Whiteshit Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Pokker, skal jeg le eller gråte, nå? =| Edit: Warrior er kjempegøy å lvle. Den eneste klassen som er gøy med Dual Wield. Shaman + windfury? Og det her er sikkert off topic, men såg i første post: "JC/mining til en ikkje har bruk for mining lenger" ? Når vil en ikkje få bruk for det? Altså..greit nok, en kan overleve uten mining, men damn så snøtt det er å ha det Lykke til forresten Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Var med i drøm ei stund men det ble for mye med 5 dager med wow gaming i uka...! Huh? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan jo bare rerolle. Det var det jeg gjorde. Driter 100% i gamle guilden (som førøverig drev på i kara) til fordel for dette. Rerolling frister lite for øyeblikket. Som du sikkert ser i siggen min har jeg en del karakterer. Er lite lysten på å lvl opp en ny karakter helt fra start. Hadde det vært en klasse jeg ikke har prøvd så ja, men har testa alle. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Huh? Hadde raid 3-4 ganger på mainen + "raid" med drøm en gang Men er ikke helt sikker på hva jeg lager enda, time will show Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er guilden lagd enna? Hadde vaert fint hvis noen kunne invite meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen må invite meg på søndag. Har ikke lagd char enda, og får ikke gjort det før søndag. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er klar for en invite, ingame nick er vionic ; ) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da ble det shaman da Ingame nick er også daruu Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hæææææli. Dette begynner å ta form. Vi har guild-charter, det eneste som gjenstår er at den skal bli signet. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kunne vært litt morsomt, men hvis det settes krav til specs og professions allerede under levling, så vet jeg ikke om det helt er noe for meg... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er ikke rkav. Det er bare saa folk kan vit ehvem som har hva etc. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du velger selv hva du vil ha, men er lite vits å ha syv tailors. Vi prøver å få en av hver, jeg ville ha tailor, men siden herb/alch var ledig så tok jeg det. Jeg transmuter tailor i 70, når jeg ikke har bruk for herbalisme mere. Det kan du også gjøre. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Har mining skinning og bytter ut en av dem med BS i 70. Er du paalogga Fancy? Jeg kan komme og signe charter. Edit: Btw aner ikke hvordan man spiller palla.. noen tips? Endret 13. oktober 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Må man spille seriøst, sånn raiding og sånt i endgame? Eller kan alle bli med? Har rett og slett ikke tid til å raide hver dag lenger, men kunne ha vært med kanskje 1 dag i uken og pvp'et resten av dagene. Endret 13. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Edit: Btw aner ikke hvordan man spiller palla.. noen tips? Palla er den vanskeligste... eller... tregeste classen å levle. Er vel ikke så mange tips akkurat heller. Bare Seal -> judgement -> new seal -> dps. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Alle kan bli med, men planen er å raide Kara og slikt i 70 og ha det jævlig morro over VT. HAMA! Er på druiden, Zeshift. Og er ikke jeg som har charter, er Fagerhaug/Numphy. =/ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Palla er den vanskeligste... eller... tregeste classen å levle. Er vel ikke så mange tips akkurat heller. Bare Seal -> judgement -> new seal -> dps. Joda, men er forskjellige seals som gjor Judgement annerledes etc. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Joda, men er forskjellige seals som gjor Judgement annerledes etc. Judge Seal of the Crusader først. Så bruker og judger du Seal of Rigtheousness (Seal of Command når du får det). Noe mer enn det er ikke vits i. Hvis du syntes du bruker for mye mana judger du ikke hver Cooldown. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da var druiden lvl 10. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor er aldri Okstad pålogga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå