S-r-ex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 65mm vil uansett ikkje helpe på DVD-støyen som er hovdudsaklig kilden for støy på 360 Tror 65millimeter er ganske stort på prosessorer...egentlig så var det vel varmen som var min hovedbekymring, men får vel håpe at MS setter inn et bedre drev sammen med 65nm... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Liten brøler der. Men ein DVD som spinner i 12xhastighet er ikkje så lett å få til å holde kjeft dessverre, så noen store endringer får man ikkje tror eg. Endret 15. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 FAKE!! 360 bråker ikke så mye! Har begge to, så dette vet jeg! Det her var bare juks og fanteri. Var det egentlig til å unngå å høre at lyden var av et fly som tar av fra rullebanen?? Trodde det var obvious? Det er jo bare en spøk for pokker! Skjønner ikke at folk blir gærne av noe som dette.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Haha, jeg knakk sammen. Litt vel over the top. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Utrykket "det er forskjell på å barbere seg og skjere av seg kjeften" kommer vel godt inn her tenker jeg, for de som kjenner og skjønner det utrykket vel og merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå