Gå til innhold

PS3 Vs. Xbox 360 Console Noise Comparison Video LOL


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let me guess, jet motor lyd?

 

Getting real old, real fast... Om ikkje anna er slutt kommentaren morosam. Videoen er gammal, har vært "diskutert" før. Trådar om person Y som uttalar seg om produkt X vert stengde ASAP - men trådar om videoar som i grunn ikkje kjem til å resultere i ein sakleg tråd får væra open. Kansje berre eg som er trøtt, og ikkje tar humoren? Kansje eg til og med er så innbit 360 fanboy at eg føler eg må stille opp for den?

 

Tja, kven veit. Tåpelig innlegg av meg.

 

 

Men, der igjen, tåpelig tråd. :)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Hm, begynner å lure nå. Var det en SAS maskin jeg hørte tok av på Gardemoen eller var det en X360 som ble sendt på reperasjon, for egen maskin :hmm:

 

Edit: Relax folks, humor for konsollentusiaster er vel ikke død håper jeg? Er nå eier av X360 og jeg ler.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Let me guess, jet motor lyd?

 

Getting real old, real fast... Om ikkje anna er slutt kommentaren morosam. Videoen er gammal, har vært "diskutert" før. Trådar om person Y som uttalar seg om produkt X vert stengde ASAP - men trådar om videoar som i grunn ikkje kjem til å resultere i ein sakleg tråd får væra open. Kansje berre eg som er trøtt, og ikkje tar humoren? Kansje eg til og med er så innbit 360 fanboy at eg føler eg må stille opp for den?

 

Tja, kven veit. Tåpelig innlegg av meg.

Men, der igjen, tåpelig tråd. :)

 

Artig video.

 

Men tar poenget ditt også - tråder som omhandler hva de store spillutviklerne (og for mange en av de vikgtigste) mener om ting og tang blir stengt - selv om det er faktiske er interessant for de som vurderer de forskjellige konsollene ut fra hvilke spill som kommer/ikke kommer osv... Mens rent fjas som dette - dog enn så morsomt - er det man foretrekker på forumet.

 

Vi har alle godt av å flire litt her inne! (Men det burde vært lov å diskutere de interessante tingene også)

 

EDIT - trodde det var en annen video jeg hadde sett - men så sjekket jeg nå - dette var visst en annen en. Jeg flirte ikke av denne... jeg lo så jeg ristet!

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...