Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Høres interessant ut.. Jeg skal.. Kvitte meg med min originale konto for penger (ikke salg, mer en.. byttehandel) *kremt* og da kan jeg godt tenke meg å levele en snygg liten nelf hunter. Dette blir da utpå nyåret. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Høres interessant ut.. Jeg skal.. Kvitte meg med min originale konto for penger (ikke salg, mer en.. byttehandel) *kremt* og da kan jeg godt tenke meg å levele en snygg liten nelf hunter. Dette blir da utpå nyåret. Sjekk datoer i denne tråden. Jeg tror Stormblåst er rimelig dødt. Dessuten female orc hunter > night elf hunter ! Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Høres interessant ut.. Jeg skal.. Kvitte meg med min originale konto for penger (ikke salg, mer en.. byttehandel) *kremt* og da kan jeg godt tenke meg å levele en snygg liten nelf hunter. Dette blir da utpå nyåret. Sjekk datoer i denne tråden. Jeg tror Stormblåst er rimelig dødt. Dessuten female orc hunter > night elf hunter ! Den ble vel bumpa for en grunn ? : ) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Drøm - Sylvanas Horde. Absolutt å anbefale. Seconded Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Høres interessant ut.. Jeg skal.. Kvitte meg med min originale konto for penger (ikke salg, mer en.. byttehandel) *kremt* og da kan jeg godt tenke meg å levele en snygg liten nelf hunter. Dette blir da utpå nyåret. Sjekk datoer i denne tråden. Jeg tror Stormblåst er rimelig dødt. Dessuten female orc hunter > night elf hunter ! Den ble vel bumpa for en grunn ? : ) De som startet Stormblåst er i Drøm nå, så tror de ga opp. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva blei den høgaste levelen ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 25 Ok, det var ikke så veldig bra.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 25 Ok, det var ikke så veldig bra.. De ga opp ... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 25 Ok, det var ikke så veldig bra.. De ga opp ... Mhm, jeg merka meg dette.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Ga opp fordi alliance er stress, og night elf start området.... som en druid.... gjorde meg forbanna Endret 24. desember 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå