Musikærn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har en 1998 Xantia 2,0. Nydelig bil, men gasskulene bak trenger utskifting. Jeg har hørt at det er mulig å fylle de gamle kulene med gass, istedet for å skifte ut...? Noen som vet noe om dette. og hvor i Oslo-området jeg kan få utført dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg hadde en '98 Xantia, og så vidt jeg kan huske kostet det ikke så veldig mye å bytte gasskuler. Jeg hadde inntrykk av at de blir slitt, og de slitte førte til stiv fjæring med dårligere kjørekomfort. Xantia var en fil bil, men det ble litt vel mye irritasjonsmomenter med den. Da varmeapparatet sprang lekk og hele dashbordet måtte demonteres kvittet jeg meg med min tredje Citroen og kjøpte Skoda. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har en 1998 Xantia 2,0. Nydelig bil, men gasskulene bak trenger utskifting.Jeg har hørt at det er mulig å fylle de gamle kulene med gass, istedet for å skifte ut...? Noen som vet noe om dette. og hvor i Oslo-området jeg kan få utført dette? Takker for svar Dette må du nok spørre en merkeklubb om,det er ikke noe som gjøres på verksted men det er ikke noe problem og gjøre dette med rett utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå