UrgeLoL Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er bare en ting å si til denne LOL Er selvfølgelig bare tull, men morsomt var det. Link Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lurer på hvor genialt det var å legge ut videoen her jeg? Men joda, videoen var artig den, noen ganger så er det litt sånn "WTF! Den bråker" men så plutselig så merker jeg det ikke. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hahaha, "Dont hate..." Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Haha sett den før, første gang jeg så den tenkte jeg med en gang WTF?!? Bråker den så mye, men skjønte fort at det var tull da Endret 11. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Let me guess, jet motor lyd? Getting real old, real fast... Om ikkje anna er slutt kommentaren morosam. Videoen er gammal, har vært "diskutert" før. Trådar om person Y som uttalar seg om produkt X vert stengde ASAP - men trådar om videoar som i grunn ikkje kjem til å resultere i ein sakleg tråd får væra open. Kansje berre eg som er trøtt, og ikkje tar humoren? Kansje eg til og med er så innbit 360 fanboy at eg føler eg må stille opp for den? Tja, kven veit. Tåpelig innlegg av meg. Men, der igjen, tåpelig tråd. Endret 11. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hm, begynner å lure nå. Var det en SAS maskin jeg hørte tok av på Gardemoen eller var det en X360 som ble sendt på reperasjon, for egen maskin Edit: Relax folks, humor for konsollentusiaster er vel ikke død håper jeg? Er nå eier av X360 og jeg ler. Endret 11. oktober 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
patham Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hahaha. Positive er jo at de ikke lydeffekter til Ace Combat 6 da Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kansje eg til og med er så innbit 360 fanboy at eg føler eg må stille opp for den? Redd for det. Men, der igjen, tåpelig tråd. Dei er det mange av, denne spiller no om ikkje anna på humor som er ein god ting. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Let me guess, jet motor lyd? Getting real old, real fast... Om ikkje anna er slutt kommentaren morosam. Videoen er gammal, har vært "diskutert" før. Trådar om person Y som uttalar seg om produkt X vert stengde ASAP - men trådar om videoar som i grunn ikkje kjem til å resultere i ein sakleg tråd får væra open. Kansje berre eg som er trøtt, og ikkje tar humoren? Kansje eg til og med er så innbit 360 fanboy at eg føler eg må stille opp for den? Tja, kven veit. Tåpelig innlegg av meg. Men, der igjen, tåpelig tråd. Artig video. Men tar poenget ditt også - tråder som omhandler hva de store spillutviklerne (og for mange en av de vikgtigste) mener om ting og tang blir stengt - selv om det er faktiske er interessant for de som vurderer de forskjellige konsollene ut fra hvilke spill som kommer/ikke kommer osv... Mens rent fjas som dette - dog enn så morsomt - er det man foretrekker på forumet. Vi har alle godt av å flire litt her inne! (Men det burde vært lov å diskutere de interessante tingene også) EDIT - trodde det var en annen video jeg hadde sett - men så sjekket jeg nå - dette var visst en annen en. Jeg flirte ikke av denne... jeg lo så jeg ristet! Endret 12. oktober 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehehe, den var morsom Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tåpelig tråd eller ikke, jeg trakk i alle fall på smilebåndet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha, faen jeg tenkte at nå kom det en høy lyd, men det der gikk over all forventning. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Denne var litt teit, den som klager på støynivået på 360 må være utrolig pirkete synes jeg da Har volum litt over det minste og det overdøver lett 360en Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hahaha. liker 360 jeg, og jeg lo som bare det Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha, den var genial! Lol, jet fly ja. Xboxen blir vel ikke akkuratt fraktet med Jetfly frem og tilbake fra sine faste besøk i Tyksland. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det der er så jææævlig fake. Du kan se at han bruker tråder. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 FAKE!! 360 bråker ikke så mye! Har begge to, så dette vet jeg! Det her var bare juks og fanteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå