Gå til innhold

Stormblåst! Alliance's svar på Drøm - reroll og bli med

Anbefalte innlegg

Pokker, skal jeg le eller gråte, nå? =|

Edit: Warrior er kjempegøy å lvle. Den eneste klassen som er gøy med Dual Wield. :D

Shaman + windfury?

Og det her er sikkert off topic, men såg i første post: "JC/mining til en ikkje har bruk for mining lenger" ?

Når vil en ikkje få bruk for det? Altså..greit nok, en kan overleve uten mining, men damn så snøtt det er å ha det :)

Lykke til forresten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo bare rerolle. Det var det jeg gjorde. Driter 100% i gamle guilden (som førøverig drev på i kara) til fordel for dette.

Rerolling frister lite for øyeblikket. Som du sikkert ser i siggen min har jeg en del karakterer.

Er lite lysten på å lvl opp en ny karakter helt fra start. Hadde det vært en klasse jeg ikke har prøvd så ja, men har testa alle.

Lenke til kommentar

Må man spille seriøst, sånn raiding og sånt i endgame? Eller kan alle bli med?

Har rett og slett ikke tid til å raide hver dag lenger, men kunne ha vært med kanskje 1 dag i uken og pvp'et resten av dagene.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Edit: Btw aner ikke hvordan man spiller palla.. noen tips?

Palla er den vanskeligste... eller... tregeste classen å levle. Er vel ikke så mange tips akkurat heller. Bare Seal -> judgement -> new seal -> dps.

Lenke til kommentar
Joda, men er forskjellige seals som gjor Judgement annerledes etc.

Judge Seal of the Crusader først. Så bruker og judger du Seal of Rigtheousness (Seal of Command når du får det). Noe mer enn det er ikke vits i.

Hvis du syntes du bruker for mye mana judger du ikke hver Cooldown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...