Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ok ok ok. Dette ser ut til å bli et velykket prosjekt. D : Lenke til kommentar
Galxra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg orker ikke sende melding :!: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men det er så vanskelig å holde oversikt. Ikke sett spørsmålstegn ved arbeidet mitt, jeg vet hva jeg gjør. Hva tror du jeg følte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 -Setter spørsmålstegn ved arbeidet til Okstad- Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg orker ikke sende melding :!: Du nevnte ern 5-6 chars, men ikke noe om hvem jeg skal føre opp. Bestem deg så blir du ført opp. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Laget en druid alt... Lenke til kommentar
Galxra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du nevnte ern 5-6 chars, men ikke noe om hvem jeg skal føre opp. Bestem deg så blir du ført opp. Tror du kan sette opp Warlocken min; Faenskap. Skal levle den til 70 nå. Men kan sikkert være med på Shamanen min; Galxra også. Er på siste bit av Kara pre questet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Da trenger jeg PM fra de følgende spillerne med følgende info. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nesnomis Proffessions Ingame nick Hamaestra Proffessions Kristteo Specc Proffessions Galxra Specc vionic Specc Proffessions Ingame nick Endret 12. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kan godt daske Hamaestra om han ikke sender deg PM. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe. Aner ikke hvilke professions jeg skal ha. Tror jeg skal lvle med mining og skaffe BS senere men den andre lvling proffesionen vet jeg ikke. Kanskje skinning.Ingen som er online som kan invite meg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann dere! Går prosjektet deres bra eller? Har en 45 shaman jeg kan vurdeeeere å fortsette på... Men sitter helt fast. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg vil si det går ganske så bra, folk har vist veldig stor interesse. Og folket er godt uti 10-20 levlene allerede. Du ser jo, tråden topper jo WoW-kategorien på norges største forum. Endret 13. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg vil si det går ganske så bra, folk har vist veldig stor interesse. Og folket er godt uti 10-20 levlene allerede. Du ser jo, tråden topper jo WoW-kategorien på norges største forum. Det er fordi denne tråden er stemplet av Kitty pew pew meuw meuw! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sitter her å tenker på å joine, men kommer ikke til å hardcore game så fælt(trappa ned litt etter at jeg solgte huntern ) Men det hadde vært greit å være med i en norsk guild fordet Var med i drøm ei stund men det ble for mye med 5 dager med wow gaming i uka...! Tenker jeg lager meg en i morgen jeg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva hadde du planer om å lage? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke hunter eller pala ihvertfall Enten druid eller shaman tror jeg hadde vært morro og prøvd HVis det ikke er noen spesielle classes dere trenger mere enn andre? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg laget en druid tidligere idag, vetke om jeg blir å levle den så mye, bruker den fordi jeg er lei av priest atm. Men shammy har vi alltids bruk for. Det er ikke så mye snakk om hva vi trenger. Vi er ikke så mange som er med i prosjektet enda. Endret 13. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå