StorPeder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva har dere Drøm-nabs imot alliance, egentlig? Mye drittunger, mange noobs og latterlige AH- priser? (Er det en blue skal man kreve 90g uansett å rævva den egentlig er) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er vel jeg personlig som er i mot alliance. Hvorfor? Vel, er selvfølgelig subjektivt, men fordi jeg har spilt begge deler (50+) og må si at alliance er dritkjedelig, mye "1337-kids", kjedelige byer, altfor sukkersøtt, overvekt som gjør at det blir mindre world-pvp og generelt sett kjipere synes jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har ingenting mot alliance, fristet til å spille det selv av og til. Mye honour av de får jeg også. Lenke til kommentar
HimaX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er med jeg hvis jeg kan =) Lagde en der nå nettopp, human mage Extinxtion. Kommer inn en tur i morra Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 PR i dag er det omtrent like mye drittunger på begge factions. Ja, skal være enig i at det var mye mere drittunger på Alliance tidligere, men PR i dag er det hipp som happ. Etter TBC kom ut skjedde det masse rerolls, og pga Blood Elfs rerolla masse småkåte alliance drittunger Horde. Det er jo velkjent at grunnen til flere spiller Alliance skyldes at dem ser bra ut i forhold til Horde. Nå er jo det endret.. Har spilt ca et år på Horde først og nesten to år på Alliance. Dette er mine erfaringer fra 5 forskjellige servere, med både PVE, PVP og RP server typer. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du har fått PM, Frohman! Lite (ingen) aktivitet på lenge i Stomblåst nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du har fått PM, Frohman!Lite (ingen) aktivitet på lenge i Stomblåst nå... Jeg tok en level i går! å-hå! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette høres meget interessant ut. Jeg kunne godt tenke meg å bli med, men det måtte være som en alt siden jeg har nok med min warlock å stusle med atm. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tok akkurat en level nå, så er på utrolige level 19 atm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tok akkurat en level nå, så er på utrolige level 19 atm Blir jo litt små sjalu! Er jo bare 16 selv Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, dette hadde vært spennende å vært med på da jeg nylig reaktiverte kontoen og vil ha noen norske folk å spille med.. Men dere er vel kanskje langt på vei allerede? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen som faktisk spiller i guilden atm? Jeg spiller ikke lenger selv siden jeg fikk folelsen av at de fleste ga opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 For øyeblikket er jeg mer opptatt av å bli 70 på warlocken Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg spiller litt innimellom, men blir garantert mere etter at 2.3 patchen kommer Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva har dere Drøm-nabs imot alliance, egentlig? Jeg spillte ikke horde 70 Human Rogue Lenke til kommentar
Galxra Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har alle bare gitt opp eller? Jeg er 24 Warlock, nesten 25, men har ikke spilt på en stund nå i og med at det virker som om alle har gitt opp Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Starta bra helt til en liten uenighet om hvem som skulle vaere GM og etter det vet jeg ikke hva som skjedde.. var noen dager med lite aktivitet og sa ble det bare verre og verre. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Veldig synd, dette hadde past meg midt i blinken, tenkte å starte litt casual over med helt ny konto, og det hadde vært artig å hatt noen nordmenn og spilt i lag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Drøm - Sylvanas Horde. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Drøm - Sylvanas Horde. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå