alec1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Må alltid legge dasspapir på dosettet når jeg skal gjøre mine affærer på et offentlig toalett Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 pfft, hvem gjør da ikke dèt? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 pfft, hvem gjør da ikke dèt? Blant annet jeg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker som regel å aldri bomelomme når jeg er på et offentlig toalett. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 når jeg leser teks på pc`n så merker jeg av teksten mens jeg leser. jeg er ikke helt sikkert på hvorfor jeg gjør det. :/ Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Overstreker alt jeg leser på internett og dokumenter osv. for å så klikke det vekk, og om igjen... Til alle andre som leser sin ergelse Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Overstreker alt jeg leser på internett og dokumenter osv. for å så klikke det vekk, og om igjen... Til alle andre som leser sin ergelse Gjør det alltid og det inkludere på det du skrev Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Av og til føler jeg en trang til å bare klikke flere ganger på åpne steder i nettsider Sånn som sidene på forumet som ikke fører til noe sted ---> Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker som regel å aldri bomelomme når jeg er på et offentlig toalett. Eyhh, må man så må man! Gjør ikke nr. 2 på offentlig doss til vanlig heller. - Jeg merker også teksten av en eller annen grunn. Og hvis jeg leser en lang tekst og glipper musa må jeg helt oppe på toppen av siden og dra meg nedover igjen. Av en eller annen merkelig grunn... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 -spiser negler. -fikler med snusboksa hele tiden. -humper opp og ned med beina når jeg sitter. -Kiker i kjøleskapet flere ganger daglig uten og finne no. -har jeg mer en 300 kroner i lomma mens jeg er ute og går sjekker jeg lomma minst 3-4-5 hundre ganger. -pæller buser (spiser dem ikke) så hvor i helvete blir det av -Spiser ikke det øverste laget av en hvitost. spiser dog det første laget av brunost. -klarer ikke og legge meg om natta. -Bruker ikke pute (Dette er min unike side jeg bare triller av puta eller finner den på gulvet eller most opp i veggen) -ikke en uvane dette her. men en liten tanke. Er det bare meg her i hele verden som synst tanken på og drikke melk med sugerør er helt avskyelig? Det var noen. Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som ikke spiser det øverste laget av hvitosten -Fred ut- Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, sånn "risting" med beinet gjør jeg også... Tror det er sånn "joy" sak hos meg, som en hund vifter med halen... Ang. melk med sugerør; syntes ikke det høres disgusting ut akkurat, men litt rart kanskje. Ikke noe rarere enn å drikke juice med sugerør... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har som vane å spille bass-trommen i sangen jeg hører/tenker på med begge føttene . Sikkert vanlig for rocke-musikere? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Heeelt vanlig det. Fikk klager fra klassen i den perioden jeg var trommis for skolebandet Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jepp. Gjør det jeg også. Men det varierer om jeg bruker hendene eller føttene da. Alt etter hva som er ledig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Klemme boller helt flate før jeg spiser dem:Hvorfor? Tja. Det er gøy! Det hender jeg bare spiser toppen eller bunnen først, og så resten av bollen etterpå. Har alltid gjort det, men gjør det ikke hele tiden, om du skjønner. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det jeg gjør er å holde tommelfingeren hardt inntil langfingeren. Og så lar jeg pekefingeren være helt slapp. Så slår jeg hånden hardt nedover slik at pekefingeren slår inn i langfingeren og det lages en høy lyd. Av og til kan det bli ganske høy lyd. Men det kreves mye trening på dette. Har snart holdt på med det i et år og det er ikke får i de siste månedene jeg har klart å få det til skikkelig. Det får jeg også til Noen ganger. Det er litt morsomt, i grunn. Ja. Utrolig irriterende når du bommer med fingrene da og ikke får det til på en stund. Vondt gjør det av og til også. Er sånn ting som foregår på skolen jeg går på. Veldig mange som holder på med det faktisk. Nesten en slags trend. Noen som gidder å lage en film og laste den opp på Youtube? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det jeg gjør er å holde tommelfingeren hardt inntil langfingeren. Og så lar jeg pekefingeren være helt slapp. Så slår jeg hånden hardt nedover slik at pekefingeren slår inn i langfingeren og det lages en høy lyd. Av og til kan det bli ganske høy lyd. Men det kreves mye trening på dette. Har snart holdt på med det i et år og det er ikke får i de siste månedene jeg har klart å få det til skikkelig. Det får jeg også til Noen ganger. Det er litt morsomt, i grunn. Ja. Utrolig irriterende når du bommer med fingrene da og ikke får det til på en stund. Vondt gjør det av og til også. Er sånn ting som foregår på skolen jeg går på. Veldig mange som holder på med det faktisk. Nesten en slags trend. Noen som gidder å lage en film og laste den opp på Youtube? Laget en liten film, men får ikke til å laste den opp på Youtube. Skal prøve en gang til først. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Da fikk jeg det endelig til. Den ble ikke så bra, men det viser jo litt åssen det gjøres. Endret 16. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) funka dårlig Fant ut det jeg også, men skjønner ikke hva som er galt. EDIT: Fiksa det nå. Endret 16. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå