kloningen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sitter å lipsyncer til musikk hele tiden x] Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Weak. Her i gården synges det mye ja! Bare når jeg er alene tho Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Knekker alle ledd i fingerne mine alle mulige veier jeg klarer med jevne mellomrom. F.eks. før jeg setter meg ved pcen, setter meg ned for og se en film, etter en kjøretur eller bare når jeg sitter blandt andre folk. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg legger alltid på telefonen ved å presse den opp mot kinnet mitt. Har for vane å støtte meg på venstre arm mot stolen når jeg sitter og spiser. Tror også jeg går litt skeivt. Har nok lett for å la kroppen helle mot venstre ettersom jeg alltid har bagen/veska mi på høyre side. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Når jeg starter Firefox, så skal de faste nettsidene åpnes i (min) riktige rekkefølge; 1. Adressa.no 2. VG 3. iTavisen 4. Hardware.no 5. Diskusjon Er jeg uheldig, å får feil rekkefølge, så lukker jeg alle fanene, og prøver på nytt Endret 25. juli 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Reloader alltid i alle spill etter jeg har skutt. Uansett om det bare var ett skudd. Litt plagsomt i noen tider Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Reloader alltid i alle spill etter jeg har skutt. Uansett om det bare var ett skudd. Litt plagsomt i noen tider Du er ikke alene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Unngår alltid å tråkke å sprekkene mellom fliser... Vugger fra side til side når jeg kjeder meg... Åpner samme nettsiden, uten å vite hvorfor... (var ikke jeg nettopp her?) Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg må alltid sitte å tromme med fingrene.. Noe mange synes er fryktelig irriterende, spesielt min mor Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kom på en liten ting i går. Når jeg skal lage meg mat og det er brødskiver som står på menyen bruker jeg alltid å åpne skapet hvor nugattien står selv om jeg er 100% sikker på at vi ikke har det. Jeg bare står å ser tomt inne i skapet før jeg lukker det og går videre til kjøleskapet. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Går rundt å smiler hele tiden uten grunn, og det irriterer folk Får stygge blikk fra folk som ser stresset ut Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg også kan begynne å smile helt uten grunn. Dette skjer veldig ofte og gjerne i situasjoner hvor jeg egentlig ikke bør smile, men jeg klarer ikke å holde meg. Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg må alltid sitte å tromme med fingrene.. Noe mange synes er fryktelig irriterende, spesielt min mor Ahh glad jeg er kvitt det. Det var noe som holdt på å ta over meg . Fikk høre det hele tiden. Av lærere, foreldre, kompiser Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg trekker ikke i snoren når jeg må pisse om natten. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg også kan begynne å smile helt uten grunn. Dette skjer veldig ofte og gjerne i situasjoner hvor jeg egentlig ikke bør smile, men jeg klarer ikke å holde meg. jeg og Jeg trekker ikke i snoren når jeg må pisse om natten. ikke jeg heller Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tar en runde rundt i rommet før jeg legger meg, for å forsikre meg om at det ikke er insekt. Bøgs, eww. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dobbeltskjekker en del ting når jeg er aleine hjemme. Sånt som at døra er låst, platene på ovnen er skrudd av, div vinduer er lukket osv. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg må vaske meg på hendene om jeg bare har tatt i litt rusk eller lignende. Må egentlig vaske meg på hendene ganske ofte, uansett hva jeg gjør. Om jeg rydder rommet er det spesielt ille, da er det liksom symbolsk og om jeg ikke vasker hendene før jeg går inn blir hele rommet skittent igjen... Hygiene er viktig i min bok, men blir kanskje litt ekstremt noen ganger. Jeg knekker ledd i knær, fingre og nakke ganske ofte. Vet ikke hvorvidt dette er så veldig sundt, det tror jeg ikke det er. Prøver å slutte, men da er det akkurat som jeg får vondt i fingrene og bare må "knekke" dem. Jeg reloader alltid i spill, selv om jeg bare har skutt ett eneste skudd^^ Nevner det pga ser det er flere som også har det sånn. I tillegg autosaver jeg konstant, for så og autoloade om noe går galt(single player spill). Jeg greier ikke ha skapdøren åpen om natten.. Ja, noen vil si det er pysete, men synes bare det er tryggere på den måten. Tror jeg forestiller meg at en tvilsom mann med kniv vil komme ut når jeg har sovnet for å ta meg^^ Har nok sett for mye på filmer. Er noen ganger jeg ikke gidder å lukke den, så er ikke sånn virkelig ille. Når jeg hører på radioen har jeg en liten bok ved siden av meg hvor jeg skriver ned sanger jeg synes er bra.. Og så laster jeg dem ned neste dag. Jeg gjør opp en masse idéer hele tiden om hva jeg skal gjøre de neste ukene eller hva jeg skal si til den og den personen, men det skjer aldri som det skal. Litt på samme måte dagdrømmer jeg konstant, altså jeg ser for meg forskjellige situasjoner om alt mulig forskjellig. Er litt gøy og litt irriterende samtidig Ah, var mye kjedelig her. Har nok mye mer rart jeg gjør, men kommer liksom ikke på det her og nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå