Gå til innhold

EA kjøper BioWare og Pandemic

Anbefalte innlegg

Det som skjer er vel at om noen år så blir Bioware og Pandemic "smeltet" inn i et av EA sine egne utvikler studior slik som Westwood :thumbdown:

Håper hvertfall ikke de ødelegger de kommende Mass Effect spillene alt for mye slik at vi kan få en verdig trilogi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra Kiliks link:

"They also will get to dip their toe into the MMO world."

Noen burde fortelle EA at det er stygt å lyve. Tåa er festet til en fot og foten til resten av kroppen, og kjenner jeg EA rett er det ikke bare tåa som får dyppet seg i MMO sjokolade.

Edit: EA er bare utgiver av Valve spill, ikke eier. Valve er selvstendig utvikler, ennå.

Valve vil aldri gå under EA

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg det er flere tegn på at EA har forbedret seg, og er villige til å satse på nye franchiser og være litt mere hands-off utviklerene i forhold til før.

Jeg tror ikke det vil gå med BioWare og Pandemic slik som det gikk med Origin og Westwood, som tross alt hadde mye bedre franchiser enn de to siste oppkjøpene. :)

Rockband f.eks er en ganske ambisiøs satsing, selv om de har ett godt utviklingsteam så er det ganske tøft å selge ett spill til 170$, når Guitar Hero III er tilgjengelig for 90$ billigere, selv var jeg veldig sikker på at spillet ville floppe ganske lenge, men tror ikke det vil gjøre det nå lenger, EA har sørget for utrolig mye presseomtale av ett spill som ikke er første-parti, nå tror jeg de kommer til å selge så mye de klarer å lage de første måndene.

EA har også blitt flinkere med nye intressante franchiser som ser lovende ut, f.eks Skate, Simpsons Game, Army of Two, Spore og Crysis, Etter at Activision og Ubisoft, begynner å puste dem i nakken. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...