Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Fikk streng beskjed av mortania at jeg måtte tilstå mine synder her. Jeg adlyder selvfølgelig.

-Stikker tungen ut av munnen når jeg konsentrerer meg eller tenker veldig hardt. Jeg er strengt begrenset til å gjøre en ting om gangen.

-Lar stort sett skapdører og skuffer stå åpen etter bruk til andres fustrasjon ^^

-Bruker ducktape når jeg kan. Henge opp plakater, reparere vegger, lage slagvåpen - just add ducktape!

-Tisser OFTE OMG (ikke at det er min feil :()

Buhu, kommer ikke på mer. Gjør ikke så mye rart tydeligvis. :<

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma sier jeg er paranoid, men jeg vet at jeg ikke er det, og at gamle damer stirrer og peker på meg, jeg har merka det når mødre regelrett drar ungene sine bort fra meg, dyr som helt uten videre klikker på meg. Spesielt hunder og katter.

Går også naken så ofte jeg klarer, gjør det til og med når det er folk i huset, men passer på at ingen ser meg. Tror det er sånn ting, ekshibisjonistisk fetisj eller whatever :p

Og i kabal går det i spar på ruter på spar og hjerter på kløver på hjerter.

Lenke til kommentar

Når jeg legger til noe i .mix filene i Tiberian Sun (modding av spillet), trykker jeg alltid "compact" mange ganger etter "save" i XXC mixer som programmet heter. Et annet eksempel kan være at jeg alltid trykker "bruk" før jeg trykker "ok" i vinduene for å konfiguere f.eks. skjermsparere og bakgrunnsbilde. Å trykke "compact" har ingenting å si når du allerede har lagret, og å trykke "bruk" før "ok" har heller ingenting å si (bare hvis du vil endre mer). Hvis vi har potetstappe til middag blander jeg inn ketchup til den blir rød i farven (henger igjen fra SFO dagene, tro det eller ei :p). Lar ofte dører, skap og slikt stå oppe som Zappy også gjør, ser ikke grunnen til å lukke dem med mindre det er til mitt eget rom eller do. Pleide å ta med noe å lese på do, eller hadde faktisk med mat og drikke inn. :p Knekker ellers mange ledd veldig mye på kroppen med vilje, det kan være nakke, kjeve, lår, tær, fingre og mer (gjør dette nesten hvor som helst). Pleier å lage boller flate eller runde, samt stappe den siste i bolleposen og snurre rundt til den blir en hard klump. Det rare jeg gjør er heller ikke ofte det samme, varierer hver dag. :) Kommer ikke på noe annet nå, men er sikkert mer. :p

Lenke til kommentar

Har en merkelig greie ihvertfall;

Når jeg hører/leser et ord eller en setning så pleier jeg å telle på fingrene hvor mange bokstaver den inneholder - og det må gå opp i 5 eller 10.

Gjør det ikke det later jeg som om jeg skriver det på tastatur, og legger til tegn, og finner ut hvordan jeg skal gjøre det for at det skal gå opp i 5 eller 10.

F.eks. "nugatti" blir bare 7. Da velger jeg "Nugatti!, siden det blir

shift - n - u - g - a - t - t - i - shift - 1

Da blir det 10 trykk på tastaturet, og jeg er fornøyd :p

Og hvis jeg hører en melodi "spiller" jeg den med tennene, der øvre tannrad bestemmer tonen. Blir tonen lysere flyttes tennene mot høyre, og blir den lavere går tennene mot venstre.

Lenke til kommentar
Har en merkelig greie ihvertfall;

Når jeg hører/leser et ord eller en setning så pleier jeg å telle på fingrene hvor mange bokstaver den inneholder - og det må gå opp i 5 eller 10.

Gjør det ikke det later jeg som om jeg skriver det på tastatur, og legger til tegn, og finner ut hvordan jeg skal gjøre det for at det skal gå opp i 5 eller 10.

F.eks. "nugatti" blir bare 7. Da velger jeg "Nugatti!, siden det blir

shift - n - u - g - a - t - t - i - shift - 1

Da blir det 10 trykk på tastaturet, og jeg er fornøyd :p

Og hvis jeg hører en melodi "spiller" jeg den med tennene, der øvre tannrad bestemmer tonen. Blir tonen lysere flyttes tennene mot høyre, og blir den lavere går tennene mot venstre.

Hahah, søk hjelp! :p

Lenke til kommentar

Det gjør jeg og faktisk... :blush: i tillegg til det når jeg sitter på bussen/toget/en stol driver jeg og spiller subtile trommer på knærne mine samtidig som jeg tramper stille med beina for å "trokke" med "basspedalene". Når jeg ikke bruker henda og bare beina, bruker jeg hælene til basstrommer eller tam trommer og resten av foten til crash cymbal og skarptromme. Noe med det er enten at jeg spiller trommer eller har mangel på nikotin xD

Jeg vet, jeg er litt rar :p Men jeg tar transport alt for ofte i hverdagene, jeg klarer meg ikke uten spillern og holde meg selv stille alt for lenge. Ergo, jeg kjeder meg alt for mye.

Endret av Steinvakt
Lenke til kommentar
Det gjør jeg og faktisk... :blush: i tillegg til det når jeg sitter på bussen/toget/en stol driver jeg og spiller subtile trommer på knærne mine samtidig som jeg tramper stille med beina for å "trokke" med "basspedalene". Når jeg ikke bruker henda og bare beina, bruker jeg hælene til basstrommer eller tam trommer og resten av foten til crash cymbal og skarptromme. Noe med det er enten at jeg spiller trommer eller har mangel på nikotin xD

Jeg vet, jeg er litt rar :p Men jeg tar transport alt for ofte i hverdagene, jeg klarer meg ikke uten spillern og holde meg selv stille alt for lenge. Ergo, jeg kjeder meg alt for mye.

Jeg gjør og den der trommingen med føttene og hendene. Faktisk nøyaktig det samme :D . Også trommer jeg med fingrene der tommelen er basstromma. Lurer på om det hadde blitt bedre hvis jeg hadde kjøpt meg et slagverk med dobbelpedaler så jeg kunne fått utløp for all rytmen i kroppen på en litt annen måte :p .

Endret av ertestuing
Lenke til kommentar

Når jeg er inne på Mozilla så må tagene være i denne rekkefølgen:

1)Nettby, bare sjekke om det har komt nye bilder.

2)Facebook, sjekke livet

3)Diskusjon, så kan jeg kose meg her

Hvis det er noe annet jeg skal se så bruker jeg nr.4 og 5 til det. Klarer ikke å surfe uten denne rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Når jeg er inne på Mozilla så må tagene være i denne rekkefølgen:

1)Nettby, bare sjekke om det har komt nye bilder.

2)Facebook, sjekke livet

3)Diskusjon, så kan jeg kose meg her

Hvis det er noe annet jeg skal se så bruker jeg nr.4 og 5 til det. Klarer ikke å surfe uten denne rekkefølgen.

Jeg har fjesbok, nettby, diskusjon, timegrip og videre fler diskusjon/fjesbok/nettbyfaner hvis jeg har behov for det ^^ (atm to diskusjonfaner og tre fjesbokfaner)

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har nevnt det før eller ikke men;

I Firefox går jeg alltid slik:

Lar startsiden være åpen (Tek.no)

CTRL+klikk på Mine innlegg fanen

CTRL/Hjul klikk på alle mine innlegg som er nye, fra nederst til toppen. Den øverste trykker jeg på vanlig.

Så leser jeg alle sammen, starter på den første diskusjon.no tråden jeg åpnet med ctrl/hjul klikk, og krysser dem ut en og en som jeg leser. Når jeg har lest alle trådene, er jeg på den jeg trykket vanlig på. Leser den, lukker. Leser Tek.no som jeg fortsatt hadde åpen.

SÅ går jeg til Nettby og Facebook x]

Mange faner indeed noenganger

Lenke til kommentar
Jeg gjør og den der trommingen med føttene og hendene. Faktisk nøyaktig det samme :D . Også trommer jeg med fingrene der tommelen er basstromma. Lurer på om det hadde blitt bedre hvis jeg hadde kjøpt meg et slagverk med dobbelpedaler så jeg kunne fått utløp for all rytmen i kroppen på en litt annen måte :p .

Litt som meg. Trommer alltid til en eller annen sang og andre rytmer. Spilte trommer før, men nå har jeg ikke spilt på nesten 2.5 år.

Føler fortsatt jeg har rytmen dog, noe som er pga av tromminga med føttene+hendene^^

Føler jeg er litt plagsom noen ganger, trommer igrunn hele tiden. Nonstop :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...