ticsyboy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 åpne vinflaske uten vinåpner jeg lurer på om hvordan man åpner en vinflaske uten vinåpner;)xd er på fest! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Suge ut korken med munnen? Fra spøk til eplekake, hvorfor tror du skrutrekkeren ble oppfunnet? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Suge ut korken med munnen?Fra spøk til eplekake, hvorfor tror du skrutrekkeren ble oppfunnet? er du fjern eller? kanskje vist jeg hadde en 90psi i munnen så kanskje Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Finn et eller annet du kan bruke til å stappe korken ned i flasken. Helst unngå at korken blir delt i mange småbiter; det er ikke så koselig å drikke dem. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 klarte det;) drykte korken i småbiter og silte vinen etterpå men tnx;) Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Smarteste her er å trykke den ned uten at den går i mange biter. Stikk så en teskje ned og trykk den ned når du vil ha vin og så fylle glasset. Funker i nød Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har åpnet ei flaske ved å skru en treskrue ned i korka for så å trekke den med ei tang etterpå. Selv om dama syntes jeg var en helt så hadde det selvsagt vært tøffere å kunne gjøre det med sverd! (om du har med deg slikt) Men det hjelper kanskje å ha sprudlevin da. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Desperat løsning nummer 2: knus flasken med hammer i en (helst ren) bøtte, sil resultatet igjennom et klede. Norsk drikkekultur er gjerne en uforglemmelig opplevelse for turistene... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 1. spør nabo 2. skru en skru ned dra korka opp begge har funket for meg Lenke til kommentar
barnebarnet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Vær forsiktig når du skal trykke korken ned i flaska. Om flaska er full, lite luft mellom vin og kork, kan du risikere at flasken sprekk når du trykker ned korken. Heldigvis for dressen min var det kvitvin eg skulle opne då dette skjedde med meg.... Endret 14. oktober 2007 av barnebarnet Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har åpnet ei flaske ved å skru en treskrue ned i korka for så å trekke den med ei tang etterpå. Selv om dama syntes jeg var en helt så hadde det selvsagt vært tøffere å kunne gjøre det med sverd! (om du har med deg slikt) Men det hjelper kanskje å ha sprudlevin da. Det der er ganske gøy egentlig.. vanligvis brukes en champagne sabel. den er ikke så veldig skarp. Rett og slett helt sløv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå