Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger alltid på telefonen ved å presse den opp mot kinnet mitt.

 

Har for vane å støtte meg på venstre arm mot stolen når jeg sitter og spiser.

 

Tror også jeg går litt skeivt. Har nok lett for å la kroppen helle mot venstre ettersom jeg alltid har bagen/veska mi på høyre side.

Lenke til kommentar

Når jeg starter Firefox, så skal de faste nettsidene åpnes i (min) riktige rekkefølge;

1. Adressa.no 2. VG 3. iTavisen 4. Hardware.no 5. Diskusjon

 

Er jeg uheldig, å får feil rekkefølge, så lukker jeg alle fanene, og prøver på nytt :p

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

Jeg må vaske meg på hendene om jeg bare har tatt i litt rusk eller lignende. Må egentlig vaske meg på hendene ganske ofte, uansett hva jeg gjør. Om jeg rydder rommet er det spesielt ille, da er det liksom symbolsk og om jeg ikke vasker hendene før jeg går inn blir hele rommet skittent igjen... Hygiene er viktig i min bok, men blir kanskje litt ekstremt noen ganger.

 

Jeg knekker ledd i knær, fingre og nakke ganske ofte. Vet ikke hvorvidt dette er så veldig sundt, det tror jeg ikke det er. Prøver å slutte, men da er det akkurat som jeg får vondt i fingrene og bare må "knekke" dem.

 

Jeg reloader alltid i spill, selv om jeg bare har skutt ett eneste skudd^^ Nevner det pga ser det er flere som også har det sånn. I tillegg autosaver jeg konstant, for så og autoloade om noe går galt(single player spill).

 

Jeg greier ikke ha skapdøren åpen om natten.. Ja, noen vil si det er pysete, men synes bare det er tryggere på den måten. Tror jeg forestiller meg at en tvilsom mann med kniv vil komme ut når jeg har sovnet for å ta meg^^ Har nok sett for mye på filmer. Er noen ganger jeg ikke gidder å lukke den, så er ikke sånn virkelig ille.

 

Når jeg hører på radioen har jeg en liten bok ved siden av meg hvor jeg skriver ned sanger jeg synes er bra.. Og så laster jeg dem ned neste dag.

 

Jeg gjør opp en masse idéer hele tiden om hva jeg skal gjøre de neste ukene eller hva jeg skal si til den og den personen, men det skjer aldri som det skal. Litt på samme måte dagdrømmer jeg konstant, altså jeg ser for meg forskjellige situasjoner om alt mulig forskjellig. Er litt gøy og litt irriterende samtidig ;)

 

Ah, var mye kjedelig her. Har nok mye mer rart jeg gjør, men kommer liksom ikke på det her og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...