Papirpose Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg for min del synes det blir litt for dumt hvis folk skal klage fordi deres postcount gikk litt ned igjen 8) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Likte bedre den du har nå. Hvorfor skifte? :-) Bedre med to damer enn èn er det ikke..? Men jeg kommer til å bytte på etterhvert.. Blir lei av samme hele tiden vettu.. Og her Det gjorde jeg 30 Jan 2003 15:03.. PM til SirHartge Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du mottar denne e-posten fordi du abonnerer på emnet, "Gjenoppretting av forum", i forumet på Forum.Det har kommet svar i dette emnet siden du sist besøkte forumet, klikk på linken under for å gå til emnet. Du vil ikke bli varslet om flere svar i emnet før du har besøkt forumet. Altså... kordan er det mulig? J3vla driten spamma jo full postkassa mi. Når skal dere få noke som virker... og ikkje suger ut all båndbredda i og sende ut spam til dei som bruker forumet? Har ikkje OCshoot eit bra forum... Må få testa ut det. Åhhååhåhå Det er så mange inne her heile tiden Det betyr vel ein masse penger i reklame inntekter det vel?' Nei, Hw.no var bedre før da forumet blei drifta av Delphi. Greitt nok at det var reklame der, men den fjerna jo man einkelt! Det var tider da! Nyheitene no er jo opphosta historier... og wannabe greier fra prisguiden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 @ cornel Du må være den mest sytete personen på forumet.... Skulle tro det var en plikt å benytte seg av forumet til hw. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Altså... kordan er det mulig? J3vla driten spamma jo full postkassa mi. Kjære mr. Smartypants: Du må skru det av og på selv. Nederste valget i innleggmodus: Varsle svar på dette Temaet Et valg i din profil: Varsle alle svar: Sender en e-post hver gang noen svarer i et tema du deltar i. Dette kan du endre for hvert enkelt innlegg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 ehem: Forumet er ikke en rettighet, snarere en gratis tjeneste fra hw.no det virker som at mye ikke funker nå men slapp av... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 når f4en blei den satt på¨da? har da aldri kommet så jævlig med email før, sjølv om 300 stk har svart på den... (f.eks firstmile posten) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ehhh, ved oppgraderingen til det nye forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå