Gå til innhold

Stormblåst! Alliance's svar på Drøm - reroll og bli med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Kuldesjokk skrev:
Foreslår noe på norsk, men dagdrøm? :p Lite originalt.... Ka med noe som passer med vintersesongen altså noe litt kjølig og kaldt... (ikke noe vondt ment med det her :p )

De skal jo sannsynligvis spille på våren, sommeren og høsten også da. Og noe som passer med vintersesongen er vel ikke så utrolig orginalt det heller? :)

Lenke til kommentar

Jeg gjetter Psilo liker black metal, var innom siden hans. Så han blir vel å syntes Stromblåst er ganske orginalt/kult?

Edit: Skjekket Eu-Armory etter Stormblåst, alt jeg fant var char's med Stormblåst som navn. Er jo bare å kjøpe charter nå.

Endret av FancyPants
Lenke til kommentar
  Inxs skrev:
De skal jo sannsynligvis spille på våren, sommeren og høsten også da. Og noe som passer med vintersesongen er vel ikke så utrolig orginalt det heller? :)

Sa det mest fordi jeg liker denne sesongen selv, så var vel egentlig mest egoistiske ønsker om et vinteraktig navn :innocent:

Edit: Hadde jeg ikke vært fullt opptatt med Drøm hadde jeg migrata hunteren eller noe...

Blir kanskje til at jeg migrater 61 hunteren min dit når dere nærmer dere de farvannene der...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Finnes vel ingen andre måter å få han til å spille alliance på annet enn å snakke dritt om Drøm, som jeg selfølgelig ikke skal gjøre. Det er barnslig, selv jeg har vett nok til det. Men du får bestemme selv om du vil spille alliance eller horde. Vi håper jo selfølgelig at du kommer til oss. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...