Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Får Déjà vu veldig ofte når jeg er på steder jeg ikke har vært før så kan det nesten føles som jeg har gått igjennom akkurat den døra osv. Been there, done that. (for mye) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Får ta det jeg kommer på: - "Flipper mobilen før jeg legger den i lommen. I tillegg pleier jeg å kaste den opp i lufta, få den til å ta saltoer liksom, flest mulige, til den lander i hånda mi igjen. Har mista den i bakken et par ganger, ja ... - Digger å hoppe. Om det er fra en høy terrasse ned på en plen, over et høyt gjerde eller mellom to bekker - jeg elsker å hoppe Klarer å kontrollere lysten som oftest, men når jeg drikker blir det en del knall og fall pga. dette - Alltid papir i doen før jeg bommelommer. No squirts please! - Trommer alltid med fingrene, eller spiller luftgitar/"whatever's in front of me guitar" (på stasjonære flater som pulter og bord, eller med badmintonrackets etc) når jeg hører noe jeg liker. Har nok noe med at jeg spiller gitar selv og er veldig interessert i rytmer, og er ganske rytmisk av meg. (hodet, ikke kroppen Kan ikke danse) I tillegg hadde jeg en vane for å høre på¨Harry Potter-lydbøker til jeg sovna. Det ble så ille at jeg til slutt ikke klarte å sovne uten. Kvitt dette nå da ... Endret 6. juli 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 I tillegg hadde jeg en vane for å høre på¨Harry Potter-lydbøker til jeg sovna. Det ble så ille at jeg til slutt ikke klarte å sovne uten. Kvitt dette nå da ... Haha litt sært Hvor lenge er det siden? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har skrevet et innlegg i denne tråden før, men kom på en litt smårar ting til jeg gjør. Jeg digger å urinere utendørs før jeg legger meg. Er bare noe jeg må gjøre før jeg tar kveld ^^, Har vist arvet det ifra bestefaren min ifølge mor. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg pleier også å tromme overalt XD Enten med spisepinner, fingrene flasker... Alt x] Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jo, kom på no Vet ikke om jeg har skrivd det her før, men jeg spytter mellom tenna sånn at det blir en fin stråle og jeg slår peke fingeren mot fucke fingeren, slik at det blir en fin klikke lyd Elsker det. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Mitt første bidrag til tråden: - Biter på ledninger (fikk støt i kjeven) - Plukker skurv! Helst til det begynner å blø masse. - Åpner kjøleskapet uten grunn. - Oversetter alt jeg leser og hører til engelsk. - Fullfører andres setninger. - Begynner på en masse prosjekter uten å fullføre en eneste en. - Diskuterer masse, og gjerne lenge etter at jeg vet at det jeg mener er riktig, egentlig er feil. Kommer sikkert på masse mer senere! EDIT: - Trommer på ALT! - Fikler med ALT! Endret 6. juli 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg bruker også å kaste en neve med dasspapir nedi, før jeg driter... Så har jeg ekstreme humørsvingninger i situasjoner jeg ikke liker, f.eks: Blir jeg helt fucka i hodet hvis jeg blir sjalu, eller så blir jeg sur om noen gjør dikusjonen offensiv. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Av en eller annen grunn hater jeg å høre andre snakke når jeg må på do med nr 2. Når jeg pisser er det null problem, men jeg virkelig hater å høre andre personer i nærheten når jeg må drite. Derfor holder jeg hendene for ørene når jeg er på dass og driter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du er som Elliot i Scrubs. ^^ Er det noen andre som blir veldig ukomfortable når de spiser fast food med andre? Å innta det med andre grenser noen ganger til å bli like ekkelt som å "ta det ut" med andre. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Å se film med ene hånda på rognpåsan. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg bruker også å kaste en neve med dasspapir nedi, før jeg driter... Så har jeg ekstreme humørsvingninger i situasjoner jeg ikke liker, f.eks: Blir jeg helt fucka i hodet hvis jeg blir sjalu, eller så blir jeg sur om noen gjør dikusjonen offensiv. Pleier å gjøre det på offentlige doer jeg Så hører de ikke skvulpinga Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kabler dere seriøst på offentlige toalett? Det er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Heller det enn å legge kablene i buksa ;] Jeg spiser med høyre hånd (med gaffel og skje) og jeg skjærer med høyre hånd. Så jeg skifter kniv og gaffel veldig ofte når jeg spiser :] Endret 7. juli 2008 av Xificuz Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kabler dere seriøst på offentlige toalett? Det er bare ekkelt. Shitbreak Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har skrevet et innlegg i denne tråden før, men kom på en litt smårar ting til jeg gjør. Jeg digger å urinere utendørs før jeg legger meg. Er bare noe jeg må gjøre før jeg tar kveld ^^, Har vist arvet det ifra bestefaren min ifølge mor. Pisse utendors er skikkelig kos ja! Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kanskje det er noe med friheten til å rette strålen hvor enn du måtte ønske uten å bomme på skålen. Lenke til kommentar
RunarII Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Min lille liste: -Går en runde i huset, stopper ved kjøleskapet, åpner det, ser på det i ett minutt, for så å stenge kjølskapsdøra og gå videre -Sitter med dodøra åpen når jeg gjør mitt Endret 8. juli 2008 av RunarII Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei? Sitter med døra åpen? Det er jo ganske.. praktisk, da. Med mindre du er fetisjist av den typen, uten at det er noe galt i det. Jeg har sånn greie med at sugerørtygging = sjempebra. Tygger støtt og stadig på sugerør, jeg. Utvikler seg nesten til noe.. seksuelt.. grrawr... Uansett, mer morsomme ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå