Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Zeromac er jo huntard. o_o Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Den påstanden var ikke litt småtynn? Klassevis, nei. Vi er for guds skyld ikke klar for kara enda, men vi har snart alle klassene vi trenger. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Et lite spørsmål ... Når spiller dere på dagen? Greit å vite, siden jeg hater å spille alene =| Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Klassevis, nei. Vi er for guds skyld ikke klar for kara enda, men vi har snart alle klassene vi trenger. Åja, nå skjønner jeg hvordan du tenkte. Jeg tenkte ikke lvl'vis men, vi trenger jo flere healers og slikt. [Qoute] Et lite spørsmål ... Når spiller dere på dagen? Greit å vite, siden jeg hater å spille alene =|[/qoute] Jeg spiller hele dagen jeg, så det blir nok fint lite alene-levling på deg. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Åja, nå skjønner jeg hvordan du tenkte. Jeg tenkte ikke lvl'vis men, vi trenger jo flere healers og slikt. [Qoute] Et lite spørsmål ... Når spiller dere på dagen? Greit å vite, siden jeg hater å spille alene =|[/qoute] Jeg spiller hele dagen jeg, så det blir nok fint lite alene-levling på deg. Ah, så bra ... Fin musikk for mine ører, hehe ;-) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og siden du er Warr også kan vi jo levle ilag, jeg som healer med shadowspec. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og siden du er Warr også kan vi jo levle ilag, jeg som healer med shadowspec. Blir bare bedre å bedre det her, hehe :-p Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folkens, prøv å velge forskjellige klasser med forskjellige spec's. Vil helst ha 1 holy priest (meg), 1 resto druid og 1 healadin. Har ikke gamecard for tiden, men skal snylte lars for de siste kronorna så jeg får kjøpt det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noe usikker på hvordan det kommer til å funke, men lykke til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Glem det, fant det ut. =F Endret 12. oktober 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folkens, prøv å velge forskjellige klasser med forskjellige spec's. Vil helst ha 1 holy priest (meg), 1 resto druid og 1 healadin. Har ikke gamecard for tiden, men skal snylte lars for de siste kronorna så jeg får kjøpt det. Jeg valgte jo Spriest. Er Discipline priest nødvendig egentlig? Eller balance drood? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg valgte jo Spriest. Er Discipline priest nødvendig egentlig? Eller balance drood? Tenkte ikke på deg, for shadow priest kan være nødvendig (spesielt i kara med tanke på CC), men mente at jeg så en som ville bli holy priest, noe som er litt unødvendig. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synd dere starta på pvp realm. Kunne sikkert ha tatt en transfer senere om det var pve realm. Var litt frista til å spille med noen fra forumet og bare norske spillere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synd dere starta på pvp realm. Kunne sikkert ha tatt en transfer senere om det var pve realm.Var litt frista til å spille med noen fra forumet og bare norske spillere. Du kan jo bare rerolle. Det var det jeg gjorde. Driter 100% i gamle guilden (som førøverig drev på i kara) til fordel for dette. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg dreit i fint lite, utenom en hunter 31 på Frostwhisper, og aktiv instancer men. Satser på at jeg får min første lvl 70 via dette. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tenkte ikke på deg, for shadow priest kan være nødvendig (spesielt i kara med tanke på CC), men mente at jeg så en som ville bli holy priest, noe som er litt unødvendig. Men hva du ikke kan møte opp? Det er vel ikke så uvanlig, er det vel? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da kan jeg respecce holy. Hvis vi snakker utenom Kara. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men hva du ikke kan møte opp? Det er vel ikke så uvanlig, er det vel? Jo, egentlig. Var det noe spesielt du tenkte på? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jo, egentlig. Var det noe spesielt du tenkte på? Raid på mandag. Kl 20:00 "Oi faen, skulle vært i kara nå!" Raid på tirsdag. Kl 20:00 "Oi faen, kara." Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Nei, nei. Da glemte jeg det fordi jeg satt å så på Scrubs, så det blir noe annet. Altså, jeg kunne, men glemte det. Endret 12. oktober 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå