glennib Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg blinker ut av rundkjøringer. Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg blinker ut av rundkjøringer. Er jo ikke noe gærent med det, blinke inn (ikke mange som gjør det, men faktisk ganske greit) og det å blinke ut av rundkjøringer gjør det så mye mere effektivt =) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg må pisse før jeg skal spise mat, samma om jeg ikke må pisse men slik er det nå bare! Ellers blir det feil! Koko! Har noen til... Skal jeg spille PS3 eller på pc'n så MÅ jeg vaske meg på henda først....ellers blir det FEIL! Om jeg har kjøpt en ny ting...fks tv,dvd spiller,høytalere osv osv så MÅ jeg rydde slik at det er fint rundt. Ellers blir det feil! Endret 17. september 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har syke venner som kødder med brukeren min på diskusjon.no når jeg ikke ser på Endret 18. september 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 -Jeg må legge essene i denne rekkefølgen: Spar, Hjerter, Kløver, Ruter når jeg legger kabal. -Jeg har en obsession for tall; tall som er delelige på tre er i kategorien "treer-tall", tall som er en mindre enn det er toer-tall og tall som er en større enn treer-tallene er ener-tall. Jeg elsker ener-tallene, klarer ikke slappe helt av hvis jeg ikke sitter på "riktig" nummer på kino osv. Sitter jeg på et toer-tall går det til helvete -Jeg skreller vekk den tynne hinna på mandarinbåtene og spiser de små kornene inni omtrent en for en () -Jeg klarer ikke spise boller og annet bakverk uten å ta av små biter av bakverket og putte dem i munnen. Bite i bakverket går da ikke an! -Jeg må spise eller tygge på noe mens jeg jobber. Tyggegummi ftw! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tvangstanke 0,o Hvis jeg har bevegd feks. en finger mot venstre, så må jeg ta den samme fingeren to ganger til høyre og en gang til venstre for at den skal ende opp på "midten", vrient og forklare og skikkelig irriterendes Også må jeg drikke hvis jeg skal spise, ellers setter jeg det i halsen og får ikke puste 0,o xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blir "skuffa" om jeg ikke får et kult nummer. For eksempel om jeg sitter på rad 6, plass 13. To kjedelige tall. Et primtall og et 3!-tall. Mye bedre å sitte på 7 og 13, siden summen av de to primtallene er 20, som er ethvert partall i forskjellige tallsystemer . Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da jeg var liten pleide jeg alltid å lukke øynene, og så presse på øyelokket med hendene. Etter å ha presset på øynene en stund, så jeg mye rart som minnet meg om stjerner, et rutete gulv, vann, tåke, og mye annet rart. Kunne sitte sånn i flere minutter. Etterhvert ble jeg redd for at det skulle skade øynene mine, og så sluttet jeg med det. Hah. Ja, jeg er rar. Hurra for det første innlegget på år og dag. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg tar alltid av toppen av en muffins og spiser den før jeg spiser resten. Og jeg starter alltid bakfra når jeg leser en avis. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg får ikke sove hvis skapdøren er åpen. Hvis jeg ikke får høre musikk i akkurat 45 minutter før jeg sovner, får jeg ikke sove før langt ut på natten. Jeg har også det at jeg må rydde alt rundt en nykjøpt ting, eller i verste fall hele rommet. Jeg snakker veldig ofte med meg selv, og på jobb får jeg veldig mye oppmerksomhet på grunn av det. Når jeg hører musikk begynner jeg ofte å spille luftgitar, og reiser meg gjerne opp og river løs på luftgitaren, uten at jeg tenker over det. På jobben er dette veldig artig for mine kollegaer. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har problemer med å svelge noen ganger, så derfor tar jeg og drikker samtidig som jeg spiser. I tillegg tar jeg meg på kuken når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg pusser tenna med venstre hånd bak ryggen av alle ting :!: Når jeg tar heisen opp eller ned fra leiligheta må jeg alltid si noe ala "Plong" når jeg kommer til den etasjen jeg skal til. Lenke til kommentar
glennib Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg blinker ut av rundkjøringer. Er jo ikke noe gærent med det, blinke inn (ikke mange som gjør det, men faktisk ganske greit) og det å blinke ut av rundkjøringer gjør det så mye mere effektivt =) Det var en slags protest til alle de som lar vær Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg sliter med å sove om jeg ikke har ørepropper i ørene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg tror jeg har vanskelig for å legge merke til rare ting jeg sjøl gjør, da det er helt dagligdags for meg. Men jeg veit at jeg prater mye med meg sjøl når jeg er aleine, og når jeg da er ute og går/sitter på bussen/whatever blir jeg ofte usikker på om jeg prata høyt med meg sjøl, eller om jeg klarte holde det inni hodet. Eh. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når jeg for eksempel står å venter på bussen står jeg og vipper frem og tilbake(hvis dere skjønner) Ellers så har jeg en tendens til å stappe munnen inn i ermet på genseren xD Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg liker å tilfredstille navlen min, og jeg liker det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Av en eller annen grunn så teller jeg til 4 inni meg når jeg heller vann i vannkokeren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg trommer alltid med ene benet når jeg hører på musikk. Ypperlig måte å få høye tall på skrittelleren min. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når jeg slår takten med hendenen, fingrene eller bena så slår jeg alltid annen hver men kun høyre og den andre med begge. :S Og når jeg spiser non-stop skal jeg alltid skrelle dem i munnen før de svelges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå