Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Prøver å finne armorylinks, men det er dårlig med det, enda. :S Stromblåst er lagt til i vurderingsboksen min. Keep it coming. Endret 11. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kuldesjokk skrev: Foreslår noe på norsk, men dagdrøm? Lite originalt.... Ka med noe som passer med vintersesongen altså noe litt kjølig og kaldt... (ikke noe vondt ment med det her ) De skal jo sannsynligvis spille på våren, sommeren og høsten også da. Og noe som passer med vintersesongen er vel ikke så utrolig orginalt det heller? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Okstad skrev: Prøver å finne armorylinks, men det er dårlig med det, enda. :S Stromblåst er lagt til i vurderingsboksen min. Keep it coming. Hva er i boksen til nå? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ser psilo er innpå. Kanskje det hadde vært noe for han og se den andre siden av mynten, sammen med et uvisst antall 14 og 15 åringer. Fancy: Vurdering. Endret 11. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg gjetter Psilo liker black metal, var innom siden hans. Så han blir vel å syntes Stromblåst er ganske orginalt/kult? Edit: Skjekket Eu-Armory etter Stormblåst, alt jeg fant var char's med Stormblåst som navn. Er jo bare å kjøpe charter nå. Endret 11. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stormblåst<3 Frister meg og transfere characteren min til Stormreaver.(?) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare kom, vi har dog høyeste character på 10 for øyeblikket. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Okstad skrev: Bare kom, vi har dog høyeste character på 10 for øyeblikket. Omg, boost i Marma. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vinternatt, Vinterstorm, Snøras,Snø, Snjo, Snjoblest, Sønnavind etc etc Jeg tenkte forresten å prøve meg. Joiner og ser hvordan det går. Melda, Female Human Warlock. (God natt) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Legger deg til på raidlista, jeg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Inxs skrev: De skal jo sannsynligvis spille på våren, sommeren og høsten også da. Og noe som passer med vintersesongen er vel ikke så utrolig orginalt det heller? Sa det mest fordi jeg liker denne sesongen selv, så var vel egentlig mest egoistiske ønsker om et vinteraktig navn Edit: Hadde jeg ikke vært fullt opptatt med Drøm hadde jeg migrata hunteren eller noe... Blir kanskje til at jeg migrater 61 hunteren min dit når dere nærmer dere de farvannene der... Endret 11. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tenker fortsatt på å rerolle, men jeg har jo alltid vært horde, så jeg tror jeg heller joiner Sylvanas. Selv om det hadde vært litt kult med alliance Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Uhm... Vær så snill? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Finnes vel ingen andre måter å få han til å spille alliance på annet enn å snakke dritt om Drøm, som jeg selfølgelig ikke skal gjøre. Det er barnslig, selv jeg har vett nok til det. Men du får bestemme selv om du vil spille alliance eller horde. Vi håper jo selfølgelig at du kommer til oss. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel å snakke dritt om Drøm er og blir uaktuelt, ettersom det vil bare drive folk fra oss. Og de er vennene våre, elns. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ...som jeg sa. "Finnes vel ingen andre måter å få han til å spille alliance på annet enn å snakke dritt om Drøm, som jeg selfølgelig ikke skal gjøre." Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Øyh, jeg bare ga en begrunnelse. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jaja, selfølgelig. Men fyren få bestemme selv hvor han vil spille. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er med som paladin. Skal prove aa lvle naar jeg ikke har raid paa mainen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå