsession for tall; tall som er delelige på tre er i kategorien "treer-tall", tall som er en mindre enn det er toer-tall og tall som er en større enn treer-tallene er ener-tall. Jeg elsker ener-tallene, klarer ikke slappe helt av hvis jeg ikke sitter på "riktig" nummer på kino osv. Sitter jeg på et toer-tall går det til helvete :p

-Jeg skreller vekk den tynne hinna på mandarinbåtene og spiser de små kornene inni omtrent en for en (:p)

-Jeg klarer ikke spise boller og annet bakverk uten å ta av små biter av bakverket og putte dem i munnen. Bite i bakverket går da ikke an! :p

-Jeg må spise eller tygge på noe mens jeg jobber. Tyggegummi ftw!

Lenke til kommentar

Da jeg var liten pleide jeg alltid å lukke øynene, og så presse på øyelokket med hendene. Etter å ha presset på øynene en stund, så jeg mye rart som minnet meg om stjerner, et rutete gulv, vann, tåke, og mye annet rart. Kunne sitte sånn i flere minutter. Etterhvert ble jeg redd for at det skulle skade øynene mine, og så sluttet jeg med det.

 

Hah. Ja, jeg er rar. Hurra for det første innlegget på år og dag.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sove hvis skapdøren er åpen.

Hvis jeg ikke får høre musikk i akkurat 45 minutter før jeg sovner, får jeg ikke sove før langt ut på natten.

Jeg har også det at jeg må rydde alt rundt en nykjøpt ting, eller i verste fall hele rommet.

Jeg snakker veldig ofte med meg selv, og på jobb får jeg veldig mye oppmerksomhet på grunn av det.

Når jeg hører musikk begynner jeg ofte å spille luftgitar, og reiser meg gjerne opp og river løs på luftgitaren, uten at jeg tenker over det. På jobben er dette veldig artig for mine kollegaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...