Gå til innhold

Stormblåst! Alliance's svar på Drøm - reroll og bli med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klassevis, nei. Vi er for guds skyld ikke klar for kara enda, men vi har snart alle klassene vi trenger.

Åja, nå skjønner jeg hvordan du tenkte. Jeg tenkte ikke lvl'vis men, vi trenger jo flere healers og slikt.

[Qoute] Et lite spørsmål ... Når spiller dere på dagen?

Greit å vite, siden jeg hater å spille alene =|[/qoute]

Jeg spiller hele dagen jeg, så det blir nok fint lite alene-levling på deg. :p

Lenke til kommentar
Åja, nå skjønner jeg hvordan du tenkte. Jeg tenkte ikke lvl'vis men, vi trenger jo flere healers og slikt.

[Qoute] Et lite spørsmål ... Når spiller dere på dagen?

Greit å vite, siden jeg hater å spille alene =|[/qoute]

Jeg spiller hele dagen jeg, så det blir nok fint lite alene-levling på deg. :p

Ah, så bra ... Fin musikk for mine ører, hehe ;-)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Folkens, prøv å velge forskjellige klasser med forskjellige spec's. Vil helst ha 1 holy priest (meg), 1 resto druid og 1 healadin. Har ikke gamecard for tiden, men skal snylte lars for de siste kronorna så jeg får kjøpt det.

Lenke til kommentar
Folkens, prøv å velge forskjellige klasser med forskjellige spec's. Vil helst ha 1 holy priest (meg), 1 resto druid og 1 healadin. Har ikke gamecard for tiden, men skal snylte lars for de siste kronorna så jeg får kjøpt det.

Jeg valgte jo Spriest. Er Discipline priest nødvendig egentlig? Eller balance drood?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg valgte jo Spriest. Er Discipline priest nødvendig egentlig? Eller balance drood?

Tenkte ikke på deg, for shadow priest kan være nødvendig (spesielt i kara med tanke på CC), men mente at jeg så en som ville bli holy priest, noe som er litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Synd dere starta på pvp realm. Kunne sikkert ha tatt en transfer senere om det var pve realm.

Var litt frista til å spille med noen fra forumet og bare norske spillere. :)

Du kan jo bare rerolle. Det var det jeg gjorde. Driter 100% i gamle guilden (som førøverig drev på i kara) til fordel for dette.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Nei, nei. Da glemte jeg det fordi jeg satt å så på Scrubs, så det blir noe annet.

Altså, jeg kunne, men glemte det.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...