Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fantastisk, send meg PM med spec og info. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Har en Dverg prest som jeg ikke har spilt på, eeeeeh... sånn ca. underkant av 2 år. Spilt horde på Kor`gall og spiller vel der fremdeles. Men forandring fryder. Så hadde vært kjekt å spille litt alliance igjen. Dog er presten på Haomarush. Så da blir det evt PCT. Skal tenke litt på det. Endret 11. oktober 2007 av Glasgrekar Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Da må du forvente å gå Holy. Men skal spise og legge meg. Tusen takk til alle som har bidratt/bidrar/ønsker å være med/kommer med forslag/kommer med godord. God natt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke lagt meg, nei. Må bare nevne at vi må bestemme oss for guildnavn fortløpende, ettersom vi ikke kan ha en haug spillere spredd utover serveren uten noe å gjøre. Snakker med Fagerhaug snart, og det går nok mot Stormblåst. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Vel å snakke dritt om Drøm er og blir uaktuelt, ettersom det vil bare drive folk fra oss. Og de er vennene våre, elns. Haha, elns? Ok, ang Drøm: Drøm er bare et tilhodssted. PRD har ingenting med saken å gjøre. Og dere trenger et navn. Märtha Louises Angles? (3v3laget mitt ) Endret 12. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror Oksen og Fagerhaug gikk for Stormblåst... Men samtidig; genialt navn, Lycan. :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Huff, ta slike beslutninger uten mitt forslag i betraktning. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oksen & Fagerhaug vil vel ha et litt seriøst navn, ikke "Pewpew omgz norway". Men hvis vi går litt Arena... blir jeg å ta det navnet i betrakting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Høres artig ut dette her. Men det jeg hater mest med WoW det er å starte nye characters... ahhh så kjedelig. Men kanskje jeg spiller warlocken min til 70 å migrerer eller noe? -edit- Jeg er trøtt... ok... jeg er horde Endret 12. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men det her var pve server sant? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, Stormreaver er PvP, legger til det i førstepost, jeg. Skulle vel kanskje ha tatt PvE så vi kunne vært så annerledes som drøm som mulig, men hey: too late. Lenke til kommentar
vionic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Kan bli med som warrior jeg, hehe ;-D Endret 12. oktober 2007 av vionic Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Kjempebra! Setter deg opp som prot, ettersom det blir lite aktuellt med DPS warriors før Gruul og andre 25 mans. Send meg PM med videre info. Uansett: Noen som vet hvorfor jeg ikke kan finne noen characters på Armory? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Herligt, hvilken spec? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fantastisk, nå mangler vi bare to klasser så har vi så godt som et karateam. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, Stormreaver er PvP, legger til det i førstepost, jeg. Skulle vel kanskje ha tatt PvE så vi kunne vært så annerledes som drøm som mulig, men hey: too late. Faen ta deg Okstad.... Hunteren min er stuck på pve server, kan jeg ikke migrate heller Lenke til kommentar
vionic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Faen ta deg Okstad.... Hunteren min er stuck på pve server, kan jeg ikke migrate heller Samme med warrioren min ... Men hey, alltid gøy å lvle ;-) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Pokker, skal jeg le eller gråte, nå? =| Edit: Warrior er kjempegøy å lvle. Den eneste klassen som er gøy med Dual Wield. Endret 12. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fantastisk, nå mangler vi bare to klasser så har vi så godt som et karateam. Den påstanden var ikke litt småtynn? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hvis du har hunters skal du le, hvis ikke skal du gråte.... Edit: Du mangler også en booster når jeg ikke kan migrate.... Endret 12. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå