Marbash Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Her er det jeg trenger hjelp til. Bilen jeg har er: Suzuki Baleno 1,9 TD 2001 MOD. Etter det jeg vet så er det veldig få av disse som ruller på veien i Europa, dette har jeg funnet ut når jeg har trengt noen deler, fordi de har blitt bestillt helt ifra Japan. Etter en liten rundttur på biltema fant jeg kun ett luftfilter til Suzuki Baleno. Men det er til 1,6 GLX. Er det mulig å bruke dette filteret, eller er det generelt forskjellig mellom diesel og bensin? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis det passer i loftfilterboksen, så er det bare å kjøpe. Det passerer jo bare luft gjennom, og filteret sitter før motoren. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er mulig at filteret ditt er større. Du har større motor med turbo, så det kan tenkes. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan se her hos denne filterprodusenten: http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_subpage=02 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Etter en rask titt på mekonomen sine sider finner jeg ut at det er samme filter på 1,6 bensin som 1,9 TD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå